Clubje voor meiden die vanaf september 2009 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DeLi, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat lief Loki :) Ik ken die beertjes wel ja!
    En wat goed van die laptop: kunnen we je blijven volgen, ook als je een dikke buik hebt ;)
    Het is trouwens vreemd dat de datum wordt berekend met je laatste ongidatum en niet met je eisprongdatum. Gelukkig hebben we daar echo's voor ;)
    Heb vriendlief trouwens net verteld wat een ovutestje is en toe zei hij: dan moeten we ervoor zorgen dat ik in je buik zit! Haha ben benieuwd wanneer mijn temp omhoog gaat (anders kunnen het wel eens hele vermoeiende dagen worden haha) en dan is het afwachten! Ben blij dat jij voor me duimt ;)

2. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Hoi,

kon me vandaag niet inhouden en getest. echt witter da wit... Wel 4 dagen vóór nod dus ik hoop dat het nog gaat veranderen..

Heb mezelf weer even op de lijst bijgevoegd... was verdwenen zag ik. Ik weet alleen niet hoe ik die bij de club moet krijgen.... ben niet zo technisch.. Zou iemand onderstaande voor mij daarnaartoe kunnen zetten?

xx

NOD November
    06/11 Granta
    17/11 Caitlin (2)
    26/11 Marv
    28/11 Aankomendemama (1)

NOD December
    08/12 Moontjee (2)
    11/12 Jinne1982 (3)
    24/12 Marcha (3)
    27/12 Priscillaq (4)
    31/12 DeLi (3)
    31/12 Reintje85 (3)

NOD Januari
    05/01 Macmazsy (3)
    08/01 JuJu (4)
    20/1 Moppie1981 (0)
    10/1 Navlis (1 na mk)
    18/1 Tutsje (3)

Niet doorgegeven
    Doritoo
    Fynn
    simone81
    SweetMiekie

ZWANGER
    Jos1981
    Simone81
    Linnie82

Loki09

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spannend Reintje! Voel je je anders?

4. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Voel me wel iets anders... Beetje zere borsten..steekjes onderin mijn buik en lust ineens geen cola light meer. Maar dit laatste kan ook komen doordat ik een paar dagen normale cola heb gedronken. de rest kan komen omdat ik het mezelf aan zit te praten...pff...

5. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    goede morgen allemaal fijne dagen gehad? hier wel....ik zit met een kruikje op de bank, want ben helaas vanmorgen wakker geworden met de duiveltjes...helaas... ben best teleurgesteld maar het is niet anders...in 2010 gaan we er weer voor....liefs voor iedereen

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    In ieder geval fijn dat je duidelijkheid hebt Granta! Hoop dat je volgende ronde raak is (en in ieder geval korter).
    Spannend Reintje. Wanneer ga je testje wagen?

7. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Joehoeeeee!
    Ei gevonden! Ietsje later dan verwacht, maar ach... Hij was er!
    Nu hopen dat ik op of na 6 januari ongesteld word, dan heb ik in ieder geval een LF van 10+ dagen!

Zoals jullie zien; kan het forum toch niet helemaal vergeten... Voel me er inmiddels wel meer ok onder, dus ik blijf jullie lekker volgen!

Zoals ik al verwachtte; er kwamen heel wat steken onder water voorbij de afgelopen 3 dagen...

Mijn broer (gelukkig een enorme lolbroek, dus van hem kan ik wel wat hebben) vroeg zelfs:
    'moet er hier iemand nog vertellen dat ze zwanger is, anders begin ik met eten'.
    (Vorig jaar vertelde mijn zus het net voordat we aan de maaltijd begonnen)

Goed, er volgde een enorm lachsalvo waarna alle ogen op ons gericht waren, oei, dat is dan even lastig! Vooral omdat ik niet wil laten blijken dat we ermee bezig zijn!

Ach ja, misschien zitten we volgend jaar kerst met een kindje op schoot of met een dikke buik, of kan ik het ze in ieder geval vertellen dat we zwanger zijn, dus dan zal het vast wat gemakkelijker zijn!

