Clubje voor meiden die vanaf september 2009 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DeLi, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    nou Marcha, ik ga je feliciteren hoor!!!

Snap dat iedereen graag zijn eisprong wilt voelen, maar ik niet hoor! Tenminste op het moment dat ik hem heb! Heb nu alleen ervoor niks gemerkt. 1e maand had ik echt rekbaar slijm 2 dagen lang. 2e maand alleen wat meer afscheiding een dag ervoor, maar nu dus helemaal niks. Misschien dat ik vanaf volgende maand toch maar met de ovu testen ga beginnen (mocht ik dan nog niet zwanger zijn) zeker omdat hij nu opeens 3/4 dagen eerder is dan verwacht. Maar moet je ook echt vanaf dag 8 beginnen met testen. Ik zat er namelijk aan te denken om dit dan vanaf dag 12 ofzo te doen.

2. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Dankje! Pfff, ben wel een beetje in de war nu hoor... Moet er zo aan wennen! Mijn vriend is ook helemaal van het padje geloof ik :D
    Net nog een test gedaan, de CB plus. Ook overduidelijk, nu maar duimen dat het allemaal goed blijft gaan! Gezien het testresultaat en de uitleg op de bijsluiter zou ik inderdaad op, of 1 dag voor nod zitten.

Wat betreft de ovutesten, dit zijn die van mij van deze maand: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/3138-albums2899-picture14189.jpg

Mijn ei bleek heel vroeg te zijn, ben dus blij dat ik vroeg ben gaan testen. Ik zou dus zeker va. +- dag 8 testen. Ik weet niet hoe je cyclus hiervoor liep? Ik zat op 31-27 en nu dus +- 25.

Heb niks gemerkt van mijn eisprong, ook geen slijm of iets dergelijks gehad. Het is dat ik die ovutesten heb gebruikt anders had ik het nooit geweten.

3. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    O, ik zie het al, 33-32. Tja, dat lijkt heel stabiel maar is natuurlijk moeilijk te zeggen zo na 2 maanden. Ik zou voor de zekerheid gewoon vroeg testen, je kunt dan altijd nog een dagje overslaan als hij echt knal wit is toch?

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Roze neiuws! Gefeliciteerd Marcha!
    (Ik merk helemaal niets van mijn ei: geen pijn, geen slijm ed)

5. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik wacht mn nod even af. Aangezien mn ei dus eerder was, is mn nod dus ook eerder. Mn nod is nu 1 januari (dat wordt dus misschien met een knal het nieuwe jaar in!) mn cyclus zal dan 29 dagen zijn.

6. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Marscha, lijkt mijn verhaal wel. Ik had ook een heeeeeel licht streepje! Leuk, leuk en nog eens leuk! Onwerkelijk gevoel is het he? Het is inderdaad erg spannend, wanneer ga je naar de dokter?

7. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Marcha; Gefeliciteerd! Wat een mooi kerstkado.
    Begrijp dat je moeder het al weet? Hoe reageerde ze?
    Spannend, spannend, spannend!!!!

8. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Goedemorgen!

@ Linnie82: Ja, het is allemaal nog heel onwerkelijk! 101 dingen schieten door mijn gedachten, moet nog erg wennen aan alles. Daarnaast vind ik het ook allemaal doodeng, om ieder klein pijntje dat ik nu voel maak ik me opeens zorgen :( Ik moet nog een afspraak maken met de dokter, misschien dat ik deze week nog even ga aangezien ik vakantie heb. Ik weet niet wat gebruikelijk is?

@DeLi: Ja, mijn moeder wist eigenlijk als eerst dat ik een streepje meende te zien :D Mijn moeder en ik zijn heel close, ze wist al van onze kinderwens. Ze is natuurlijk hartstikke blij! Gelukkig kan ze goed haar mond houden tegen de rest van de familie ;)

@ Loki: En? Al iets van duivels gespot? Ik hoop het niet voor je!

Ik ga zo dadelijk lekker de stad in, kerstinkopen doen! Ik begreep dat er vanavond nog meer sneeuw gaat vallen, pff ben benieuwd. Ik vind dit eigenlijk wel genoeg!

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Goede morgen mensen!
    Hier lijkt het ook op een prachtige kerst te worden. Niet alleen door de sneeuw maar ook door het extra streepje wat op mijn test verscheen! Het is vreselijk onwerkelijk maar volgensmij ben ik ZWANGER!!!

Gister ochtend net voor ik naar mijn pony ging besloot ik tegen beter weten in maar een testje (sensitest midstream) te doen. Ik had al een zeurderig gevoel gehad de dag ervoor en wat steken dus mijn ongi kwam er aan. Ik sprak met mezelf af dat als de test gewoon wit zou zijn kon ik savonds lekker wat drinken (personeelsfeest) als troost :).

Ik ging me aankleden en toen ik terug kwam en echt niets vermoedend op te test keek moest ik even knipperen "Zag ik nou een miniscuul streepje?!". Mee naar het daglicht en jawel! Het is geen dikke testlijn maar wel echt een beschaafd roze streepje! Ik heb op alle mogelijke plekken mijn streepje bewonderd :) en dacht toen pas WAUW!!!!

Ik beloot het even voor me te houden, vriendlief gelooft niet zo in 'halve streepjes' dus ben naar mn pony gegaan en eenmaal thuis kon ik me niet bedwingen en heb ik nog een kruidvat test gedaan (dus met de 2e urine van die dag). Ook dit is geen fel roze lijn maar zonder loep werk is er toch echt een 2e streep te zien!!!

