Hallo allemaal, @Suze; Fijn dat je je ei toch gevonden hebt! Weet je weer een beetje waar je aan toe bent. @JuJu; Succes met klussen! @Hier; Ik verloor vandaag wat bloed, dus dacht dat de ongi door ging zetten. Het gekke is alleen dat ik na dat toiletbezoek, geen bloed meer afgeveegd heb. Maar dat zal vast nog wel doorzetten. Heb ook al sinds afgelopen zaterdag pijn in mijn buik. Drukkend gevoel eigenlijk. Ik wacht 't maar af. Pffff. Had het eigenlijk zo gehoopt........ Leek me zo mooi met de kerst. Hihi
Dacht ik ook aan, maar dat zou dan wel een beetje laat zijn. Ga er maar niet vanuit, anders valt het zo tegen.
Spannend deli, zou best een innesteling kunnen zijn!! Nog even geduld hebben...Spannend he!!! Ik duim voor je!!! Voor de meiden die zwanger zijn, hebben jullie iets van een innesteling gevoeld??? Voelde je je anders na de bevruchting of was alles gewoon hetzelfde als anders?? Liefs
Als je nog 8 dagen voor je nod zit zou het helemaal niet zo laat zijn Deli? Het nesteld zich in tussen de 10 en de 5 dagen voor je nod. Duim duim duim!!!! suze: Ik heb 6 dagen na mijn ovu felle steken rechtsonderin mijn buik gehad (schrijf alles op, wel zo makkelijk ). In ronde 1 ook 6 dagen na mijn ovu en in ronde 2 4 dagen erna. Dus dat ik kon zeggen "Ja nu is het raak!", nee.. Bij mij waren er wel enkele dingen anders: * Ovulatie kwam 1 dag na positieve test (de 2 eerdere rondes 2 dagen later.) * Ik had geen gevoelige tepels (andere 2 rondes wel), * Vruchtbaar slijm voor het eerst * Geen zogenaamde innestelingsdip in temp (andere rondes zou ik er wel 1 aangewezen kunnen hebben). Maar verdre was het echt hetzelfde. Ook een dag voor nod lage rugpijn, kramp, ik was er van overtuigd dat de duivels er weer aankwamen. Wat kan je lichaam je toch foppen
Hallo! @ Deli: spannend Deli! Ik hoop inderdaad dat het je innesteling is! *duim*duim* @ suze1977: Ik heb helemaal niets gemerkt. Voelde rondom nod ook maar weinig (nu nog steeds overigens) Het enigste dat ik echt opmerkte was het vreemde zenuwachtige gevoel in mijn onderbuik rondom nod. Ik heb het nu ook af en toe. Ik ben vanochtend naar de huisarts geweest. Open spreekuur dus we moesten er al vroeg zijn (08.00) Direct wat foldertjes mee gekregen en naar de verloskundige gebeld. 25 Januari heb ik een afspraak om 11.00, spannend Vanavond lekker kerstavond vieren! Heb er zoveel zin in! Kan ik eindelijk de bedel aan mijn moeder geven! Heb trouwens ook nog iets gekocht om het op een leuke manier aan mijn broers te vertellen, zij zijn er immers bij vanavond. We wilden er eigenlijk nog even mee wachten maar nu is dat wat lastig omdat mijn moeder het dus al weet Heb hele kleine me 2 you beertjes gekocht met een kaartje erbij. Daar staat op: ''een klein cadeautje van mij voor mijn toekomstige (suiker) oom Groetjes Marcha, Patrick en ?. Vond het zo grappig Ben benieuwd hoe ze gaan reageren! Zo direct snel naar mijn moeder om al wat dingetjes klaar te maken voor vanavond! Het zal wel druk worden de komende dagen dus ik zal vast niet veel meer online zijn. Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen!
@ marcha...wat spannend..je familie zijn vast erg blij zijn.. @ hier: ik heb de knoop doorgehakt.. ik ga morgenvroeg testen...ik heb nu alweer last van mijn onderrug en lies...en wil als het zo blijft maandag naar de huisarts..dusss spannnning hier... @ jullie allemaal: HELE FIJNE KERSTDAGEN...LEKKER GENIETEN DE GEZELLIGHEID, HET ETEN EN ELKAAR!!
