Clubje voor meiden die vanaf september 2009 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DeLi, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Hee Simone, hier alles goed en nee mijn ei is nog niet langs geweest. Ik ben deze maand begonnen met testen met Persona het voordeel hiervan is dat je met ochtend urine MOET testen dus ben erg benieuwd of dit werkt ik had vandaag ook licht een 2e streepje dus nog maar ff afwachten en om de dag maar Smeppen!!!

Liefs...

2. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Jaaa al weer een poosje geleden heb ik dat niet verteld?!?! Maar ok ik zit al op dag 12 van mijn cyclus dus ik zoek ook naar mijn ei en mijn man zoekt heel hard mee ;)

Moest gisteren ook zo lachen komt hij de kamer binnen in zijn boxershort en haalt een ei uit zijn broek en roept: "Kijk poppie ik heb je ei gevonden" nou zoals je begrijpt lag ik natuurlijk helemaal dubbel van het lachen :D

3. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    hee Deli,

Ik heb er ook last van hoor ik had er nogmaal niet zoveel last meer van toen ik aan de pil ging alleen ik de week dat ik ongesteld werk kreeg ik meestal eentje maar nu komt de een na de ander na boven :(

Liefs..

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    @ Simone
    Jaaaah kerst is leuk!
    @ Jinne
    Nee, jammer :( Naja wie weet zijn het ander soort krampjes, wat signalen betreft weet je het toch nooit zeker. Heb je al eens gekeken bij tempkaartjes bij het topic kaartjes van zwangeren? De meest bijzondere berglandschappen komen daar voorbij dus een schommelende temp zegt echt niet alles!!! Moed houden meid! (ik wil (nog) niet van mijn 3x is scheepsrechtgeloof afvallen :))
    @ Loki
    Je ei zou nu onderhand wel moeten komen he. Rotdingen toch ;)

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Zo en dan nu over pagina 2:
    @ Tutsje
    :D Ik hou wel van een man met humor :)

Mijn gezicht lijkt inmiddels op een mijnenveld met al die pukkels. Ik wil mijn mooie huidje terug!! (Neh, dat is natuurlijk niet écht wat ik wil ;)) Nou ik ga nu mijn innestelweek in dus ben benieuwd wat voor kwaaltjes ik mezelf ga aanpraten. Jullie horen er zeker van! ;)

6. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    mmm weer veel te lang geleden dat ik hier ben geweest!
    Jammer, want dan zijn er zoveel berichtjes dan ik het moeilijk vind om te reageren!

Zal proberen om eens wat regelmatiger hier te kijken en op jullie allemaal te reageren, want ik vind het leuk om jullie verhalen en jullie humor te lezen!!

Misschien komt het ook wel omdat ik zelf niet zo bezig ben om mn ei te vinden... Vandaag ga ik voor mn tweede vaccinatie en duurt het dus nog 8 weken voordat ik er echt wat aan heb!

Het zou wel handig zijn om er alvast mee te beginnen, zodat we straks de meeste kans van slagen hebben, maar ik vind die ovulatie testen zo'n gedoe omdat je twee uur niets gedronken mag hebben... dat vergeet ik altijd en dan heb ik er niets meer aan!
    Nou ja, we hebben nog wel even!

Enne, las hier net een paar berichten over pukkels... ik hoor ook bij de club helaas!

7. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    heb een banner geprobeerd, ff testen...

8. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    WOW hij doet het!!

9. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    De vraag is of ie klopt, maar da's een ander verhaal!

10. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Heel veel sterkte meid! *dikke knuffel*

11. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Hoi meiden

Ik ben ruim een week niet op ZP geweest, omdat ik vorige week ben begonnen bij mijn nieuwe baan en omdat het nog steeds niet lekker loopt met mijn vriend. De baby plannen zijn dus niet meer aanwezig en dan heb ik eigelijk niet zo heel veel meer te zoeken op deze site (helaas) omdat het toch ook moeilijk is om te zien dat anderen er wel nog mee bezig kunnen zijn...

