Ik had vandaag kunnen testen, viel echt tegen om me in te houden!!! Ik wil echt nog een paar daagies wachten. Verder geen tekenen dat ongi eraan zit te komen. We lage rugpijn (wat ik nooit heb) en verder voel ik me anders, maar we wachten het gewoon rustig af!!! Het kan ook zomaar zijn dat ik deze symptomen heb, omdat ik het zoooooooooo graag wil!!! @alle meiden die ongi geworden zijn-> fijn voor jullie, zal een opluchting zijn te weten dat je lichaam doet wat het hoort te doen.... Ik hou jullie op de hoogte...
Ik had al getest dat weet ik zeker!! Heb me voorgenomen uiterlijk 2 dagen voor NOD te testen. Dat was al een heftige compromis. Deze ronde kwam ik daar niet eens, was 5 dagen voor NOD al ongi
Hier de nieuwe nod lijst in het cluppie, geordend op datum ipv alfabet. http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/gestopt-de-pil-september-2009-d146-nod-lijst.html#gmessage2061 Ik maak ook even een topic aan met de overige gegevens (1e/2e/3e kindje, leeftijd)
Spannend allemaal dat veel van ons kunnen testen. Ik ben er denk ik achter waarom ik niet ongi wordt, in de bijsluiter van mijn medicijn (ben namelijk cronische ziek) staat als bijwerking: menstruatiestoornis dus misschien is dat de reden dat mijn ongi niet komt.
Moet ook zeggen dat ik het niet makkelijk vind hoor iedere keer denk ik, JA nu ga ik het doen, maar ik ben bang voor een teleurstelling. Vandaag is mijn langste dag ooit en totaal nog geen tekenen van ongi. Nog wel steeds wat last van mijn rug en wat lichte steekjes in mijn liezen en vooral errrruuuugggg moe (maar dat kan ook door het het vele werken komen!!! Hoop jullie morgen meer te vertellen Ga zo weer naar het werk, moet bij een sollicitatie zitten...... haha altijd lache.....
Spannend hoor aankomendemama! Ik zelf ben gelukkig van de misselijkheid af. Nog wel last van mn buik. Maar voel me in het algemeen gewoon niet lekker. Lig het liefst gewoon in bed! Zolang ik bezig ben merk ik er niet veel van, maar als ik niks doe, dan val ik zo in slaap.
Hallo meiden! Ben een paar dagen niet geweest, had een hoop bij te lezen! @ Suzy; gefeliciteerd!! @ aankomendemama; spannend!! Succes met wachten hoor, ik ga duimen voor een super posi test! @ Marv; ik ben ook wel wat aangekomen nu ik met de pil gestopt ben. Heb ook echt niet meer gegeten of vetter of zo. Nu let ik nog meer op en hoop dat ik die laatste kilo er ook snel weer vanaf heb! Denk dat het door de hormonen die je binnenkrijgt of juist nu niet meer beide kanten uit kan gaan. Hoop dat ik niemand ben vergeten... Voor alle anderen natuurlijk ook veel succes!! Maar hopen dat we snel weer wat roze nieuws krijgen Hier is het volgens mij nog rustig. Heb wel iets buikpijn. Misschien is mijn eitje aan het rijpen?? Kan natuurlijk best dat mijn cyclus dit keer niet precies 31 dagen is. Moeten het klussen dus maar niet overslaan nu Alleen is mijn man nu erg druk op het werk en vaak heel laat thuis. Hoop dat hij nog een beetje puf heeft strakjes
Hee Meiden Nou mijn ongi zet maar niet door, gisterochtend heel licht bloedverlies en verder een heel klein beetje bruin bloed zeg maar. Had mn banner al helemaal aangepast maar het zet maar niet door...Kent iemand dit? Dat het even duurt voordat het doorzet? Als ik volgende week nog niet ongi ben toch maar even een testje doen..
Aan de dames die kunnen testen: ik duim voor jullie... Ik zou zelf gister een innesteling gehad kunnen hebben volgens de boekjes...maar ik voel alleen een rommelige buik...en heb het steeds koud..dus ik geloof niet dat er iets van bevruchting is geweest...maar ja het is pas ronde 1. wachten duurt zoooo langggg
Hahaha wat erg is het toch om iedere dag zo bewust mee te maken en af te tellen Hier vandaag heerlijk een broodje Filet americain gegeten. Met een beetje geluk kan dat straks 9 maanden niet dus moet het er nu nog van nemen, haha! Mijn ongi begint af te nemen, jippie. Morgen al weer op dag 5, nog 5 daagje wachten en dan kan ik weer gaan ovutesten . Ben benieuwd of mijn ovu nog iets eerder wil komen dan vorige maand (dag 20).
