hier ben ik dan weer ik wou er even niet zo veel mee bezig zijn en mijn vriend en ik hadden zoiets van, het komt wel tot dat ik mijn eisprong voelde(denk ik) toen dacht ik Klussen klussen klussen
Moontjee: Leuk dat je er weer bent!! Zou super zijn als je cyclus nu netjes op gang komt! Juju/Suze: Officieel mag een ovu-test idd niet met ochtend urine. Ik doe zelf mijn testen altijd rond 8 uur savonds maar zodra ik een kleine verkleuring zie doe ik de 2e met ochtend urine. Heb tot nu toe geen verschil gemerkt wat vreemd zou zijn. De ene keer was het lichter de ochtend ervoor en erna en de andere keer donkerder, dus imo klopte dat ook met zoals het was. Marv: Jammer dat je voorgevoelens niet bevestigd werden. Wat kan ons lichaam ons toch voor de gek houden he? Je hebt iig een nette cyclus zo te zien. Succes in ronde 3! Hier: Weekend lekker geklust, aan het huis . Nog een paar dagen en dan kunnen we weer voor iets anders klussen . ben benieuwd of mijn ovu weer een beetje gelijk komt met afgelopen maand (hope so!).
Moontje... ik hoop zo voor je dat het een innesteling is... Spannend zeg!! Caitlin, bij mij staat ook dat het beter is om het niet met ochtendurine te doen. Loki, veel klusplezier (dubbelop) Ik heb gisteren na bijna vier uur een ovutest gedaan en hij was wel gelijk iets donkerder dan de andere dagen, maar niet zo donker als de teststreep... Vandaag maar weer proberen..ik zit nu op dag 13.. Op welke dag hebben jullie meestal een positieve ovutest> heb je dan ongeveer 2 dagen erna je eisprong?
Oh weer wat geleerd haha geen ochtendurine dus FF heeft mijn ei weer weggehaald vanochtend. Geen ei deze maand. MIsschien volgende maand mijn wekker maar zetten om te tempen en ovutesten gebruiken (niet met ochtendurine ) Baal er wel van was juist zo opgelucht dat er een gevonden was. Toch mijn griepdagen die in de weg gekomen zijn denk ik. Snik
Goedemorgen! @moontjee; ik hoop voor je dat het de innesteling is! @ikke; vanochtend de 3e ochtend dat ik met buikkrampen wakker wordt De krampen zitten in de streek ong. 3cm onder de navel. Heel vervelend gevoel. Nu was ik vorige week niet helemaal lekker en had toen ook last van mn buik, maar dat voelde heel anders. Dit zit tegen de misselijkheid aan. Als ik dan wat eet, trekt het even weg, maar komt daarna weer terug. Vorige ronde had ik hier voor zover ik weet geen last van. Enkel tijdens de eisprong en 1 dag voor mn NOD. Nu ben ik heel blij dat ik mn zwangerschapstesten niet kan vinden, anders zou ik het denk ik niet volhouden om te wachten tot zaterdag.
macmazsy spannend weer afwachten maar weer veel te lezen sorry dat ik niet op iedereen reageer en idd ons geduld wordt op de proef gesteld hier nog steeds niks wachten maar af zien wel :x
Hallo Meiden, Hebben jullie allemaal een leuk weekend gehad? Wij wel was erg gezellig bij K3 erg leuk om al die kindje zo enthousiast te zien @ Moontjee gezellig dat je er weer ben en natuurlijk hopen we met z'n allen dat het een innesteling is/was. Ik heb van een kennis een Persona voor een zacht prijsje overgekocht, ben echt heel erg benieuwd of het werkt, je kan aan de hand van het apparaatje zien wanneer je vruchtbaar bent en wanneer niet. Liefs..