Vriendlief verteld "Het zou toch wel eens kunnen dat ik deze maand niet meer ongesteld wordt, schat". Hij keek even heel gek, trok een grote smile om vervolgens door te gaan met zijn werk. Mannen :p

De hele middag en avond op een roze wolk gezeten en vanochtend netjes temp opgenomen en die is al 0.1 gestegen (hoogste wat ik ooit gehad heb) en de 2e sensitest gedaan. Streepje lijkt al weer een tikkie donkerder :D.

Straks ga ik nog een setje kruidvat testen halen en een digitale. Die doe ik morgen denk ik. Officieel is vandaag mijn NOD maar dat is uitgaande van een LF van 11, de testen gaan uit van NOD 14 dagen LF dus het is allemaal nog súper pril.

*Zwijmel* Kan haast niet geloven dat het echt is. Het voelt eng en onwerkelijk :). Ik hou jullie op de hoogte!

10. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Wauw Loki! Dat is geweldig!!! :D Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Zie je, ik wist het, jij moet mij volgen aangezien we al tijden op 1 lijn liggen haha :D Super spannend he?!

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hihi klopt ik zat net nog te kijken, wij lopen wel écht gelijk!
    Ik vind het ook zo spannend en eng allemaal. Er spookt echt zoveel door mijn hoofd nu :)
    Weet je dat het zomaar kan dat we elkaar nog 'kennen' ook? Ik zal je even een prive bericht sturen!

Hier nog even een foto. Streepje is nu al best echt :)

1ste: Kruidvat gister middag (20-12)
    2e: Sensitest in oktober (test of er geen indrooglijntjes zijn ;) )
    3e) sensitest gistermorgen (20-12)
    4e) sensitest vanmorgen (21-12)

12. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Hallo Meiden,

@Marcha en Loki gewelidig meiden zwanger!!! GEFELICITEERD. Hoe is het verder geen kwaaltjes?

@hier werd vanochtend om 5 uur wakker had enorme buikpijn en last van mijn rug echt wist niet meer hoe ik moest liggen het deed zo ontzettend veel pijn dus dacht ik laat ik er maar af gaan, even na de wc en ja hoor ongesteld heel vreemd allemaal want ik heb geen positieve ovu-test gehad?!?! Maar ja op naar ronde 3 dan maar, 3x scheepsrest toch?!

Liefs...

13. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    @ loki: voorzichtig Hoera..wat fijn en wat spannend!!

@ hier: vanmorgen getest, ben ruim een week over tijd, helaas met sensitest een akelig wit vlakje...en ook geen teken van ongi..vind het stiekem toch wel vervelend dat ik nu nog niets weet...

@ alle anderen: een fijne dag en voorzichtig op de weg

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Heel rot dat je geen positieve test hebt gehad maar wel super dat je cyclus zo drastisch verkort is! Wellicht ben je nu bijna ontpilt en wordt ook voor jou 3 x scheepsrecht!!!

Ik heb wel sinds eergisteravond een ''harde buik'' dacht dat het kwam door het eten maar misschien is het een serieus kwaaltje? En sinds vanmorgen heb ik een misselijk gevoel, maar dat is misschien omdat ik het nu weet ;)

Ik ga maar boodschappen doen. Ik wordt echt gek van mezelf vanochtend :p

15. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Wat vervelend Granta.. Weinig zo rot als onzekerheid! Óf een posi test óf door kunnen met de volgende ronde...

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Loki! Geweldig! Gefeliciteerd!
    Hoe meer mensen roze testen hoe ongeduldiger ik word :(
    (Het is is al zo eenzaam hier in ronde vier :))
    Geniet ervan lieve meiden! Laatste kerst en oud en nieuw met zijn tweetjes, volgend jaar hebben jullie er een (of twee? ;)) beebjes bij! Fantatstisch!

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ja gemeen is dat he Juju... Eigenlijk zouden we vantevoren op een briefje moeten krijgen hoe lang het ging duren, dan konden we het startpunt daar gewoon op aanpassen :).

Als ik soms zie dat mensen er 2 jaar over doen en kort daarna lees ik dat iemand in de eerste ronde zwanger is (of zelfs ongepland!) dan besef je pas hoe oneerlijk het soms verdeeld is... Helaas hebben we er niets over te zeggen.... :(

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik gun jullie het niet minder hoor ;)
    Enne inmiddels is het gevoel wel weg ook. Komt over een week of 3 wel weer terug ;)

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Of eigenlijk 2,5 al. Gaat toch best snel zo'n cyclus.

20. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Rose nieuws super!! Gefeliciteerd meiden!

Ik ben hier niet zo heel veel meer te vinden, zal vertellen waarom...

Ben altijd heel bang geweest niet zwanger te kunnen worden, waarom weet ik niet maar dat gevoel is er nu eenmaal altijd geweest.

Door jullie berichtjes te lezen en te beantwoorden was ik er alleen maar meer mee bezig (bang zijn om niet zwanger te kunnen worden en het zwanger worden zelf). Omdat het vanwege de vaccinatie gewoon even niet verstandig is om zwanger te worden, was het voor mij helemaal niet nuttig om er mee bezig te zijn, maar toch spookte het continu door mijn hoofd. Kortom; het forum hield me er alleen maar meer mee bezig. Daarom heb ik besloten het forum even te laten voor wat het is en jullie berichten dan ook niet zo vaak meer te lezen/beantwoorden.

Ik ben echt heel blij voor degene met rose nieuws, maar het roept bij mij wel de gedachte op van: 'DAT WIL IK OOK' (en het liefst zo snel mogelijk... erg hè...)

Ik wens de zwangeren heel veel succes en plezier, geniet ervan! Voor degenen die nog in onzekerheid zitten of zijn begonnen aan de volgende ronde; heel veel succes!

Deel Deze Pagina