Reintje; met welke testen heb je getest? de Xtra gevoelige testen van Sensitest (of mag ik geen reclame maken? nou ja, op dit forum staat ook een link) kun je gebruiken tot 6 dagen voor je NOD, zijn online te koop, misschien moet je dat maar eens proberen?

Granta; leef met je mee, zo heb ik ook al twee keer gezeten! Lekker jezelf verwennen met een warme kruik en een reep chocola, mag best! 2010 wordt em gewoon voor ons!!

Meiden, spreek jullie weer!
    Liefs

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Had je vandaag positieve ovutest Hen? Leuk he ik ben ook altijd zo blij als ik hem heb gevonden :).
    Enne.. welkom terug :)

9. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @granta; wat jammer van de duivels! Laten we ervoor gaan dat 2010 hget jaar van dit clubbie wordt!

@reintje; Jammer van de nega test. Misschien wat later nog een keer testen!

@hen; super dat je je ei eindelijk heb gevonden. Nu kan je in ieder geval weer verder!

@hier; Voel me nog steeds anders dan normaal. Had vanochtend het gevoel dat ik leeg liep! Precies net als ik net ongi ben dan voel je het gewoon lopen... Gelijk naar de wc, dacht werkelijk dat ik dus ongi was, maar zag enkel weer veel afscheiding. Soms heb ik het idee dat ik uit mn broekie glij! Nog nooit zoveel gehad, ook niet met de eisprong. Ng 4 dagen wachten....

10. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    @ jullie: wat liefff....2010 belooft veel goeds.... voel me echt de hele dag al teleurgesteld..heel stom..maar je lichaam kan je goed foppen........
    Even diep inademen...en op naar de volgende ronde....here we go...liefs en fijne avond gewenst

11. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Juju; nee heb em tweede kerstdag gevonden! Was net pasen voor mij, haha! 1ste kerstdag had ik in het testvenster een licht streepje en in het controlevenster een donker streepje en de dag erna precies andersom!

Macmazsy; ik heb dat ook! Vind het soms best genant, voel het lopen en wil dan direct naar het toilet... maar ja, met mijn werk heb ik daar lang niet altijd meteen tijd voor! Heb het eigenlijk de hele cyclus door, maar het wisselt wel qua hoeveelheid. Kan niet echt zeggen dat het tijdens mijn ovu meer of minder was ofzo... Hopen dat het voor jou een goed teken is!
    Succes met wachten!

12. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    @Hen en nu maar wachten op je NOD, duim voor je dat de duivels niet komen!

@macmazsy daar heb ik ook wel ens last van en het is inderdaad erg vervelend net of je in de broek plast

@Granta nieuwe ronde nieuwe kansen, in welke ronde kom je nu?

@Reintje later nog maar eens een testje er tegen aan gooien je bent nu denk nog iets te vroeg

@hier ben vandaag begonnen met de ovu-testen dus nu maar hopen dat ik mijn ei snel vind.

Liefs...

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hen:
    Hahaha je broer kan het wel lekker droog brengen maar ik kan me voorstellen dat ej dan toch even moet slikken :D Welkom terug iig! ;)

Macmaczy:
    Ik liep voort heel vaak met een inlegvelletje in mijn slip. Werd ook zo onzeker van alle die gekke verliezen en wist nooit zeker wanneer de ongi kwam :)

Tutsje:
    Succes met de zoektocht naar je ei :D

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spannend hoor allemaal! Vandaag weer een klodder slijm (iew) en je raadt het nooit: vriendlief is ziek!! Nu hopen dat het eerdere klussen optijd was :(:(:(
    Dat afscheiding klink inderdaad heel lastig. Ik herken het (nog) niet. Hoop voor jullie dat het positief is!

15. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Hallo!!

Zo, de eerste werkdag na de vakantie zit er weer op. Bah, had echt geen zin vanochtend... Gelukkig nog maar 3 dagen werken en dan weer 3 daagjes vrij! Kijk weer uit naar het weekend! #

@hen: super dat je je ei gevonden hebt! Nu maar weer aftellen naar nod, spannend!

