Clubje voor meiden die vanaf september 2009 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DeLi, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    #1501 Omelet, 5 jan 2010
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
    Dat klinkt goed Jinne!
    Enne.. ik wanhoop niet hoor. Maar ik baal wel :)

@ Navlis en Suze: ja ik weet wat de signalen KUNNEN zeggen, helaas heb ik mijn temp om me nuchter te houden.. Eens kijken wat die morgen doet. En naja ze zeggen altijd geen bloed geeft moed dus laat ik die er maar even inhouden :)

@ Loki: Nog eventjes meid. Je hebt ons om het te delen ;)

Ik wil even zeggen dat ik dit echt een leuk topic vind, ook omdat de zwangeren blijven typen. Echt leuk! Volhouden meiden (net als het niet-roken;))

EDIT: ok ik wil nog even toevoegen dat ik nu écht misselijk ben, dezelfde misselijkheid als dat ik heb voor mijn eisprong. Héél langzaam bloeit er weer een héél klein beetje hoop..
    De vraag van deze week: wordt het griep of.. 8)

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik zit ook in een topic met allemaal zwangere van rond mijn tijd maar ik lees hier altijd eerst, heb bij jullie veel meer het gevoel dat ik jullie een beetje ken en vind het hier zo gezellig :D Hopelijk gaan we snel allemaal lekker zwanger-mutsen hier!

3. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    He Meiden,

@Loki ik heb wel eens gelezen dat gembertabletten helpen tegen zwangerschapsmisselijkheid, misschien het proberen waard?

@ JuJu volhouden meid nog even en dan weet je wat het is zwanger of griep, succes met wachten!

@Jinne wann ben je van plan te gaan testen??? Spannend!!!

@Hier gisteren nog een positieve test de s'avond geklust, wat zeggen jullie we hebben nu 2 dagen achter elkaar geklust moeten we vanavond nu weer???

Liefs...

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hoi Tutsje,

je moet natuurlijk niets ;) Deze maand heb ik tijdens mijn positieve ovutesten (3 dagen) vriendlief verleid en dmv tempen gezien dat mijn ei die derde dag is gesprongen. Ik vind het zelf wel een fijn idee: stel je voor dat het sperma niet zolang blijft leven dan heb je in ieder geval een vers shot ;) Maar in principe staat er om de dag voor (alsof ik het over medicijnen heb ;))

Nou hier was het natuurlijk spannend vanochtend. Met name omdat mijn thermometer heeft besloten niet langer in celcius te meten maar in fahrenheit, alsof hij dacht: jij wil hoge getalletjes, jij krijgt hoge getalletjes. Temp was vanochtend dus 98.7. Ik natuurlijk naar beneden spurten om om te laten rekenen: dat is iets meer dan 37 graden!!!

Buikkrampen zijn weg, ben nog wel misselijk. Ik geloof er nog steeds niet zo in, vriendlief zegt dat ik gewoon zwanger ben. Ik ben gewoon heel bang dat als er al een innesteling was, die kansloos was door mijn korte LF.. Nou goed we zullen het zien. Vannacht geen gele afscheiding (heb ik altijd voor ongi) en vandaag weer speciaal een kraakwitte onderbroek aangetrokken om het verder te analyseren. Zal mij benieuwen of ik morgen ongesteld word!!! LIefs!

5. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Aangezien mijn test van gisteren nog helemaal wit was ga ik voorlopig nog maar even afwachten. Zit nu pas op 10dpo. Vorige maand was ik 3 dagen te vroeg misschien is ie nu drie dagen later...bovendien had ik pas mijn ei op dag 20...dacht dat ie helemaal niet meer kwam daardoor kan het ook zijn dat ie wat later is.

Op zich zouden deze twee dagen genoeg moeten zijn lijkt mij...het smep gebeuren zegt toch nog een dag na je ei ook nog klussen. Tot 12h na je eisprong kan het eitje nog bevrucht worden.

