Clubje voor meiden die vanaf september 2009 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DeLi, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hoi Jos,
    ja haha ik kan los gaan op testen want had er nog 4 liggen. Nee ik wil gewoon die testen en dan maar volgende maand. Hoop nog steeds dat ik ze kan ruilen!

2. Marv

Marv Lid

16 okt 2009
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Caitlin; ja zou je haast denken he..symptoom haha. Zondag is mn NOD, afgelopen zaterdag helderrood bloed verloren, verder alleen nog wat bruin bloed iedere dag. (maar dat had ik ook tijdens het slikken van de pil vanaf een week voor mn ongi) Het zal wel niks zijn, maar erop hopen is toch stiekem wel leuk:p. Daar zou ik wel van opfleuren!

@Macmaszy; ja dat heb ik dus ook, ben verder dolgelukkig! Wanneer ben jij getrouwd? Ik 25 sept, en 26 sept had ik toevallig net mn laatste pil dus dat kwam mooi uit.

@Juju; ik heb laatst ovutesten bij sensitest besteld, mijn nicht zei dat ze goed waren daar. (ze is nu zwanger dus zou kunnen kloppen haha). Daarvoor heb ik ze van Kruidvat gebruikt, werken bij mij ook goed. Misschien kun je ze daar nog even gauw gaan halen?

Bedankt voor alle lieve reacties; doet me goed! Ik kom er wel.

3. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Ik heb ook net ovulatietesten bij Babyboom besteld hoop niet dat ze mij zwangerschapstesten opsturen :$

4. simone81

simone81 Lid

6 nov 2009
    60
    0
    0
    winkelmedewerker
    groningen
    tutsje beter ja ongesteld weet je in elk geval dat alles werk ik wacht nog even af

navlis echt jammer maar gewoon afwachten dus

moppie succes met de verbouwing vraagt veel energie hadden in april huis gekocht juni verhuist en nu moeten de afwerkingen nog en een badkamer van 1 van de slaapkamers

5. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    @caitlin

Ja ik heb de verloskundige vandaag weer gebeld en ze zei idd dat het nog steeds niet mis hoeft te zijn omdat ik ook geen kramp heb, verlies wel net zo veel bloed als dat ik normaal ongi ben.
    zaterdag bellen ze weer even hoe het gaat.
    Volgende week nog een keer testen als die nog steeds positief aangeeft krijg ik een echo.

Liefs..

6. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Navlis, ik hoop dat het bloeden snel stopt en dat je dan zorgeloos zwanger mag zijn!!

7. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Zow, ffies bijgelezen :D

@Tutsje: eindelijk! Nu op naar ronde 2 ;)

@Navlis: hopenlijk blijft het ukkie zitten, ik duim voor jullie.

@Jos: leuk idee van die rompertjes! Zelf ook al over na zitten denken hoe we het gaan vertellen als het zover is, maar wil er nog niet al te veel aan denken. straks ga ik al allemaal dingetjes in huis halen en dan zal je zien dat je nog maaaanden zit te wachten :p

@Marcha: vervelend dat je er zoveel last van hebt. Hoop dat het bij de volgende ronde (als er geen roze nieuws is natuurlijk!) minder erg zal zijn.

@Marv: zo te horen kan je wel een paar daagjes vrij gebruiken. luister naar je lichaam! als er iets is wat ik heb geleerd de afgelopen jaren, dan is het dat wel. Ik hoop dat alles met je hormonen (als het daar aan licht) weer snel op orde is. Zoiets kan je ook even een flinke opdonder geven!

@Macmazsy: Ik zat vanmorgen in die regenbui in de auto. Ineens stond iedereen bovenop de rem. Links naast me zag ik iemand heel hard aankomen rijden op de file, en die heeft nog maar net op tijd kunnen remmen. Achter me zag ik al auto's de vluchtstrook op schieten omdat ze niet meer op tijd konden remmen. Sommige stukjes asfalt zijn zo slecht dat je geen hand meer voor ogen ziet in de regen. Bah! Maar ik was wel blij dat ik in de auto zat ipv op de fiets!!

@Caitlin: Gelukkig gaat het al wat beter met je ogen. Lijkt me erg lastig!