Wat betreft de afscheiding, ik herken dit gelukkig ook niet. Het is niet veranderd sinds ik gestopt ben met de pil. Nu heb ik zelfs nog minder als eerst. Wel zo prettig moet ik zeggen ;)

Ga zo nog maar eens de nod lijst aanpassen, zie dat ik er weer niet goed op sta.

16. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    NOD November
    06/11 Granta
    17/11 Caitlin (2)
    26/11 Marv
    28/11 Aankomendemama (1)

NOD December
    08/12 Moontjee (2)
    11/12 Jinne1982 (3)
    27/12 Priscillaq (4)
    31/12 DeLi (3)
    31/12 Reintje85 (3)

NOD Januari
    05/01 Macmazsy (3)
    08/01 JuJu (4)
    20/1 Moppie1981 (0)
    10/1 Navlis (1 na mk)
    18/1 Tutsje (3)

Niet doorgegeven
    Doritoo
    Fynn
    simone81
    SweetMiekie

ZWANGER
    Jos1981
    Simone81
    Linnie82

Marcha
    Loki09

17. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    #1397 DeLi, 28 dec 2009
    Laatst bewerkt: 28 dec 2009
    Klopt ik zag het ook.
    Verkeerde lijstje is gekopieerd.
    Ik sta er ook niet goed op, dus zal hem zo ook nog even aanpassen!

Dat van die afscheiding heb ik trouwens ook. Al zo lang dat ik me niet eens kan herinneren hoe lang. Inderdaad, soms voel je het gewoon in je onderbroek zakken. Is niet prettig!!

Sorry, kan nu even niet op iedereen reageren. Voel me niet zo lekker en ga zo naar bed. Morgen weer werken en vroeg op! Pffff

18. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    NOD November
    06/11 Granta
    17/11 Caitlin (2)
    26/11 Marv
    28/11 Aankomendemama (1)

NOD December
    08/12 Moontjee (2)
    11/12 Jinne1982 (3)
    27/12 Priscillaq (4)
    31/12 Reintje85 (3)

NOD Januari
    05/01 Macmazsy (3)
    08/01 JuJu (4)
    20/1 Moppie1981 (0)
    10/1 Navlis (1 na mk)
    18/1 Tutsje (3)
    21/1 DeLi (4)

Niet doorgegeven
    Doritoo
    Fynn
    simone81
    SweetMiekie

ZWANGER
    Jos1981
    Simone81
    Linnie82

Marcha
    Loki09

19. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Hey meiden,

Allemaal fijne feestdagen gehad?
    Wij wel alleen was ik de kerstboom zo zat dat ik hem 2e kerstdag heb afgetuigd en met oud en nieuw zijn we toch niet thuis dus ik dacht weg ermee. Mijn man wilde perse een kerstboom met sneeuw en hebben we dus een echte gekocht nou ik was die naalden en de sneeuw elke dag op de grond zo zat!

Volgens mijn banner die enigszins nog klopt mag ik morgen of woensdag testen maar weet niet zo goed of ik dat ook zal doen. Bij mijn vmk kreeg ik me eerste bloeding gewoon op me nod 25nov dat duurde 3 dagen en 2 weken later weer een bloeding van 3 dagen Dus als ik niet eerder had getest had ik ook niet geweten dat ik zwanger was dus misschien klopt het wel of misschien moet ik die laatste bloeding van 7 dec wel als me ongi zien.
    Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet misschien moet ik maar gewoon aankomend weekend er een testje tegenaan gooien en als het negatief is en ik ben 2 weken later nog niet ongi nog een keer?.
    wat zouden jullie doen??

liefs..

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hee Navlis. Ja dat is lastig.. Het is denk ik net waar je je zelf goed bij voelt. Ik zou mijzelf niet kunnen bedwingen om te testen maar kan me voorstellen dat het na een mk anders is..

Deel Deze Pagina