Clubje voor meiden die vanaf september 2009 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DeLi, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Ik ben nu 15 weken gestopt met roken, nu rookte ik gelukkig niet veel dus het ging me makkelijk af maar ik mis het soms nog wel als ik op stap ben of een gezellig feestje heb, maar ik begin er niet weer aan het is alleen maar geld verspilling ;)

2. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier loop ik oo regelmatig naar de wc. Denk steeds wat te voelen, alsof ik continu aan het lekken ben, maar steeds niks en ik wacht niet eens op een eventuele ongi. Heb soms echt het idee dat ik uit mn broekie glij, maar niks te zien.

3. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    @caitlin, dank je wel..we gaan ons "best"doen...alleen ik probeer mezelf voor te houden er niet al te veel mee bezig te gaan, omdat het anders toch een teleurstelling is als het niet lukt...

4. simone81

simone81 Lid

6 nov 2009
    60
    0
    0
    winkelmedewerker
    groningen
    meiden echt bedankt dat jullie me steunen ben er echt blij mee

is inderdaad je moet wat te doen hebben
    en dat van de wc heb ik ook
    je weet mooit wanneer het komt probeer me er over heen zetten
    en hopen dat het zo snel mogelijk komt of niet natuurlijk :p

5. simone81

simone81 Lid

6 nov 2009
    60
    0
    0
    winkelmedewerker
    groningen
    jinne1982
    ben ook blij voor je heb je te minste wat te doen thuis zitten is ook niks wordt je vast ook gek van

6. simone81

simone81 Lid

6 nov 2009
    60
    0
    0
    winkelmedewerker
    groningen
    heb misschien domme vraag waar halen jullie je ovu test weg ik vind dit maar niks blijven wachten
    denk dat ik dat maar ga proberen en wat zijn de kosten
    al vast bedankt meiden

7. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ Jinne: Gefeliciteerd met je nieuwe contract!!!

@ Tutsje: Al 15 weken gestopt? You go girl! :D Ik zit op 8 nu, zo'n beetje de helft van jou dus. Maar ik ga ook niet meer beginnen hoor, ben er wonderbaarlijk genoeg helemaal overheen!

@ Simone; zoveel minderen is al een goede stap! En dan nu op naar helemaal stoppen! Succes!!!

Hier is de ongi echt volledig losgebarsten. Ik ben t gistermiddag geworden en gisteravond net na het eten lag ik dubbel geklapt op de bank, zo'n pijn deed het! Ik heb paracetamol ingenomen en nog iets sterkers van m'n werk (diclofenac) en na 3 kwartier begon het wat weg te trekken. Voor t slapen gaan nog iets ingenomen, anders wordt ik gewoon wakker van de pijn :( en nu zit ik met een heerlijk hotpack op mn buik. Lang leve het ongesteld zijn zonder pil... ;)

Fijne dag vandaag meiden!

Liefs,
    Caitlin

8. simone81

simone81 Lid

6 nov 2009
    60
    0
    0
    winkelmedewerker
    groningen
    caitlin hoe is het verder met jou
    sorry voor al dat gelul van mij verveel me nu huis is nu wel schoon hahah maar goed van je caitlin zo lang gestopt

9. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik weet niet of ik zo laat nog kan meedoen met meekletsen, maar zag hier een septembertopic.
    Ik ben 27 september gestopt met de pil (na 16 jaar) en daarna op 2 oktober een onttrekkingsbloeding gehad.
    De eerste natuurlijke bloeding kwam na 4 dagen... wat ik al een eeuwigheid vond duren!!
    Ik duim voor jullie!!

10. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Hee Suze gezellig kom ik je hier ook weer tegen en natuurlijk ben je welkom!!!

11. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha ha Ik zag jou ook al staan!!!
    Fijn dat ik mee mag doen thanks!!!
    Bij jou al nieuws?

12. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Hallo allemaal!

Hoe is het met iedereen? Kom net thuis van mijn werk.

Wat knap dat verschillende van jullie al gestopt zijn met roken!! Echt super vind ik dat! Ik rook nog wel.... Kan het nu nog moeilijk laten... Ben ook een flinke roker moet ik zeggen. Wanneer ik zwanger ben stop ik uiteraard direct, weet ook zeker dat het me dan gaat lukken. Maar nu... nee, dat wil nog niet echt.

Verder weinig nieuws. Ben nog steeds aan het aftellen naar nod ;)

13. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Oja, welkom suze1977 :D

14. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Caitlin
    wat heel goed helpt als je kramp hebt is Feminax van Aleve. Dit gebruik ik altijd en gaat prima.

@Suze1977
    Tuurlijk mag je meedoen. Is toch voor iedereen! Alleen maar gezellig en leuk om alle verhalen te delen en elkaar tips te kunnen geven.
    Dus welkom!

@stoppers
    Meiden!! Zet 'm op. Je moet er maar goed bij na denken waarvoor je het allemaal doet, dan moet het toch lukken zou je zeggen!!!!!

Ik ben nog niet ongi. Maar heb wel steken onderin mijn buik. Die heb ik trouwens al 1,5 week, maar vandaag wat heftiger. Het voelt alleen niet als kramp of pijn van ongi.
    Ik wacht maar af. En als het morgen niet komt, ga ik 's avonds of zaterdag testen. Hoewel ik me er nu al heel erg tegen moet verzetten hoor!!!;)

15. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat ik mee mag kletsen!! Superleuk!
    Ik gebruik tijdens mijn ongi ook altijd feminax van aleve. Dit werkt bij mij altijd super!!
    Spannend Deli! Lastig dat je nog niet goed weet of je regelmatig bent he!!
    Spannend dat je gaat testen, ben benieuwd!

16. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik kom me ook even melden, zit al een heel tijdje op dit forum maar nu zijn we zelf ook eindelijk gestopt met de pil, dus we gaan ervoor! Veel succes ook iedereen :D

17. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hoi dames, wil jullie allemaal succes wensen met klussen ;) en hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn! ken het zat vorig in het zelfde schuitje ;)
    liefs mies

18. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Hey meiden,

Ik heb vanmorgen er een testje aan gewaagd en zoals ik had verwacht negatief en heb het natuurlijk veel te vroeg gedaan maar ja kon niet wachten!! zo erg!

heb nu een deal met mezelf dat ik een zondag op zijn vroegst weer mag testen.
    uit mijn berekeningen zou ik een woensdag ongi moeten worden maar heb de calculator ingevuld en die zegt dat ik een zaterdag het moet worden en dat ik een maandag zou kunnen testen??? snap ik niet helemaal aangezien ik netjes een cyclus van 35 dagen heb ingevult.
    maar ja we zien het wel.

succes allemaal!!!

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Suze; Welkom hier, tuurlijk kun je je nog aansluiten!

Deli:
    Valt tegen he, die laatste dagen? Pppff

Welkom Happygirl!

Dank je Mies :D Ga jij voor een 2e?

Navlis:
    Hahaha je bent er lekker vroeg bij! Ik heb me ook al echt een paar keer in moeten houden. Voor mij ook zo, als ik dan nog niet ongi ben...

Ik heb al een wat zeurderig gevoel en vanochtend een wat lagere temp (al was het ook een dik uur vroeger dan normaal) dus verwacht morgen of zaterdag mijn ongi. Ach, we zullen zien.... Ben opzich al blij als mijn LF 10 of iets langer is ipv nog korter....

20. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Welkom Suzy en Happygirl!

Nog leuke plannen voor het weekend dames?

Deel Deze Pagina