@vertalen fertilityfriend. Ik gebruik soms babelfish.altavista.com hier kun je ook een webadres in plakken. Misschien dat bij translate.google.com dit ook kan..weet ik zo ff niet. Moet zeggen dat ik de site ook niet erg overzichtelijk vind. Ik vul de gegevens in op mijn telefoon via de site www.fertilityfriend.com/mobile. Als je al bent aangemeld dan is dat misschien overzichtelijker...kan ook op de computer bekeken worden volgens mij.

Iid vind het erg leuk dat alle zwangeren nog terugkomen om te kletsen! Gezellig!

6. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    En hoge getalletje heb je!! Zie je nou wel...gewoon in blijven geloven!
    Mijn vrien leeft nu echt helemaal mee. Als ik nadat de wekker gaat nog niet helemaal wakker ben krijg ik een por...Moet je niet temperaturen?! En daarna is het van En? En? Die van mij blijft ook nog lekker hoog :D

Ik ben ook nog lekker misselijk! Heb tegen mijn zin mijn beschuitje gegeten...nou hij komt er bijna weer uit.

Oh hoop echt dat we op deze roze wolk mogen blijven zitten en er niet keihard vanaf worden gegooit ;) duim duim duim!

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh Jinne wat spannend!!! :D

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Tutsje:
    Als je er de kracht nog voor hebt zou ik vanavond nog benutten :p. Hoe dichter bij de eisprong hoe beter...

Juju:
    Kijk die temp is nog eens mooi! Wel frustie zo'n gekke thermometer :p Nog een afwachten!

Jinne:
    Nog even volhouden dus!

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Al mijn buik- en misselijkheidsklachten zijn nu weg :) Blijft toch vreemd he wat je allemaal voelt of niet. Ben wel erg opgelucht dat ik niet ongi ben geworden, en nu kan ik ook wel rustig afwachten tot vrijdag (ongesteld of niet?) en evt. zondag (om te testen).

10. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Zie je nou we JuJu er kan nog van alles gebeuren! Ben hard voor je aan het duimen! en voor jou ook Jinnie!

Hier is de postbode nog niet geweest met me testjes8), normaal komt ie altijd voor 12 uur misschien straks nog en anders zal het morgen wel zijn.

11. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Jammer, de postbode is niet meer geweest:( anders had ik morgenochtend waarschijnlijk zo'n ultra test gedaan. Nu maar afwachten of het morgen komt.

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jammer Navlis. Ik denk ook niet dat ik het tot zondag red zonder te testen ;)

13. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Spannend meiden! Klinkt allemaal veelbelovend!

@ Navlis: Balen dat je testen niet meer binnen zijn gekomen :( Hopelijk komen ze morgen alsnog een beetje op tijd!

Pffff, ik had toch een dag.... Op mijn werk weten ze het in ieder geval :$ Het was echt zoooooo genant... Vroeg een vrije dag aan voor de 25e (afspraak VK) bleek mijn collega dan een week met vakantie te zijn. Mijn leidinggevende zei heel lollig ''Tja, dat zit er dus niet in of je moet een bijzondere reden hebben, dat je zwanger bent ofzo'' Nou... Ik kreeg een rood hoofd dat wil je niet weten, echt zo erg :D Hij zei vervolgens: ''Dan is het natuurlijk een ander verhaal, je kunt het ook onder 4 ogen vertellen'' Dus is zeg meteen kom dan maar even mee :)

Heb het dus maar meteen verteld, het was niet zo'n verassing meer na mijn ontzettend rode hoofd. Gelukkig reageerde hij super goed! Hij vond het hartstikke leuk en natuuuuuuurlijk kon ik de 25e weg voor de afspraak. Ik heb wel meteen gezegd dat ik nog maar pril zwanger ben en dat ik het liever nog wat langer voor me had gehouden. Hij begreep dit heel goed en verzekerde me ervan dat hij het geheim zou houden.

Even later schoof hij mijn verlofbriefje met een grote grijns naar mij toe ;)

Echt zo erg, voelde me wel staan hoor.... Ik kan gewoon absoluut niet liegen, zeker niet als iemand het zo recht voor z'n raap zegt! Ergens ben ik ook wel blij dat ze het weten, hoef ik niet te liegen voor mijn afspraken.