@Simone: thanx! hoop dat alles voorspoedig zal verlopen :)

@Hier: Ik zit al heerlijk weg te dromen over de toekomstige verbouwing. We hadden 4 jaar geleden een huisje gekocht, maar door de nieuwe baan van mijn vriend zijn we naar Friesland verhuisd. Het duurde nog 1,5 jaar voor ons huisje verkocht was!!! Nu, een jaar later, hebben we eindelijk een plekje gevonden waar we beiden tevreden mee zijn, heerlijk op het platteland.
    Gisteren al de taxatie al binnen gekregen en morgen wordt de bouwkundige keuring uitgevoerd. Hopenlijk is alles goed en staat het huisje over een maand op onze naam en kunnen we gaan verbouwen!
    Dan duurt het nog zo'n 4 maanden voordat de bouwvergunning erdoor is, en dan kunnen we beginnen met de bouw van onze nieuwe woonkamer + evt. nog 2 slaapkamers als we ook een kap er op gaan zetten.

Het huisje zelf is erg klein, maar 70m2 en weinig ruimte boven. Ik heb het plan gemaakt om boven de grote slaapkamer iets kleiner te maken, en zo nog een 2,5 * 2,5 kinderkamer erbij te maken. Het begint hier echt steeds meer te kriebelen, en mn vriend ziet het ook wel zitten ;)

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ooh jeetje wat erg Navlis... Sterkte...

Jeej Tutsje! Tijd voor een feestje!! Succes in ronde 2, ik zal voor een kortere cyclus duimen!!
    Je banner is heel moeilijk.... Pfoe!

Wat heerlijk Jos!! Lekker shoppen voor je aankomende prulletje! Ik zag vandeweek een geweldig rompertje staan met hello kitty (die vind ik geweldig) maar helaas, dat kan écht niet voor een jongen dus die laat ik maar liggen...

Weer zitten we bijna gelijk Marcha :D Succes in ronde 3! Die ongi, pff vertel mij wat...

Wat rot Marv... Misschien zijn het inderdaad de hormonen... Ik zou gewoon gaan en proberen het op te lossen. Komt vast goed!!

Balen Juju! Neem aan dat ze dat wel oplossen?!

Spannende tijd moppie! Heerlijk van je huisje samen een droomhuisje maken. Hebben wij ook net achter de rug!!

Hier ook weer een setje ovu-testen besteld. Over 5 daagjes gaan we weer beginnen. Ongi is zo goed als weg. Op naar poging nummer 3!!

9. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @marv; ik ben 14 augustus getrouwd en had 25 sept. mn laatste pil.

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik mag de testen terugsturen en ze sturen mij de ovulatietesten weer op. Gelukkig! Dan heb ik ze waarschijnlijk morgen in huis.

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    @ Navlis
    Blijven hopen! Wie weet wie weet.. Kan me we voorstellen dat je je zelf een beetje afschermt voor de teleurstelling. maar ik hoop dat je kleintje zich goed vasthoudt!

@ Moppie
    Leuk he bezig zijn met je huis en het kamertje.. kan ik ook al helemaal bij wegdromen!

12. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    @navlis: oh wat erg voor je. Maakt het erg onzeker en stressvol. Ik hoop voor je dat het niets is en je dadelijk gewoon lekker kan genieten!

@moppie: het lijkt mij heerlijk! Een huisje met een heerlijke grote tuin en helemaal naar je eigen smaak. Wel inspannend je eigen huisje (ver)bouwen, maar dan heb je ook wat. Ik zelf droom nog van een heerlijk boerderijtje met een mooi uitzicht. Helaas is het nu erg in je boerderij verbouwen en blijft er niets over als wij er een keer geld voor hebben :(

@tutsje ah eindelijk iets meer zekerheid....ik zou zelf ook aan de etos zwanger worden gaan. (Of slikte je die al???)

@marv je klinkt iid een beetje down. Ik hoop dat je er een beetje uit kunt komen. Misschien eens even een goed gesprek op het werk dat er niet te veel druk op je wordt gelegt. En gewoon eens NEE zeggen. Het nu niet allemaal ineens en nu direct.

