@ Macmazsy: Gefeliciteerd met je vaste contract! @ Moontje: Ben benieuwd wat je HA morgen gaat zeggen. Vraag me af of ze er uberhaupt iets over kunnen zeggen, het blijft toch een beetje onduidelijk zo net na het stoppen met de pil... Succes morgen! Ik heb vandaag mijn ei gehad, weet het zeker! Heb geen ovu testen gebruikt, omdat we deze maand toch niet serieus gaan klussen, maar voelde vanmorgen en nu weer steken boven mijn lies aan de linker kant en had vanmiddag veel rekbaar slijm (sorry voor de details!). Vorige maand had ik dat niet, maar ik weet dat veel meiden het hebben rondom hun ei sprong. En ook al gaan we er deze maand niet voor, ik vind het toch prettig om bij te houden wat mijn lichaam doet Nu ben ik benieuw over hoeveel dagen ik ongi ga worden! Liefs, Caitlin
Inderdaad Caitlin, gewoon lekker bijhouden dat geeft je voor volgende periode alleen maar meer duidelijkheid! Ik ben benieuwd of ik deze ronde mijn eisprong ook voel en slijm heb, had ik in ronde 1 iig ook niet! Ik denk ook dat het 'een kwestie van geduld' is Moontje, je lichaam moet zich nog helemaal opnieuw orienteren na het stoppen met de pil. Wat een rot woord he, geduld..... Morgen dag 8 van de cyclus. Vanaf dag 10 ga ik weer ovu-testen. Ik vind de periode tot ovu-testen maar saai, je kunt er zo weinig mee doen
Goedemorgen Meiden, Weer genoeg stof om te lezen hier, gezellig. @Macmazcy: Super dat je nu een vast contract hebt @Moontje: Laat je ons ff weten wat de dokter gaf als antwoord? Ik ga het einde van de week voor het eerst een test doen omdat ik nog steeds niet ongi ben, dus maar weer afwachten. Liefs
Goede morgen, jeetje er was weer aardig wat leesstof. allereerst: @moontje: Ik ben benieuwd wat de Huisarts je kan vertellen, hoop dat je wat zekerheid krijgt @ Macmazsy: Hoera...een vast contract..van harte..dat is een heerlijk gevoel in deze tijd. Afgelopen weekend heerlijk besteed aan huishouden klussen, opruimen en weggooien..normaal heb ik daar nooit zoveel zin in..maar het ruimt zo op in je huis en hoofd. Als het goed is kan ik zaterdag testen..moet zeggen dat ik het erg spannend vind en daardoor ook erg gefocused ben op wat mijn lichaam allemaal doet. Ik heb erg zere (.)(.) en ben blij vlagen erg misselijk...maar ergens heb ik het gevoel dat mijn lichaam gewoon harrie in de warrie is van het stoppen van de anticonceptie.. Ik ben benieuwd wat het einde van de week gaat brengen..fijne werkdag geweest...
Hee meiden, net de dokter gebeld.. die zei dat ik de gyn moest bellen dus ik de gyn gebeld en die zei dat ik het als menstruatie moest rekenen.. omdat zij 2 , 2,5 weken geleden een eiblaasje had gezien.. dus meiden het was een menstruatie.. Liefs!
@ moontje, dat is in ieder geval goed nieuws toch? Nu weet je dat je aan een nieuwe ronde kan beginnen, of eigenlijk al begonnen bent. Hier zijn de duivels nog niet gekomen. Mn man belde net om te vragen hoe het zat. Zit nog wel steeds met buikpijn en ongi krampen. Het mag van mij nu wel komen hoor. Kan ik ook weer verder.
Ja ik vind het super goed nieuws nu even afwachten hoe lang mijn cyclus is want voor ik ooit met pil begonnen was had ik een cyclus van 26 dagen.. Liefs!
Dat is fijn te weten moontje! Op naar de volgende ronde!! Spannend voor de meiden die in de laatste dagen zitten!
@ Moontje; dat is waar ook van dat eitje wat ze hadden gezien! Nou beter toch, dan zit je ondertussen al in ronde 2 Succes! Nog geen roze nieuws verder? Heb ik eigelijk wel zin in, hahaha Liefs, Caitlin
Weer ffies spammen met het clubje: http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/gestopt-de-pil-september-2009.html meld je aan!! De NOD lijst is daar te vinden, tevens overzicht van de meiden die in dit topic posten met wat extra gegevens erbij (leeftijd, hoeveelste kindje etc) Als je een persoonlijk dagboekje aan wilt maken kan dat daar ook!
Nou meiden, heb vandaag echt een rotdag achter de rug dat wil ik even kwijt Sorry het heeft helemaal niks met zwangerschap te maken maar ik werk dus in de thuiszorg en ik kwam vanmorgen bij mij client aan. ik ging haar bed verschonen en ineens roept haar Man mij en 'help! Help!' was zijn vrouw voorover gevallen op haar neus en ja hij kreeg haar niet overeind en ze reageerde niet.. dus ik haar overeind gezet zodat ze zat.. en ze reageerde nog steeds niet.. haar man natuurlijk helemaal overstuur (maar ik ook ik ben echt kapot geschrokken) dus ik het bejaardenhuis opgebeld(ze wonen in een aanleun woning) en toen ik hun dr waren is mijn client overleden ik was zooo erg overstuur Pfff!!! en nu nog steeds wel een beetje waarschijnlijk heeft mevr een hartinfarct gehad. Meiden Sorry voor het lange en ongepaste verhaal voor dit forum!!! Liefs!!
Jeetje dat is echt vreselijk schrikken moontje. Die arme man ook, zo plots.... Maar ook voor jou, zal een hele shock zijn!
Ow Moontjee, wat verschrikkelijk om mee te maken! Zeker verschrikkelijk voor die arme man, maar ook voor jou... Ben jij al weer wat bijgekomen?
Jeetje zeg, wat erg dat je dat hebt mee gemaakt!! Schrikken zeg!! Ja en zeker ook heel erg voor die man.