Gister bezoek gehad van moeders voor moeders. Direct een aantal kratten gekregen om mee te beginnen. Het geeft me toch een goed gevoel om een ander te kunnen helpen. Eerst deed ze nog een testje om het HCG niveau te meten, kon het toch niet laten om het kaartje even op de foto te zetten :D Ik vind het erg leuk dat je de test op zo'n felicitatie kaartje krijgt!

Ga zometeen nog even weg, geloof dat er weer sneeuw aan zit te komen dus wil voor die tijd eigenlijk al weer thuis zijn....

Wat betreft het posten in dit topic: Dit is eigenlijk het enige topic waarin ik post. Ben hier begonnen en vind het hier gezellig! Daarnaast ben ik gewoon erg benieuwd hoe het allemaal bij jullie gaat!

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Vind het ook leuk om te lezen hoe het met je gaat Marcha!
    En wat reageerde je baas goed.. Is eigenlijk alleen maar heel fijn hoef je in het vervolg niet meer te liegen!

15. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Marcha: toch aan de ene kant wel fijn dat je nu niet alles meer hoeft te verantwoorden op het werk, en zeker niet meer hoeft te liegen tegen je leidinggevende!

@hier:
    Volgende week wil ik de strijd met de kilootjes aan gaan, zie mijn banner. Ik weeg niet te veel, maar voel me er ook niet meer prettig bij... Zittend werk + ineens meer eten overdag tijdens het werk = 6 kilo in 4 maanden geworden helaas... door het stoppen met roken mag je er nog een paar bijop tellen.
    Naja, en dan de 16e, de grote dag dat ik mijn laatste pil slik!! Tenminste, zo heb ik het gepland... Laten we hopen dat er niet weer wat tussen komt zoals in september... Toen was vriendlief er nog niet klaar voor...

16. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Oh marcha wat vervelend zo'n situatie. Waren er nog veel collega's bij? Zoiets zou mij ook kunnen overkomen zo'n enorme toeter krijgen! Wel fijn dat je baas zo meeleeft.

Hoe ga je dat doen met werken moeders voor moeders. Vind het een enorm goede organisatie en zou het graag willen steunen maar zou het echt niet zien zitten om het op het werk te moeten opvangen. Ze zullen het dan maar met minder moeten doen...tja alle beetjes helpen zullen we maar zeggen!

Heb vandaag gezwommen met een vriendin van mij en haar 5mnd oude zoontje...erg geweldig. Wou dat ik hem mee naar huis kon nemen. We hebben lekker samen met het water gespetterd....toen ik het voordeed deed hij het lachend en gierend na..Echt geweldig! Wat een schat!

P.s. nog steeds geen ongi te zien....

17. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    @marcha, Geloof idd dat het vanmiddag een beetje genant was omdat je het natuurlijk helemaal niet verwacht om het zo te vertellen. Maar ja nou weten ze het in ieder geval dat zal ook wel een lekker gevoel zijn denk ik. Had ik althans wel toen ik het mocht vertellen.

18. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Marcha:
    Haha dan is het inderdaad wel ineens heel moeilijk geheim te houden!!
    Maar opzich alleem maar prettig dat ze het weten hoef je je niet in vreemde bochten te wringen...

Balen dat je testen er nog niet waren navlis! Nog en dagje langer volhouden!

19. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Misschien is het maar beter ook dat me testjes er nog niet zijn want ik moet nog ff wachten officieel maar ja dat is best moeilijk. Dus nu kan ik niet eens en dat is denk ik maar beter.

20. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    ff iets heel anders weten jullie misschien waar je echte uggs kan kopen alleen dan iets goedkoper als in de winkel?
    Of gaat een van jullie heel toevallig binnenkort naar amerika:D

Ik heb al wel uggs alleen zijn ze zo verslavend dat ik het liefst nog 2 paar heb, maar me man vind het te veel geld. Laat nou net onze lieve opa vandaag een leuk bedrag hebben gestort:D

enig idee??

Deel Deze Pagina