Ai dat is balen Macmaszy, zo'n spierwitte test.. Heb je een idee wanneer je eisprong geweest is? Anders is misschien je cyclus iets langer (en kan het dus alsnog? ) Suze: Hoeft niet altijd iets te zeggen hoor, ik wist ook zeker dat ik ongi werd want had precies dezelfde krampen als normaal en niets geen symptomen verder. Je lichaam kan je straal voor de gek houden! Ik duim voor je!
AAAAAAAHHHHH ik droom!!! Mijn man zei doe toch gewoon een test dan weet je het zeker... Eerst een test van sensitest gedaan en er kwam een heeeel licht streepje...Toen een digitale van cb en er staat gewoon zwanger 1-2 Ik kan het gewoon n9iet geloven... Het is nog heel pril, maar ik ben al helemaal van streek sta helemaal te shaken..
suze gefeliciteerd!!!!! Wat een prachtig begin van het nieuwe jaar!!! Ik weet zeker dat ik mn eisprong heb gehad. Deze was op 19 dec. Normaal is mn cyclus inderdaad langer, maar omdat mn eisprong 4 dagen eerder was, ging ik ervanuit dat mn nod ook 4 dagen eerder zou zijn. Anders zou mn nod op 5 jan. moeten vallen. We wachten geduldig af.
Gefeliciteerd Suze! Wow wat pril nog. Wel een heel leuk begin van het nieuwe jaar!! @Mac, nog eventjes afwachten dus. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt @Hier: geen peuken meer, maar vanmorgen het eerste pleistertje geplakt. Merk dat ik wel flink chagerijnig aan het worden ben. Arme vriend haha... maar ik sla me er wel doorheen. Alles voor een uk!
Woow SUPER Suze! Echt geweldig!! Héél érg goed begin van 2010! Hoop zo dat er nog meer zullen volgen op de deze manier!! En moppie; gaat helemaal lukken toch? We slepen je er wel doorheen! Hier; ik leef in twee werelden.... Hoop aan de ene kant super dat ik zwanger ben omdat ik het gewoon heel graag wil, aan de andere kant niet, omdat ik gevaccineerd ben... Maar ja... 1 domme actie kan genoeg zijn! Het is een dag voor m'n eisprong gebeurd... Verwachtte niet dat die nog zou komen (ben nogal een doemdenker en na 5 nega testen dacht ik echt dat ie niet meer zou komen... Stom!) En tja.. we sliepen niet thuis en geen bescherming bij ons, dus ja... Nou ja, heb de sensitesten in huis, dus ik kan mezelf heel goed uit de kwelling helpen, maar ik durf NIET te testen. Toch bang voor teleurstelling denk... Nog steeds mega-zere borsten, en huil om alles, maar ja, kan mezelf vanalles wijsmaken natuurlijk! Gelukkig heb ik geen centje last gehad van de mex. vaccinatie, dus ik hoop maar dat het een storm in een glas water is wat betreft de waarschuwingen daarvoor. Anders sla ik mezelf wel tien keer voor m'n kop, dat we 1 keer zo stom hebben gedaan... Nou ja, morgen misschien een testje wagen, ben heel benieuwd! Liefs en een goed weekend allemaal.... heb weer nachtdienst... Niet mijn favoriet!
kreeg vanmiddag opeens een paar flinke krampen en had met afwegen wat roze bloedvlekjes. Nu even afwachten of dit doorzet of niet. Ik heb mn banner voor een nieuwe ronde gezet alvast. ga er vanuit dat het gewoon mn ongi is.
Wow suze wat super! Hopen dat het wurmpje zich goed vast houd aan mama! GEFELICITEERD!! Super begin van het nieuwe jaar.
@ Suze Heerlijk, roze nieuws in het begin van het jaar! Gefeliciteerd! @ Macmazsy Balen, hopen dat het niet doorzet. Je hebt wel je banner al doorgezet of doet die dat automatisch? Hier ei gehad op dag 18 en nu afwachten..
Gefeliciteerd suze!! Geweldig! Alweer een bewijs dat een lange cyclus helemaal niet verkeerd hoeft te zijn! Macmaszy, mmhhh balen als je ongi nu echt doorzet... We houden nog even hoop... Succes moppie!!!
Ik ben al weer 17,5 uur gestopt! Lichamelijk gaat het prima, mijn lichaam schreeuwt niet om nicotine omdat ik pleisters plak. Maar die gewoonte... bah! toch best lastig hoor!
mn banner heb ik zelf aangepast. Heb hem nu op 30 dagen gezet, een middenweg van wat ik tot nu toe gehad heb. Het lijkt erop dat de ongi toch echt door gaat zetten. Heb flink last van mn buik, feminax werkt wel, maar heb toch nog wel wat last. Bloedverlies is nog bijna niks, hetgene dat er uitkomt is weer bruin, dus die grote schoonmaak van vorige maand was wss nog niet klaar.
Is ook echt niet niks moppie maar ik denk dat er geen betere motivatie kan zijn dan voor je kleintje. Succes!!
