Clubje voor meiden die vanaf september 2009 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DeLi, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    @juju: haha dat heb ik ook precies rekenen wanneer je het dan zou kunnen vertellen en wanneer je uitgerekend zou zijn. Helaas ben ik er echt bang voor dat het erg lang gaat duren...zit nu in ronde 4 en kwam ergens iemand tegen die zat in ronde 44!! Da's bijna 4jaar!
    Mijn manneke had wat pijn in die regio en heeft toen een test laten doen voor de zekerheid. Helaas viel dat dus tegen...maar volgens HA niets om je ongerust over te maken...alsof je dat gaat lukken..bah.
    Nu moet er dus nog een tweede komen maar willen er natuurlijk alles aan doen om het er wel positief uit te laten komen (goed eten voldoende rust enz.)

Heel veel succes in ronde 4 dat deze wel bijzonder mag wezen!

Grts

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja Jinne dat doe ik na mijn ei: uitrekenen wanneer ik dan uitgerekend zou zijn enzo. Het blijft toch ook wel heel bijzonder. Deze ronde ben ik ongesteld geworden en daarna (paar uur later) belde vrienden op dat ze zwanger waren van de tweede: direct in ronde 2. Toen kreeg ik een soort haastgevoel, dat is nu wel weer weg. We zien wel wanneer het komt (hopelijk wel voor ronde 44) en eigenlijk hebben we ook tijd zat. Het is gewoon dat het me zo bijzonder lijkt: een kindje. Wie was dat ook alweer die zei: geduld is een schone zaak ;)

3. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben vandaag bij de dokter geweest ik mag 04 01 2010 voor een echo. Ben erg benieuwd vind het ook wel spannend!

4. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Hallo allemaal!

Typ net een heel bericht, sluit mijn browser gewoon zonder reden af.... Heel fijn....

Anyway, heb een paar dagen niet veel gepost maar wel bijgelezen!
    @Linnie82 : Gefeliciteerd!! Ben benieuwd hoe je de eerste echo zal ervaren :D

Ik ben opnieuw aan het aftellen naar nod (of liever geen od eigenlijk) Gezien mijn ovutesten verwacht ik mijn nod eerder als mijn banner aangeeft. Het zal ergens volgende week maandag of dinsdag worden.

Hier nog een foto van mijn ovutesten, voor jullie idee: http://i91.photobucket.com/albums/k295/MarchaL_01/Ovutesten.jpg

Na dag 12 heb ik overigens nog wel getest maar niet op de foto gezet. Alle testen bleven hierna wit. Ik heb overigens niets gemerkt van mijn ei :(

Even iets heel anders, heb zoooo'n zin in kerst! Boompje staat er al en de kerstkaartjes stromen binnen! Ik vind dit echt de leukste tijd van het jaar! Volgende week ben ik lekker vrij, heb echt zin om flink te gaan shoppen!

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hey dames,

Hier nog niet in kerst sfeer (kan ook niet omdat mn kittens alles slopen).

Vind het ontzettend irri om al die kerstnummers op de radio te horen (en geloof me, die komen elk half uur langs, en de radio staat altijd aan op het werk!) Maar het kerstboompje op kantoor is dan wel weer wel grappig...

Met de kerst gaan we eerst een lang naar weekend bij mijn ouders en dan 2 dagen nog werken en met de jaarwisseling naar mijn schoonfamilie.
    Toch geniet ik meer van het winterse weer dan van de naderende kerst. Vind de kerstdagen altijd zo'n verplichting!

6. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier zit het kerstsfeertje er al goed in hoor! De boom staat zowaar nog overeind... Hebben een kitten van 5 maanden lopen en die hebben we al meerdere malen uit de gordijnen kunnen vissen, maar de boom laat ze gelukkig staan! Zelfs alle ballen hangen er nog in, vorig jaar 10 ballen gesneuveld door onze andere 2 katten.

Het winterse weer mag van mij wegblijven! Onze gallerij is zo glad dat je bijna niet normaal kan lopen. Straks even bij de gemeente strooizout halen. Ook kan nu het dak van de schuur niet gemaakt worden. Heb een lekkage bij de rand en omdat het grint wat op het dak ligt bevroren is, mogen ze niks doen. Waarschijnlijk pas ergens in febr kunnen ze verder!

Verder hier alles rustig. Geen klachten wat cyclus betreft. Ben benieuwd of mn ei nu weer een dag eerder is (was eerst op dag 21, daarna dag 20). mn ei valt gelukkig voor kerst al, anders had ik met de kerstdagen weer dubbel gelegen van de krampen.

7. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

Juju ik was het die zei geduld is een schone zaak. Mijn
    geduld wordt flink op de proef
    gesteld. Nu dag 29 en nog steeds geen positieve ovutest!!!

De moed zakt me steeds verder in de schoenen. Ik wil ook graag uitkijken naar een NOD. Ben benieuwd of dat überhaupt wel gaat gebeuren....:(

8. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Houd moed hoor, ik kan je zeggen dat ik ook nog nooit een positieve ovu test heb gehad, terwijl ik er toch veel heb gedaan. Bij mij is het ook goed gekomen, dus houd moed!!!

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dat is vreemd Linnie? Kan me voorstellen dat je baalt Suze.. ik ga volgende week weer op zoek. Temp nu heel nauwkeurig iedere dag en hoop dat ik deze maand ontdek dat mijn LF niet 9 dagen is maar langer (in ieder geval minimaal 10).
    In feite ben ik helemaal niet zo bezig met zwanger worden behalve als je ei er zo aan zit te komen en rond mijn NOD. Lijkt me dus heel vervelend als dat hele ei zich niet laat zien..!

10. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is zeker balen... Het geeft weer hoop dat jij je ei ook nooit hebt gevonden linnie....
    We wachten het vandaag weer af..
    Mooi he die witte laag sneeuw buiten!! Vandaag daar maar van gaan genieten op mijn vrije dag en niet teveel piekeren hopelijk!!!

liefs

11. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Heerlijk die sneeuw ja, hier in Friesland ligt wel 10 a 20 cm tenminsten waar ik ben, lekker een knus gevoel.

Idd Suze probeer moet te houden al weer ik hoe frustie het is

Liefs...

12. steenbokje

Hier (ook in Friesland - Opsterland) lag er vanmorgen om 7u al 38cm. En het sneeuwt nog steeds!!

Ben maar niet naar t werk gegaan (25km over de A7 was vanmorgen niet aan te raden)

13. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Mooi he zulke plaatjes hadden wij vanochtend ook (omgeving Sneek). MOOI!!!!

14. steenbokje

Heb er nog een stel gepost in het "HET SNEEUWT!!!" topic ;) moet je even op de laatste paar paginas kijken...

15. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    hallo dames,

Wat een pak sneeuw, ben vanaf 7uur vanmorgen onderweg geweest naar mijn werk, zit er nu eindelijk.
    Ik voel me al dagen niet lekker, mijn Ongi komt maar niet, terwijl ik 14 november mijn NOD had. Ik heb een zere onderrug en vervelende buik. Heb op mijn NOD een (sensi) test gedaan, maar gewoon hagelwit zoals ik verwachtte...maar nu duurt het toch wel erg lang.

Fijne winterse dag gewenst!!

16. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Hey meiden,

Zeker een mooi gezicht die sneeuw.
    Ik kon gelukkig vanmorgen gewoon de weg op. In de wijk was het spiegelglas, maar de snelweg was heel goed te doen!!!

@Granta; Vervelend dat je zo in onzekerheid zit. Misschien moet je er nog een testje op wagen....?

Ik heb weer eens blaasontsteking. Zo heftig dat ik naar de huisartsenpost ben gegaan gister avond. Houdt dus in dat we niet meer kunnen klussen (vanwege pijnlijke buik).
    Afgelopen dagen hebben we wel om de dag geklust. Ik hoop eigenlijk dat mijn ei al geweest is. Aan de hand van mijn vorige cyslussen zou dat wel zo moeten zijn. Maar 't blijft toch steeds een verrassing!!
    Ik denk dat meerdere meiden ervan dromen; Lijkt me zo leuk als met kerst of oud en nieuw blijkt dat je zwanger bent. Wil niet te veel hopen, maar stiekem doe je dat toch!!!

17. steenbokje

@Granta: ik zou er toch nog even een testje aan wagen, vooral als je al een maand over tijd bent!

18. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    @ moppie.....euhm..oeps ik heb een typfout gemaakt..het moet 14 december zijn..:S....sorry...maar ik ga denk ik volgende week nog eens testen..

@ Deli: wat vervelend dat je blaasontsteking hebt....ik had t zelf ook erg vaak, toen ben ik cranberry capsules van cysticare gaan slikken, 1 per dag..en (even afkloppen) ik heb geen onstekingen meer gehad...het werkt wel goed....
    Je droom om 2010 met een baby in je buik ingaan, lijkt me top...dus ik snap je gevoel heel goed...geduld is een lastige zaak:S

De winterse wereld is prachtig....maarrr ik vond 4 uur op de trein wachten net iets teveel van het goede, dus ga even opwarmen.....fijne avond allemaal

19. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Ik heb een klein dilemma en ben benieuwd hoe jullie hiermee om gaan...

Over een week is het Kerst en dit vieren we met de familie. Normaal drink ik graag een wijntje met zulk soort gelegenheden. Maar omdat ik mijn NOD dan nog niet gehad heb, wil ik eigenlijk geen alcohol drinken. Stel je voor dat het raak is! (Dit geldt eigenlijk ook voor bepaalde dingen die je niet mag eten als je zwanger bent.)
    Dit gaat alleen wel erg opvallen bij de familie. Zij weten namelijk niet dat we bezig zijn om zwanger te worden.
    Zat al te denken om voor de zekerheid een test te doen. Misschien is mijn cyclus deze maand wel korter (of nog weer langer).

Hoe doen jullie dit?

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Avond!

Hier is het buiten beduidend minder heftig dan bij jullie! Ik vind sneeuw geweldig, behalve op de rijbaan.....

Granta:
    Je weet zeker ook niet precies wanneer je je ei gehad hebt? Vervelend zo! Hopelijk test hje volgende week gewoon ineens positief! :D

Deli:
    Ppff blaasontsteking kan zo pijnlijk zijn!! Ik had het zo rond mij 15e/17e ook heel erg vaak. Bah! Laatste jaren niet meer gehad *afkloppen*. Sterkte ermee! Over die cranberry capsules hoor ik mijn tante ook altijd! Die schijnen echt giga te werken!

Ik snap je probleem. En weet eigenlijk niet zo goed wat ik zou doen. Vroeg testen voegt imo weinig toe (behalve dat je motivatie hoger is om het zeker niet te doen als je posi test :D) want een negatieve test zegt nog niet dat je niet zwanger bent...
    Mijn NOD is er net voor, maar ik heb dit weekend het probleem wat jij noemt ;). Hoewel ik ook vaak genoeg niet drink dus echt opvallen doet het bij mij niet...

Hier geen nieuws. Ik zit op het puntje van mijn wachtbank ;). Nog even volhouden. Vol niets bijzonders dus zal wel ongi worden het weekend of net erna...

Deel Deze Pagina