Clubje voor meiden die vanaf september 2009 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DeLi, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    @ Hen...heel begrijpelijk...en knap dat je het zo uitspreekt. Het is inderdaad zo dat je er mede door het forum extra mee bezig bent. Ik wens je alle geluk van de wereld..en wie weet horen we je af en toe nog eens..veel liefs

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik kan je gevoel heel goed begrijpen Hen. Ik voelde zelf ook dat ik er (te) veel mee bezig was en mijn vriend noemde het zelfs "Forceren". Ik had me al een paar keer bedacht dat ik de volgende ronde er niet zo mee bezig moest zijn, als wist ik nog niet zo goed hoe :(.

Neem de tijd die je nodig hebt en als je weer zin hebt om te komen kletsen dan zien we je vanzelf weer! *knuf*

3. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Nog meer roze nieuws wat super!
    Gefeliciteerd met dit prachtige kerstkado loki09!

Liefs..

4. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Loki: Voorzichtig gefeliciteerd! Hou ons op de hoogte!!

@Hen: Ik voel het net als jij. Ik kan alleen geen afscheid nemen van het forum. Ik wil gewoon blijven lezen; wie is er zwanger, wie zit en in hetzelfde schuitje als ik enz.
    En als ik dan hoor dat er 2 zwanger zijn denk ik ook: DAT WIL IK OOK!! EN WEL NU!! Hahaha. Maar wie weet is het voor ons nog niet weg gelegd. Neemt niet weg dat ik blij ben voor iedereen die wel zwanger is hoor!!

Prettige avond allemaal en kijk uit als je de weg nog op moet!!

Mensen die lekker vakantie hebben trouwens?
    Geniet ervan!!

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ja hier lekker vakantie! Heb vandaag bar weinig uitgevoerd. Ben tot in de middag behoorlijk beroerd geweest (zeurderig misselijk, beginnen die kwaaltjes nu al? :p) en boodschapjes voor de kerst gedaan. That it.

Heb sinds een uur of 6 ''paniek'' aanvallen. "Misschien verbeeld ik me die streepjes maar, ik wil het te erg", "Ik voel nu niets meer, harde buik is weg en niet misselijk", "De digitale indicator morgen geeft vast niet zwanger aan..".
    ZUCHT! Ik wordt echt gek van mezelf. Ik wil weer gaan testen om het te geloven maar ik doe het níet! Grrr *Kijkt zichzelf boos aan* :(

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Heel herkenbaar DeLi en Hen. Een baby is gewoon heel erg welkom. Twee weken geleden kregen wij het nieuws dat vrienden in ronde 1 zwanger zijn geraakt en ik was zelf even jaloers. Dat past absoluut niet bij mij maar ik merk dat ik die gevoelens wel heb als ik anderen hoor over streepjes ed.. Gelukkig is het ook weer heel snel over en kan ik snel (oprecht!) heel blij zijn voor anderen. Maar ergens anders in mijn hoofd blijft dat (irritante en onterechte) stemmetje zeuren: je hebt altijd geluk, je hebt een geweldig leven, ergens moet het toch minder gaan: wat nou als dat is met kinderen krijgen? En dan vervolgens mijn nuchtere verstand erachter aan: ik zit in ronde 4 (eigenlijk ronde 3 als je een ronde ontpillen meerekent), waar héb je het over! En dan kan ik weer ontspannen lachen :D

7. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Nog eventjes geduld Loki! Geen bloed = goed toch?
    Morgen komt er vast "zwanger" te staan, dat kan gewoon niet anders ;)

Tip: warme chocolademelk, wordt je lekker slaperig van, en dan lekker vroeg naar bed... Hoe eerder je gaat slapen, hoe sneller (gevoelsmatig dan) je kan testen!

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jij krijgt een prachtige test! Heerlijk ontspannen en genieten van het gevoel. Je hebt het nu niet in handen, kun je net zo goed vrolijk en gelukkig zijn en al je positieve energie naar je kindje sturen!