Thanks voor jullie reacties meiden!! Heel veel plezier met het vertellen en nu met kerst nog extra genieten!!! De laatste kerst met zijn tweetjes...!!! Hele fijne kerstdagen!!!! Ik ga een paar dagen naar mijn ouders dus ben binnenkort een paar dagen niet online.. Ben benieuwd of er daarna weer roze nieuws is!!! Heel veel geluk voor iedereen en op een vruchtbaar jaar!!!
Bedankt voor jullie lieve reacties meiden! Ben inmiddels begonnen met ovulatietesten... Tot nu toe nog geen ei gevonden... Of nog geen ovulatie vanwege pilgebruik of een korte LF, of natuurlijk een wat langere cyclus! We wachten het af! Meiden, heel veel plezier met het vertellen aan jullie families! Lijkt me onwijs gaaf! Vorig jaar met kerst vertelde mijn zus dat ze zwanger was, dus het steekt wel een klein beetje... Vooral omdat ik de enige van mijn familie ben zonder kindjes (en de rest van het huis dus vol zit met de blagen van mijn broers en zussen...) Bij mijn schoonfamilie zijn wij de eersten bij wie ze iets verwachten, dus ik voel de vragende ogen wel een beetje... Maar goed, we hebben nog tijd genoeg! Hele fijne feestdagen voor iedereen en voor de nog niet zwangeren onder ons, veel succes en ik kom af en toe nog wel even buurten! Liefs
Loki09 & Marcha; wat een geweldig roze nieuws, gefeliciteerd en heel veel plezie met het vertellen morgen!!! Ik wens iedereen een hele fijn kerst en een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2010 Liefs, Caitin
Avond! Ten eerste voor iedere heerlijke kerstdagen en smakelijk eten En uiteraard een vruchtbaar en baby-vol 2010!!! Hier vanavond bij mijn ouders geweest en kadootjes voor elkaar gedaan. Heel veel mooie en nuttige spulletjes voor in huis/de keuken gekregen! Ik moest even slikken toen mijn moeder zei: Ïk heb die zalmrolletjes die jij zo lekker vind gemaakt!!". Bedankt me ineens dat ik vandeweek gelezen had dat ik geen vacuum verpakte zalm mag dus ik heb me er met een 'vol gevoel van het eten en buikpijn van de uien' onderuit gepraat. Och gerum, speciaal voor mij gemaakt. Ook de truffels met chapagne sloeg ik af. Ze weten dat ik nouwelijks ooit alchohol drink en niet hou van likeur bonbons maar toen ik zei "nee das met champagne" keek mijn pa mij wel even gek aan . Nog 1 dagje volhouden, ik ben zo slecht in liegen!!! Op welke dag zit je hen? Je heb wel een mooie cyclus lengte. Ben benieuwd! Caitlin: Hoe gaat het met jou? Granta!! Verlos ons zsm met je uitslag!!!
hallo dames aangezien we zijn verhuisd en pas sinds gister internet weer hebben aangesloten, kan ik eindelijk weer meelezen heb gelijk mijn banner weer up to date gebracht. had al wel een beetje terug gelezen en zag al wel wat roze nieuws. aan alle zwangere dames: gefeliciteerd en aan de andere dames veel suc-6 en iedereen nog hele fijne dagen gewenst.
