Clubje voor meiden die vanaf september 2009 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DeLi, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Ik kan me ook haast niet bedwingen maar ik heb expres geen testen gekocht anders had ik er denk ik allang een gedaan en idd ben k er nu ook wel wat voorzichtiger mee met voor nod testen maar dan is nu een beetje lastig te bepalen wat me nod is. heb ook al de vraag gesteld bij miskraam maar word ik niet veel wijzer van.

2. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    NOD November
    06/11 Granta
    17/11 Caitlin (2)
    26/11 Marv
    28/11 Aankomendemama (1)

NOD December
    08/12 Moontjee (2)
    11/12 Jinne1982 (3)
    16/12 Jojogirl88 (2)
    27/12 Priscillaq (4)
    31/12 Reintje85 (3)

NOD Januari
    05/01 Macmazsy (3)
    08/01 JuJu (4)
    20/1 Moppie1981 (0)
    10/1 Navlis (1 na mk)
    18/1 Tutsje (3)
    21/1 DeLi (4)

Niet doorgegeven
    Doritoo
    Fynn
    simone81
    SweetMiekie

ZWANGER
    Jos1981
    Simone81
    Linnie82

Marcha
    Loki09

Heb mezelf er ook even tussen gezet.
    Heb me nog op 16 december gezet dit klopt wel al helemaal niet meer maar weet niet wat ik er anders moet opzetten!
    Ben inmiddels al 13 dagen overtijd en nog steeds geen ongi!
    Frustrerend!!!
    @ JuJu: Heb weleens ovulatietesten gebruikt van kruidvat maar die gaven constant positief aan, achteraf heb ik hier dan ook over gelezen dat ze vals positief geven.
    Ik wacht het nog even af en anders gaan we tegen het einde van de week naar de huisarts.

Echt leuk dat er al zoveel zwangeren zijn!
    Veel succes dames in deze of de volgende ronde!

Groetjes Joke

3. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    NOD November
    06/11 Granta
    17/11 Caitlin (2)
    26/11 Marv
    28/11 Aankomendemama (1)

NOD December
    08/12 Moontjee (2)
    11/12 Jinne1982 (3)
    16/12 Jojogirl88 (2)
    27/12 Priscillaq (4)
    31/12 Reintje85 (3)

NOD Januari
    05/01 Macmazsy (3)
    08/01 JuJu (4)
    20/1 Moppie1981 (0)
    10/1 Navlis (1 na mk)
    18/1 Tutsje (3)
    21/1 DeLi (4)
    25/1 Granta(3)

Niet doorgegeven
    Doritoo
    Fynn
    simone81
    SweetMiekie

ZWANGER
    Jos1981
    Simone81
    Linnie82

Marcha
    Loki09

Ik heb mijn januari NOD er maar bij gezet, weet niet helemaal wanneer die nu is, mijn cyclus is nogal in de war...

4. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    NOD November
    06/11 Granta
    17/11 Caitlin (2)
    26/11 Marv
    28/11 Aankomendemama (1)

NOD December
    08/12 Moontjee (2)
    11/12 Jinne1982 (3)
    16/12 Jojogirl88 (2)
    27/12 Priscillaq (4)
    31/12 Reintje85 (3)

NOD Januari
    01/01 Macmazsy (3)
    08/01 JuJu (4)
    20/1 Moppie1981 (0)
    10/1 Navlis (1 na mk)
    18/1 Tutsje (3)
    21/1 DeLi (4)
    25/1 Granta(3)

Niet doorgegeven
    Doritoo
    Fynn
    simone81
    SweetMiekie

ZWANGER
    Jos1981
    Simone81
    Linnie82

Marcha
    Loki09

Heb mn nod even veranderd naar 1-1--2010. Laten we hopen dat nieuwjaarsdag een grootst feest wordt :)

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Leuk, een actief lijstje!
    @ Joke
    Ja iedere dag positief lijkt me wel erg vervelend ja..
    Wel balen zeg alle meiden met een verstoorde cyclus. Lijkt me zwaar irritant. Ik hoop voor jullie dat jullie voor nieuwjaar duidelijkheid hebben!
    Enne voor de meiden die hun NOD hebben voor die tijd of net erna.. een vette positieve test!!!
    @ Navlis
    Volgens mij is het ook lastig te voorspellen na een mk wat je cyclus gaat zijn (deze zin is heel ingewikkeld geschreven maar heb geen zin hem ABN te maken dus naja dan maar zo ;)) Hopelijk 'klopt' alles weer!

6. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    in het berichtje wat ik geplaatst had bij miskraam heeft iemand gereageerd en had die persoon (zw 4wk) eerst 1 week oud bloed en een week later helder rood en 4 weken nadat ze helder rood bloed verloor weer een normale ongi. Ik heb vanaf het begin helder rood verloren.:(
    Ik gooi er dit weekend wel een testje tegenaan en als dat niks word dan maar weer elke week testen totdat ik oni word of natuurlijk nog beter een positieve test!;)

liefs

7. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    NOD November
    06/11 Granta
    17/11 Caitlin (2)
    26/11 Marv
    28/11 Aankomendemama (1)

NOD December
    08/12 Moontjee (2)
    11/12 Jinne1982 (3)
    16/12 Jojogirl88 (2)
    27/12 Priscillaq (4)
    31/12 Reintje85 (3)

NOD Januari
    01/01 Macmazsy (3)
    08/01 JuJu (4)
    20/1 Moppie1981 (0)
    10/1 Butterfly22 (3)
    10/1 Navlis (1 na mk)
    18/1 Tutsje (3)
    21/1 DeLi (4)
    25/1 Granta(3)

Niet doorgegeven
    Doritoo
    Fynn
    simone81
    SweetMiekie

ZWANGER
    Jos1981
    Simone81
    Linnie82
    Marcha
    Loki09

Ik heb mezelf er ook weer ff tussen gezet. Weet alleen niet meer of het nu de 3de of de 4de ronde is. Ben van de 3de uit gegaan. Als je bezig bent met verhuizen vergeet je nog wel eens wat;)

8. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Zo, ik sta er ook in! Heb me geloof ik wel ergens eens tussen gezet, maar ik was verdwenen, daarom nu nog maar een keer!

Hier sinds mijn ei verschrikkelijk last van pijnlijke borsten... M'n man hoeft er alleen maar naar te wijzen en ik roep al au! Echt niet leuk! Opgezwollen enzo, heb ik nog nooit gehad eigenlijk!

Er bestaat een kans dat ik zwanger ben, maar ik denk (of hoop eigenlijk) van niet... Sinds die vaccinatie klussen we veilig, maar er is een keer een 'foutje' tussendoor geglipt... Rond mijn ei... oei.... Afwachten maar... Al zou het zo zijn, dan zouden die pijnlijke borsten wel érg vroeg zijn!

Maar goed, hoop dat het niet altijd zo is, want ik kan niet eens rennen, of ik moet ze vasthouden, haha, zie mezelf al gaan...

Iemand anders hier ervaring mee?

Hier de meest recente NOD-lijst

NOD November
    06/11 Granta
    17/11 Caitlin (2)
    26/11 Marv
    28/11 Aankomendemama (1)

NOD December
    08/12 Moontjee (2)
    11/12 Jinne1982 (3)
    16/12 Jojogirl88 (2)
    27/12 Priscillaq (4)
    31/12 Reintje85 (3)

NOD Januari
    01/01 Macmazsy (3)
    06/01 Hen
    08/01 JuJu (4)
    20/1 Moppie1981 (0)
    10/1 Butterfly22 (3)
    10/1 Navlis (1 na mk)
    18/1 Tutsje (3)
    21/1 DeLi (4)
    25/1 Granta(3)

Niet doorgegeven
    Doritoo
    Fynn
    simone81
    SweetMiekie

ZWANGER
    Jos1981
    Simone81
    Linnie82
    Marcha
    Loki09

9. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Ik ben ongie geworden... :( had echt goede hoop...

En we gaan weer vrolijk door met nieuwe ronde!8)

10. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hoi dames,
    Ik ben weer terug van mn korte vakantie (familieweekend)
    Wat voor spannend nieuws is er hier te melden? Ik heb de tijd helaas niet om bij te lezen voor het volgende weekend, moet nog 2 dagen werken en dan alweer richting (schoon)familie voor de jaarwisseling.

De nod-lijst staat in het cluppie, zie de link in mijn signature. Ik zal de laatste lijst daar ook even posten. Daar kan je hem wat makkelijker terugvinden dan hier in het topic.

@hier: zit te wachten op half januari!!! dan gooi ik de pil eruit ;) verwachte vruchtbare dagen vallen dan begin februari, precies wanneer ik na de mex-spuit zwanger zou mogen worden...

Mn vriend riep net trouwens dat zn zus zei "als een dokter zegt dat het een jaar duurt voordat je zwanger wordt na stoppen met de pil - niet geloven!!!"
    zij was in ronde 2 zwanger geraakt, en nu halverwege de zwangerschap ongeveer.

hihi, wij gaan een half jaar verbouwing tegemoet, dus is dat voor mij de perfecte tijd om te ontpillen. zoveel haast is er bij ons nog niet bij, al wil ik het wel het liefst zo snel mogelijk natuurlijk!! maar als het gebeurt is het zeer welkom hier...

11. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Moppie; Jij hebt in ieder geval een leuk begin van het nieuwe jaar!! Succes hoor.

@Reintje; Jammer, maar idd op naar de volgende ronde!

@Hen; Vervelend dat je borsten zo zeer doen. Heb je dat altijd tijdens je cyclus?

@Navlis; Vervelend voor je, maar wens je toch succes!

Ik vind het ontpillen trouwens wel lastig hoor. Tot nu toe is mijn cyclus iedere maand anders geweest. Pffff, je weet niet waar je op moet rekenen. Zo moeilijk. En ondertussen word ik steeds ongeduldiger. Die 3 maanden dat we gestopt zijn met de pil, lijken al zo veel langer te duren.

12. steenbokje

Haha, ja, naja, t enige lichtpuntje hier is dat ik rond mijn verjaardag de resterende pilstrips door de plee ga spoelen. Heb het helemaal gehad met al die hormonen.
    Ga tegelijkertijd ook nog eens stoppen met roken (kort na de jaarwisseling) dus dat kan er ook nog wel bij hihi

Of we er meteen voor gaan, ik denk het niet. We hebben een fikse verbouwing voor de boeg en met een dikke buik lijkt me dat niet echt handig. Zie er wel enorm naar uit om bezig te gaan met de kinderkamer straks als het eenmaal raak is... tot die tijd blijft dat een kale, onafgewerkte ruimte denk ik...

13. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @hen; Ik heb hier nu ook heel erg last van. Het begon met alleen de tepels die echt pijn deden. Alsd mn man er aan kwam deed het gewoon echt zeer. Sinds gisteren doen de hele borsten pijn. Inderdaad ook met rennen en vooral trap lopen voel ik enorm. Normaal heb ik net voor ik ongi moet worden wel wat last, maar nooit zo erg en zo lang van tevoren. Maar we wachten maar weeraf. Nog 2 dagen wachten...

14. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Heb er normaal ook altijd pas last van net voor mn ongi, maar de laatste drie maanden (nadat ik gestopt ben) was het al wel iets langer daarvoor, een week ongeveer. Maar niet zo lang van te voren (ervan uitgaande dan mn ongi gewoon volgende week komt en niet van de week!)
    We wachten het wel af! Een stevige bh dragen helpt al wel!

15. priscillaq

priscillaq Niet meer actief

hoi meiden

ik ben door naar de volgende ronde :( deze morge :xgeworden
    geen idee wanneer mijn volgende nod is ga uit van 29 dagen maar wacht mijn ei wel af om het zeker te weten

succes
    en zwangere gefeliciteerd:)

groetjes priscillaq

16. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Voor iedereen die nog niet ongie is hopen dat hij wegblijft en voor degene die net ongie zijn geworden, heel veel succes in de volgende ronde.

Hier dag 7 of 8 dpo dus nog eventjes afwachten...
    Heb wel veel last van afscheiding, dat is toch een teken dat je ongie eraan komt??

Hoeveel dagen voor je nod kun je een gewone test doen??

17. steenbokje

Hey Suze,
    Volgens mij kan je vanaf 6-4 dagen voor je NOD al testen, afhankelijk van de gevoeligheid van de test.

18. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks moppie moet dus nog even geduld hebben zit nog maar 7 of 6 dagen voor mijn nod....Wel een beetje lastig ivm nieuwjaarsnacht..
    Voor de zekerheid maar rustig aan doen!!

19. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    @Suze, er zijn een aantal extra sensitive testen waarmee je echt al 5 dagen voor je nod kunt testen. Ik heb zelf 2 dagen voor nod positief getest met Sensitest midstream. Ik zou nog een paar daagjes wachten en dan testen. Zoals ik hier op het forum lees zijn er ook goede ervaringen met KV 2 voor 5 met voor je nod testen.

Spannend! Zie dat er weer een aantal dames richting nod gaan! Ik ga heel hard voor jullie duimen!

Hier alles goed, ik voel me nog niet veel anders als anders. S'avonds alleen wat last van gevoelige en gespannen borsten en ik ben moeier als anders. Heb s'avonds na het werk niet veel zin om nog iets te ondernemen. Dit kan echter ook komen door de drukke feestdagen natuurlijk ;)

Gelukkig nog maar 1 dagje en dan weer lekker weekend!
    Ik wens iedereen alvast een super oud&nieuw toe! Veel plezier iedereen morgen en niet te veel oliebollen eten he :D

20. steenbokje

Dames, allen een fijne jaarwisseling gewenst!

Morgen moet ik nog werken (kerstvakantie, wat is dat??) en dan door richting familie, dus ben er pas over 2 daagjes weer.

Deel Deze Pagina