Hallo allemaal. Ook een fantastisch uiteinde van 2009 gehad? Ik wens jullie allemaal een hele grote dikke bolle buik toe in 2010! Ben al ff niet meer geweest. Ben blij als die kerstvakantie weer voorbij is en het normale leven weer begint. Wat heb ik van hot naar her gerend! Proficiat Suze! Jij echt een bolle buik in 2010! Laatste update heb toch uiiteindelijk mijn ei gevonden! Tja geduld he. Dag 20 pas... mag van geluk spreken dat ik hem ongelofelijk goed gevoeld heb dit keer dat we nog wat hebben bijgeklust en we deze ronde ook echt een kans hebben. gelukkig gaat de temperatuur nu echt volgens de boekjes en ben ik stiekem heel erg hard aan het hopen dat het raak is ....heb de testen vandaag vast in huis gehaald. Ga nog niet testen hoor...tis nog te vroeg( dag 7 dpo) Grts
Thanks meiden, Ben heel blij, al besef ik dat het nog maar heeel pril is... Hopelijk blijft alles goed gaan.... Weten jullie hoe je nu uitrekent hoeveel weken je nu bent?? Ik heb een lange cyclus van 48 49 dagen.. Aanstaande dinsdag heb ik twee weken geleden mijn ei gehad..Tel je vanaf je ei of twee weken ervoor?? Hoeveel weken ervoor tel je mee als je een lange cyclus hebt, toch niet vier weken?? Voor alle meiden die op zoek zijn naar hun ei heel veel succes, ovutesten hebben mij goed geholpen!! Voor de meiden bij hun NOD...Heel veel succes ik duim voor jullie
@ Suze 1977: Gefeliciteerd meid! Wat super Je kunt uitrekenen hoe lang je nu zwanger bent door de datum van je laatste menstruatie te pakken en de cyclus lengte in te vullen. Ik wist op welke dag ik mijn ovulatie heb gehad en dan +14 gedaan. Dat moet ongeveer kloppen. De verloskundige zal het echter vrij exact kunnen zeggen dus dat is nog even afwachten. Heb je ook een CB digi gedaan? Die kan het ook ongeveer zeggen. Toevallig heb ik gister nog een CB digi gedaan, gewoon om te kijken of hij omspringt. Het is al de derde die ik doe, duur grapje al die testen die ik doe Hij staat nu in ieder geval op +3, morgen ben ik 6 weken dus dat klopt. Verder van de week ook nog een CB plus gedaan, de teststreep is nu echt veel dikker als de controlestreep. En nu moet ik echt stoppen met testen van mijn vriend haha! @ Jinne1982: Spannend! Ik ga voor je duimen! Wanneer ga je testen? Dat met dat DPO zegt mij namelijk niet zoveel @macmazsy: Balen dat je zoveel last hebt van je ongi.... Echt klote is dat... Ik had dat de eerste 2 rondes ook, echt niet om uit te houden gewoon. Hopelijk is het snel weer voorbij en kun je op naar de volgende ronde. @Juju: Fijn dat je in ieder geval weet wanneer je je ei gehad hebt! Nu maar afwachten (en duimen *duim*duim*) @ de zwangeren: Weten jullie al of je mee gaat doen aan moeders voor moeders? Ik heb me van de week opgegeven via de site, ik neem aan dat ik volgende week ergens gebeld zal worden. Vandaag lekker een rustig dagje voor de boeg. Ga zo direct een cake bakken (heb ik echt zin in ) en vanmiddag nog even naar mijn paard. Verder geen bijzondere plannen. Ben gistermiddag echt behoorlijk ziek geweest. Geen idee of het door de zwangerschap komt maar ik was echt hondsberoerd... Ben op bed gaan liggen en gelukkig ging het nadien weer iets beter.
Morgen! Jinne: Beter laat dan nooit! Ik heb op 11 DPO licht positief getest dus als je het niet kunt houden... Suze: Ik heb dan wel geen lange cyclus maar als ik gewoon mijn laatste ongesteldheidsdag invul en de lengte van mijn cyclus dan ben ik verder omdat mijn ei altijd pas laat is. Ipv dag 14 kwam deze op dag 17 dus heb ik er 3 dagen vanaf gehaald Eind januari weten we het vast helemaal zeker Marcha: Hahaha geloof je het nu dan toch eindelijk? Ik heb nog 1 test liggen, maar doe die over een weekje ofzo denk ik. Enige wat anders kan zijn is dat de testlijn er nog sneller is. Donkerder was hij nl de laatste keer al. Erg zijn we hoor Ik heb zitten denken over moeders voor moeders en vind het initiatief helemaal super (ik gun het immers iedereen) maar heb het er niet zo op dat iedereen dan al kan weten dat je zwanger bent terwijl het hier echt geheim moet blijven (ivm contract verlenging)... Moeilijk!
Thanks meiden!! Als het goed is ben ik dan nu drie weken en vijf dagen.... Hebben jullie gelijk een afspraak gemaakt bij de huisarts?
Ik ben ongeveer een week later naar de huisarts gegaan. Ben gewoon naar het open spreekuur geweest samen met mijn vriend, ik heb er dus geen afspraak voor gemaakt. @ Loki: Ja, stom he van die testen? Ik blijf maar bezig... Geloven doe ik het inmiddels wel, ik wil gewoon telkens checken of de CB verspringt of de streep dikker wordt Gelukkig kan de CB nu niet verder dus dat hoef ik niet meer te testen! De CB plus gaf de + nu nog eerder als de controlestreep, en heel dik dus. Hoe stom het ook klinkt, het geeft me dan weer even een goed gevoel Mijn vriend vind het nu wel genoeg geweest, heb er zoveel gedaan, kost me echt een fortuin! Wat betreft moeders voor moeders: op de site staat veel over het anoniem houden. Wij willen ook niet dat heel de straat het weet, ze kunnen het echter gemakkelijk discreet houden staat er... We zullen zien, ik vraag het wel als ze contact met me opnemen. Mijn vriend en ik hebben het samen besproken, ik vind het ergens wel mijn plicht om het te doen. Wij mogen heel gelukkig zijn dat het bij ons allemaal zo snel is gegaan natuurlijk... Hmmm, het gaat hier al helemaal naar cake ruiken