Het is alweer een eeuwigheid geleden dat ik hier nog eens geweest ben! Zoals je in mijn banner kan zien kan ik er even niet meer aan uit! Heb na het stoppen met de pil een cyclus van 42 dagen gehad, dit viel uiteindelijk nog mee! Nu zit ik alweer op dag 51 en nog steeds geen ongi te zien! Heb op 9 december een klein beetje bloed verloren, dacht dat dit de innesteling was.. Ik vermoedde dat mijn nod op 16 december was dus toen ik 18 december nog niet ongi was heb ik een test gewaagt, helaas was deze negatief! Nu ben ik vandaag nog steeds niet ongi en het lijkt er ook nog niet op dat die eraan zit te komen, heb me dus vandaag aan nog een testje gewaagt, helaas weer negatief!!! Word er zo moedeloos van, zijn nu inmiddels al bijna 4 maanden bezig en ben nog maar 1x ongesteld geworden Als ik dan toch niet zwanger ben mag die ongi echt wel doorbreken! We willen zo graag verder proberen en een nieuwe kans krijgen! Ik heb ook al bijna 2 weken echt rekbaar slijm en dit houdt dus al zo lang aan, dit is toch niet normaal? Ik heb dus echt weinig geduld (weet dat dit niet zou mogen maar denk direct het ergste!) Zijn er mensen die in hetzelfde schuitje zitten als mij en mij weer wat moet kunnen inpraten!?? Hoop echt dat 2010 een heel erg vruchtbaar jaar word en dat we het in schoonheid kunnen inzetten! Sorry voor mijn wel erg lange uitleg maar moest er echt eens met iemand over kunnen praten! En alle meiden die hier zwanger zijn, dikke dikke proficiat het is jullie zo gegunt! Groetjes Joke
Welkom terug Jojogirl Kan goed begrijpen dat je er helemaal gek van wordt! Ik ben bang dat je lichaam gewoon iets meer tijd nodig heeft om te ontpillen. Sommigen hebben nog niet 1 maand nodig om weer 'op de rail' te zijn en andere doen hier enkele maanden tot een half jaar over. Ik heb wel veel positieve verhalen gehoord over de etos zwanger worden pillen. Bij nogal wat mensen die een erg lange cyclus hadden 'brak' deze daarna vrij snel af na starten met die pillen en konden ze de volgende ronde ingaan. Ik heb ze vanaf de helft van ronde 1 gebruikt en ben er zeer tevreden over. Eerste ronde was mijn LF wat kort (10), 2e ronde al iets langer maar de cyclus zelf korter en de 3e ronde zwanger. Dus wat mij betreft: Doen! Ik zal iig voor je duimen dat je of snel positief mag testen of iig je ongi krijgt en door kunt! Zo, kerstdiner is voorbereid, over een half uurtje komen de ouders. Pppfff ik zit me enorm op te vreten
Welkom terug jojogirl! Dat is inderdaad balen... Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt of anders een meer regelmatige cyclus. Ík heb ook al wat goede dingen gelezen over die etos zwanger worden pillen, wellicht is het inderdaad wat voor je? Ik heb ze zelf niet gebruikt. @ Loki: Spannend!!! Veel plezier! Hier viel het nieuws gister heel goed bij mijn oudste broer Hij vind het super leuk! Zo direct naar mijn schoonouders, daar ben ik toch een beetje nerveus voor haha! @ Granta: al nieuws? Fijne avond allemaal! Lekker eten
Hallo allemaal! Ik kom ook weer eens kijken hoe het hier gaat, echt al een eeuwigheid niet meer geweest en moest een hele hoop bijlezen! Aan alle zwangeren: van harte gefeliciteerd! Ik zit nu 5 dagen voor Nod en vind het allemaal weer heel erg spannend! Hebben goed geklust deze maand en heb sinds 3/4 dagen na mijn eisprong af en toe steekjes in mijn onderbuik. Ook moest ik afgelopen week enorm vaak plassen... en mijn borsten doen pijn. Maargoed, dit kan natuurlijk ook weer allemaal verbeelding zijn... Dus....wachten we weer 'vrolijk' af en de clear Blue ligt al klaar... trouwens die predictor testen raad ik echt af! Ik teste vorige maand positief en gister teste ik weer positief! Echt geldverspilling wat mij betreft! xxx
Avond! Spannend Reintje! Nog een paar daagjes volhouden!! Granta: Verlos ons, heb je getest?? Marcha: Wat super leuk! Hoe reageerde je schoonouders? Hier was het echt helemaal geweldig. Na de koffie gaven we de moeders de sokjes en die waren echt helemaal door het dolle heen. Mij omhelzen, elkaar omhelzen en huilen, hihihi "We worden gewoon oma!!!" "Mooiste kerst ooit", "Prachtigste kado ooit", ""Mooiste nieuws sinds jaren!". Heel de avond kwam het weer op de kleine! Heerlijk, om je gevoel zo te kunnen delen.. Al blijf ik stiekem zo bang of alles goed mag gaan en kan ik nog wat minder genieten dan hun volgensmij . Morgen de (enige) zus van mijn vriend nog (ik ben enigst kind) en voor de rest houden we het tot 11 weken geheim...