@ navlis; succes vandaag! Ik zal heel hard voor je duimen!! @ suze; inderdaad we moeten heel wat afwachten @ macmazsy; wat fijn dat je je verlovingsring terug hebt gevonden!! Wat een geluk!! Succes met wachten trouwens! @ marv; jammer zeg Op naar de volgende ronde! @ moontje; welkom terug! Hgoop dat het inderdaad je eisprong was wat je voelde, dan heb je deze keer een cyclus die (gelukkig) een stuk korter is! @ jinne; ik duim voor je! Succes met wachten nu. @ juju; zou het niet nog kunnen dat je ei nog eraan zit te komen? Bij mij was mijn eisprong rond dag 18 van de cyclus. Maar die was dan wel 30 dagen. Ik hoop in ieder geval dat je toch raak hebt geklust! @ ovutesters; succes hoor! Hoop dat het toch goed duidelijk is/wordt wanneer jullie eisprong is! @ iedereen; fijne dag vandaag! @ hier; we hebben dus gisteravond het grote nieuws verteld! We haddden met mijn ouders en zus + partner afgesproken om iets te gaan eten. Daar hadden we het over de kerstcadeaus en dat we lootjes zouden gaan trekken. Toen we dat allemaal achter de rug hadden heb ik dus het ingepakte rompertje uit mijn tas gehaald en aan mijn moeder gegeven. Onder het motto omdat we het toch over cadeaus hadden Nou ze hadden de link meteen door natuurlijk en waren allemaal ontzettend blij voor ons. Ook mijn zus was heel erg blij dat ze tante gaat worden! Nog even gezegd dat het allemaal erg pril is en dat we eerst volgende week woensdag de echo maar eens af moeten wachten. En daarna hebben we ook nog een cadeautje gebracht aan mijn schoonouders. Mijn schoonvader had het meteen door en omhelsde me heel blij! Schoonmoeder had er ietsje langer voor nodig voordat ze het doorhad, maar was natuurlijk net zo blij! We werken allemaal samen op 1 bedrijf en ook maar even tegen hun gezegd dat ze nog even hun mondje moeten houden tegen klanten. Familie en vrienden mogen het nu weten. Die zijn er ook voor ons als het niet goed zou zijn/gaan, maar met klanten die ik af en toe eens zie heb ik helemaal niets. Die zien het vanzelf wel als het goed is! We hebben dus een erg leuk weekend achter de rug!
@jos; wat leuk dat je familie zo positief reageerde! Altijd goed om te weten dat je dan inderdaad mensen achter je hebt staan mocht het mis gaan (wat we niet hopen natuurlijk ). Leuk gedaan trouwens met het rompertje. Ik zag het weekend op tv 'the funniest home video's' en daar lieten ze filmpjes zien van mensen die aan hun ouders lieten weten dat ze zwanger waren, maar dan ook met een cadeautje. Geweldig om die reacties te zien!
Dank je!! Het was ook echt heel leuk om te zien. Eerst verbaasd, toen hele grote ogen en toen maar roepen; is het echt?, is het echt? Met als gevolg; wat leuk! wat leuk! En een hoop felicitaties en kussen Haha voor mijn gevoel zat het hele restaurant naar ons te kijken... Vanavond gaan we het onze beste vrienden vertellen. Het zijn de enigen die wisten dat we met de pil gestopt waren. Zelf is ze deze maand ook gestopt. Ben heel benieuwd hoe ze reageren. Vooral mijn vriendin. Die wil al jaren een kindje, maar haar vriend was er nog niet aan toe. En ik heb eigenlijk nog niet lang de wens voor een kindje. Er waren gewoon nog een hoop dingen die we moesten doen en regelen. Dus ik hoop dat ze het heel erg leuk voor ons vindt en dat ze zelf ook snel zwanger mag zijn!!
Jos, Wat superleuk voor je! Ik zag het al helemaal voor me!! Is het het eerste kleinkind? Tutsje nog nooit van gehoord een persona.. ga ik eens opzoeken op internet!!
ongeduldig? haha ik zou hetzelfde hebben hoor has ik trouwens ook maar nu moet ik wachten daar wordt ik ook ongeduldig van
Dat hoop ik dan maar! Ik heb gewoon de temp van gisteren uitgezet (want ik was toen ook niet lekker). Hihi slaat nergens op natuurlijk maar goed. Vandaag vanaf een uurtje of 12 erg misselijk geworden en dat ben ik nog steeds. Kan natuurlijk komen omdat ik ziekjes aan het worden ben maar verder voel ik me eigenlijk prima. Ben benieuwd of dit blijft de komende dagen want dan zou het een goed teken kunnen zijn. Al ben ik echt te nuchter om meteen te denken dat ik zwanger ben, het zou wel héél leuk zijn. Zou zo eens kijken wanneer de eerste symptomen eigenlijk kunnen ontstaan en stiekum hopen dat ik over 2 weken mijn ouders net zo kan verassen als jij de jouwe dit weekend
hey meiden, Ik heb vanmiddag de echo gehad en ik ben helaas niet meer zwanger en heb dus een miskraam gekregen. Dus op naar de volgende ronde! liefs..