@Marv & Loki09 Ik heb ook een langdurige, beetje rare 1e ongesteldheid gehad. Heeft in totaal ca. 2 weken geduurd. Bij mij begon het met een paar dagen heel licht bloedverlies, maar zette niet door zoals ik dat gewend was. Toen ik dacht dat het over was, kwam het een paar dagen later ineens heel heftig door. Krampen vielen wel mee, maar wel erg vloeien. Dit heeft zo'n week geduurd en is nu eindelijk over. Het is allemaal anders dan je gewend bent met de pil waarschijnlijk. Hopelijk is dit bij de 2e ronde anders of helemaal niet!!!
Ik heb helemaal geen bruin, rood, of rose verlies, daarnaast ook geen enkel teken van ongi. Ik vind het ook vervelend maar heb me er maar bij neergelegd ik zie het wel. Maar ik weet dus wel hoe je, je voelt heel irritant is het. Maar ja we kunnen er niets aan doen helaas. Iedereen verder een heeel fijn klus- test- weekend!!!
Ja ik heb me er inmiddels ook maar bij neergelegd Linnie, bedankt voor je reactie. Soms ben ik een beetje ongeduldig en dat is niet in mijn voordeel bij het zwanger worden hahaha. Maar ja, komt goed!! Fijn weekend allemaal!
Ik zit nu me in bedwang te houden om niet te testen. Over 3 dagen zou mn NOD moeten zijn, maar kan niet wachten.... Hou me tot nu toe nog in, maar ben benieuwd hoe dit morgen met boodschappen zal zijn....
Hihihi vermijd de kruidvat!! Ik had mezelf voorgenomen 2 dagen voor nod te testen en indien enigsinds positief op nod nogmaals. Ben er niet eens gekomen, haha. Hopelijk deze ronde wel een test mogelijkheid want ik heb nog 7 tests liggen *niet lachen*. Op naar de laatste werkdag van de week. Ben blij als die erop zit. Heb dna ook weer 43 uur gewerkt.. Volgende week maar 31, das beter werk!
Hadden we maar een aflees venster op ons lichaam zoals op de CB testen! Zwanger / Niet zwanger! Dat zou het een stuk gemakkelijker maken hihi Succes met wachten Macmazsy! (en de rest ook natuurlijk ) Ik heb donderdag de gewone griepprik gehaald en zit al 2 dagen met een grote rode warme pijnlijke bult op mn bovenarm. Hoort erbij zeggen ze, maar heb dit nog niet eerder gehad (haal elk jaar de prik vanwege astma). De zwelling begint nu wat af te nemen, maar tis erg vervelend! Over de Mex. griepprik: wie gaat die halen? Ik heb dus daar wel 2 uitnodigingen voor liggen. 1 voor over 2 weken, en de volgende voor in december. Als ik ze haal, dan betekent het dat ik pas in maart ga stoppen met de pil, omdat je de eerste twee maanden niet zwanger 'mag' worden na de prik. Zal het binnenkort nog eens aan de assistente navragen. Je hoort nu steeds meer dat er mensen overlijden aan de Mex. griep, maar aan de gewone griep overlijden jaarlijks ook best veel mensen maar dat komt niet in het nieuws. Ik vraag me af hoe opgeblazen het nieuws over de Mex. griep eigenlijk is... Zijn er in jullie omgeving al mensen die deze griep hebben (gehad) ? Hier in ieder geval nog niets gehoord. Ook niet vrienden van vrienden etc. Heb zelf een aantal weken geleden wel een flinke griep gehad. Veel hoesten en keelpijn, wat verhoging maar geen echte koorts. Ook niet braken, wel misselijk en last van de darmen, en het gevoel dat ik lood in m'n benen had. Helemaal geen energie. Het heeft totaal 1,5 week geduurd. M'n vriend die nooit ziek is, heeft ook een week thuis gezeten. Ik hoor trouwens wel veel in m'n omgeving: "Ik heb griep, ben nog nooit zo ziek geweest!" Maar of het dan om de Mex. griep gaat???