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Thanx meiden. Ik ga lekker (proberen) te slapen. We zullen morgen wel zien... :)

10. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    @Tutsje: Balen dat je zoveel last hebt van je ongi... Kan het zijn dat je je ovulatie misschien net gemist hebt? Welke testen gebruik je? Wat betreft de kwalen, ik heb eigenlijk nergens last van. Wel af en toe een rommelende buik met wat buikpijn maar verder eigenlijk niets. Het enigste ''symptoom'' wat ik vorige week opmerkte is het zenuwachtige gevoel dat ik in mijn buik had. Kan het niet zo goed beschrijven, net alsof je nerveus bent terwijl ik gewoon relaxt op de bank zat :( Dat gevoel is nu overigens al weer minder.

@Granta: Die onzekerheid is inderdaad vervelend zeg :( Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. Was je tot nu toe wel vrij regelmatig?

@ Hen en anderen: Ik kan me dit gevoel helemaal voorstellen... Ik denk dat wij er allemaal heel erg (te?) veel mee bezig zijn... Zoals Loki zegt, ik denk ook weleens ''het is niet eerlijk verdeeld in de wereld'' Ik kan me goed voorstellen dat je even wat afstand wil nemen.

@ Loki: Dat doe ik ook haha! Heb inmiddels al zeker 5 keer getest, 2x Sensi, 2x CB (CB plus + digi) en vandaag nog even KV. Wil zeker weten dat het niet aan het merk ligt ;) Maarre, die digi zit wel goed hoor! Gewoon doen!

Ik ben ook niet normaal hoor, heb voor een fortuin aan testen gekocht na mijn eerste posi test! Heb hier nog een CB digi liggen die ik rond 1e kerstdag wil doen, ben benieuwd of hij dan verspringt.

@ Deli: Hier dus ook lekker vakantie! Echt fijn hoor, zeker met dit weer... Ben niet zo'n held in het verkeer met deze omstandigheden.

Vandaag lekker heel de dag geshopt ivm kerst! Leuke dingen gekocht, horloge voor mijn vriend en een mooie armband (pandora) voor mijn moeder. Verder nog wat kleding en alvast een klein cadeautje voor mijn schoonouders ivm zwangerschap :$ Weet nog niet wanneer we het gaan vertellen maar deze cadeautjes waren zo leuk dat we ze al maar vast meegenomen hebben! Het zijn 2 bekers (blauw en roze) met opa/oma, gevuld met bruidssuikers (blauw/roze) met een speentje eraan. Zo grappig :D

Ga zo maar lekker naar bed toe, ben moe van al dat geshop! Weltruste iedereen!

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Morgen!
    Nouwelijks geslapen vanacht :) en vanmorgen vroeg opgestaan en de testjes gedaan (eerst KV 2 voor5 en die kleurde bijna meteen) en de digitale en jawel, écht zwanger!!! *Zwijmel*.
    Heb de test en speen ingepakt en ga zo vriendlief wakker maken. Die wist wel van de vage lijntjes af maar hij zei "Ik geloof het pas echt als er zwanger staat" :p.

Heerlijk Marcha! Ik ga ook een kleinigheidje halen voor beide ouders en denk dat we het ze vrijdag (1ste kerstdag) vertellen.
    Te eerste kan ik zeker tegen mijn moeder mijn mond niet houden (en ik weet dat mij schoonmoeder het zich erg aan zou trekken als die het veel later pas hoort). Te 2e is kerst er een perfecte dag voor, ze komen alle 4 bij ons eten. En ten 3e, mocht het mis gaan, heb ik steun.... *duimt heel hard van niet natuurlijk....*

Wil er iets van maken als: "Jullie gedachten aan kerst liggen nogal zwaar (beide ouders nega herinneringen om die data) en om dat iets te verzachten en hopelijk volgend jaar de herinnering iets leuker te laten zijn willen we jullie iets liefs en kleins geven..."
    En dan de pakketjes geven met speentjes of zoiets :D

De andere vakantie gangers nog iets leuks doen vandaag?

12. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Erg leuk idee Loki, geniet lekker van je zwangerschap!!!

Liefs...

13. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    @ Loki; hoe reageerde je vriend :D Mijn vriend was echt een beetje van het padje geloof ik!