Als het goed is heb ik mijn ei gehad. Gisteren en vandaag behoorlijk wat krampen, zoals de eerste ronde maar dan nog erger. Het is zelfs erger dan tijdens mijn ongies!! Ik heb er iig hoop op :D we hebben in ieder geval ontzettend erg ons best gedaan. Je moet er iets voor over hebben he ;)
    Wat me reuze meevalt is dat ik op het moment barst van de energie, raar maar waar. Net mijn 3e werkdag gehad maar het valt allemaal reuze mee. Het scheelt dat het het bureau is waar mijn manneke werkt en ik zijn collega's al goed ken. Het scheelt het deel van de spanningen die je hebt als je het team niet kent.
    Op een sollicitatie waar ik voor heb gesolliciteerd hebben nog 70 anderen gereageerd...wat een tijd om net te beginnen...poeh. iig kan ik tot oud en nieuw vooruit. Is toch iets van ervaring...

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Juju:
    Gelukkig maar! Hopelijk heb je ze morgen en is het nog net op tijd! Zou zonde zijn als je je ei mist door hun fout!

Jinne:
    Best handig als je je ei voelt! Ik moet het echt hebben van de testen en de temperatuur want ik heb dus (nog) nergens last van....

Ppff iedereen netjes getrouwd. Ik doe niet mee hoor :p

14. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ik doe er ook (nog) niet aan mee hoor, maar mn vriend wilde het liefst wel eerst getrouwd zijn voordat we aan kinderen beginnen. Nu met de aankomende verbouwing gaat dat wel een heel goedkope bruiloft worden! Dan spaar ik liever nog eventjes door voor een iets uitgebreider feestje (mooie jurk, mooie foto's) en dan lekker 2 weekjes ver weg ofzo!

15. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Ik voel het niet echt hoor, maar mijn temperatuur is nu hoger en heb behoorlijk veel afscheiding :) (wel handig om het op te peilen) e krampen zijn van erna :p

Wij zijn overigens ook nog (lang als het aan m'n manneke ligt) niet getrouwd. op 10/10/10 hebben we 10jr verkering en zou het graag vieren door te trouwen, maar ik wil wel dat ik niet degene ben die moet vragen en zonder ga ik gewoon nog niets regelen. btw 101010 valt ook nog eens op een zondag (lekker handig :( )

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wij zijn ook niet getrouwd! Ooit als we hebben gespaard en een mooi feestje kunnen geven!

@ Loki
    als ik mijn temp moet geloven was mijn ei eergisteren (denk ik) dus sowiso gemist. Helaas! Naja hopelijk is het eitje een zwemmertje tegengekomen en nu op weg naar een warm plekje in mijn baarmoeder (heb ik alsnog die testen voor niets maar daar kan ik mee leven haha)

@ Navlis en Marv
    Hoe gaat het nu?

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik ook niet! Geen steekjes, geen afscheiding.. Ik ben gaan tempen (en wilde testen) om te kijken of ik uberhaupt een ei heb (omdat ik ook zo pijnloos en kort ongesteld ben). Ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben!

18. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Wij zijn dit jaar ook getrouwd op 3 april, het was de aller eerste zomerdag van het jaar echt een super dag gehad :D

Nog een dagje werken en dan lekker weekend en om eerlijk te zeggen ben ik ook wel aan toe!!! Iemand nog leuke plannen? (behalve klussen dan ;))

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Klussen! (maar dan aan het huis zeg maar ;))

20. Marv

Marv Lid

16 okt 2009
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat alweer ietsie beter nu, maar jeetje wat schommelen mijn stemmingen en gedachten zeg, wordt er gek van. Het lijken echt wel hormomen, welk soort dan ook. Ik heb nu zelfs best wel weer zin om te werken, ik voel mezelf echt dom hahaha. Ach ja!
    Zondag is mn NOD, spannend! Ga verder weinig doen t weekend, voornamelijk wachten...;). En dingen waar ik dan zin in heb, ook weleens lekker als alleen maar het hele weekend vol afspraken hebben, vinden jullie niet?

@Jinne; makkelijk he, als je je ei voelt. Ik merk m ook altijd, heel prettig!

Fijn weekend allemaal

Deel Deze Pagina