Ik zie geen roze nieuws verder, jammer hoor!

Hou jullie zo af en toe nog wel in de gaten en wens iedereen heel veel succes met het zwanger worden. Bedankt voor jullie steun!

Liefs,
    Caitlin

12. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Dit staat er op het internet (bijsluiter had ik niet meer)

Aleve Feminax bevat de werkzame stof naproxennatrium en is een NSAID met een langdurige en effectieve werking. Aleve Feminax is speciaal ontwikkeld om de oorzaak van menstruatiepijn aan te pakken. Aleve Feminax werkt snel en tot wel 12 uur lang.

Ik vind het wonderspul. Het trekt snel weg en je kan weer normaal functioneren tijdens je menstruatie. Vooral als je er veel last van hebt.

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jammer Caitlin maar kan me voorstellen dat zwangerschapspagina niet meer in je top 10 staat zeg maar. Hebben jij en je vriend wel besloten om samen verder te gaan? Lijkt me echt super vervelend als je plannen samen opeens zo wijzigen, je stelt je toch op iets in.
    Hoe bevalt je nieuwe baan? Je bent in ieder geval meer dan welkom om hier af en toe te komen buurten!

14. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Tjonge Caitlin, echt rot voor je! Hoop dat je relatie wel weer op orde komt en dat jullie de babyplannen weer voort kunnen zetten!
    Veel sterkte in ieder geval!

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jij trouwens ook welkom Hen. Kan me voorstellen dat je niet alles bij kunt lezen! Kom maar gewoon af en toe buurten dat is ook leuk. Jij gaat een spannende tijd te gemoed dus. Zie je het zitten? (Of is dat een rare vraag? Hij is niet raar bedoeld in ieder geval)

16. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Hoi Juju,
    denk niet dat het een rare vraag is, maar ik denk dat ik niet zo goed begrijp wat je bedoeld! :-S
    Zwanger worden zie ik wel zitten, zeker weten! Of ik het geduld op kan brengen om te wachten... daar ben ik niet zo zeker van...
    Verder wel lekker om te ontdekken dat ik een redelijk normale cyclus heb... nu m'n ei nog vinden! Las net dat de persona ovulatietesten het wel met ochtendurine doen, dus denk dat ik die maar ga proberen!
    Heb je nu antwoord op je vraag of ik het zie zitten?

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Caitlin:
    Ik kan me ook goed voorstellen dat je gedachten niet naar dit forum/topic staan... Hopelijk denken jullie goed na wat jullie cht willen en komt er een besluit waar jullie je beide 'prettig' bij voelen.. Sterkte meis, ookal kun je niet meepraten over zwanger worden, je mag hier áltijd heen komen om je hart te luchten!!!

Hen:
    Hoewel het rottig is om zo lang te moeten wachten wat je helemaal niet wilt, zou ik ervan profiteren om je cyclus te leren kennen :) Succes ermee!

Navlis:
    Toch niet meer zwanger, jeetje.... Hopelijk komt je cyclus weer snel op gang en mag je opnieuw zwanger worden...

Hier vandaag lekker wezen shoppen met vriendlief. Wat potten en planten gekocht. Het huisje wordt steeds meer af zo :).
    Ook nog een simpel keukentje voor de berging gehaald dus het geld voor deze maand is er weer doorheen :)

Heb wel eindelijk een half-positieve ovutest in mijn hand! Zat mijn vruchtbaar slijm toch redelijk in de richting ;). Klussen maar! ;)

18. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Hoi meiden,
    nou morgen mag ik testen..
    ik durf niet maar goed..
    Ben zo bang voor een teleurstelling:(...
    maar misschien is dat wel voor niets;)
    we zien wel
    Liefs!

19. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Moontjee; ik duim voor je!

Loki; gefeli met je ovu-test, succes dan maar hè!!

20. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Dankje meid!!:)

Deel Deze Pagina