Ze hebben zoveel leuke dingen om te geven, echt geweldig! Wij gaan het waarschijnlijk ook 1e kerstdag vertellen aan mijn schoonouders. Mijn moeder weet het natuurlijk al. Mijn vriend wil het ook graag aan zijn ouders vertellen, 1e kerstdag is natuurlijk wel een perfect moment ;)

Voor mijn moeder (die het dus al weet) heb ik ook nog wel iets leuks, een klein kinderwagentje voor aan haar Pandora armband :D Die geeft mijn vriend op kerstavond! Ben benieuwd of het de rest van de familie opvalt! We weten nog niet zeker of we het ook aan hun willen vertellen, daar twijfelen we nog een beetje over... (2 broers met aanhang)

Ik ga vandaag opnieuw de stad in, moet nog behoorlijk wat dingen hebben voor kerst. Mijn kerstoutfit laat ik maar voor wat het is dit jaar. Vind het zonde om nu iets heel duurs te kopen wat ik over een poosje misschien niet meer pas. Heb gister dus alleen een mooie top gekocht :)

Hier heeft het trouwens nog een klein beetje gesneeuwd, hoe is het bij jullie?

14. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    @loki: superrrrrrrrrrrr nu is het helemaal echt..wat een fijne kerst zul je hebben

@marcha: wat een leuk idee zo'n bedeltje.....spannend ook hoe je familie gaat reageren..

@ hier...geen vakantie, al kluunend door de sneeuw op mijn werkplek....mijn vriend zei gister: heb je nog geen test gedaan? ik begin nu nieuwsgierig te worden. Maar ik wacht dit weekend af...hoe langer het uitblijft...hoe spannender het is...

Fijne dag gewenst

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat een heerlijke verhalen allemaal meiden! Laat ook zeker even weten hoe de fam reageerde (hardstikke blij natuurlijk, maar toch) en wat een leuke kadootjes allemaal. Hopen dat jullie beebjes zich lekker vasthouden aan mama en genieten maar..

Spannend Granta! Het is een roze ontploffing in dit topic dus wat dat betreft zit het wel goed haha ;)

16. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Spannend Granta! Ik zou het niet zo lang uithouden zonder te testen, knap!!

Ik was vanochtend weer in bed gekropen met het kadootje naast me. Heb 45 min naar het plafond liggen staren toen vriendlief wakker werd :). Hij zag dat ik wakker was (dat komt niet zo vaak voor ik ben een enorme slaapkop :p) en het eerste wat hij zei "Heb je al over dat ding gepist?" ;)
    Hij pakte het kadootje uit en er verscheen een grote smile "Dus het is echt!". Het is geen prater maar aan zijn gezicht was genoeg af te lezen. "Dat heb ik goed gedaan he!" Zei die trots ;).
    Daarna opperde hij: "Dan moeten we nog 4 speentjes halen voor kerst!". Had ik al in mijn hoofd maar wel leuk dat hij er ook zelf mee kwam :D.

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha super gaaf Loki!

18. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    #1318 Granta, 22 dec 2009
    Laatst bewerkt: 22 dec 2009
    @ loki: wat een lekkere mannen reactie gaf je partner:p hahahahah...spannend allemaal..vind het echt top voor je.

@ Julu:roze nieuws all around inderdaad...ben benieuwd..voel me verder niet echt anders, wel hoofdpijn en steken in mijn lies, maar ik denk dat het ook de einde jaars blues is...we wachten afff..

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha Granta als jij straks zwanger blijkt zijn de septemberstoppers die niet zwanger zijn volgens mij dik in de minderheid :$
    Net met vriendlief afgesproken dat ik deze maand mijn mooiste eitje laat rijpen en hij extra zijn best doet op zijn zwemmers en dan moet het wel een superbaby worden 8)

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Granta:
    Kan alsnog helemaal goedkomen hoor Granta! Sterker nog ik wist zeker dat ik ongi ging worden, précies hetzelfde gevoel kreeg ik op dezelfde dag. Dus we duimen hard door voor je!!

Gaat helemaal goedkomen Juju. Je hebt zo'n mooie cyclus. Weer in de weer met ovutesten en dan knallend 2010 in! :D

Heb net de eerste afspraak met de VK gemaakt. 19 Januari :).
    Morgevroeg bellen voor de eerste echo (1 of 2 weken erna). Spannend!

Deel Deze Pagina