Spannend meiden, ik leef met jullie mee en hoop dat jullie ook positief testen!!! Tuts, ik heb met een test van sensitest 3 dagen voor mijn NOD positief getest en ook met de digitale cb met zwangerschapsindicator!! Succes!! Hier vandaag wezen bloedprikken.. Ik moet weten of ik antistoffen heb voor de vijfde ziekte. Ik werk in de kinderopvang en daar komt dit geregeld voor. Wanneer je deze ziekte krijgt kan dit tot 20 weken schadelijk zijn voor je kindje....Moet twee weken wachten op de uitslag... Nog iets waar ik e zorgen over maak. Ik heb zoveel last van een soort ongipijn. Een zeuerende brandende pijn in mijn buik dat doorstraalt naar rug en benen. Snachts wordt ik er vaak wakker van en het gaat pas weg als ik wat warms op mijn buik leg. Herkent iemand dit, ik ben zo bang dat het niet goed is...
Kan bandenpijn zijn? Je baarmoeder is immers aan het oprekken om plaats te maken voor je kindje. Heb je bloedverlies?
Nou meiden ik heb me testen binnen! En natuurlijk kon ik het niet laten om er zo'n utra tegen aan te gooien maar negatief. Nou moet ik zeggen dat ik het eigenlijk nog niet had verwacht ik moet immers nog een paar dagen voor me nod en ik heb het net gedaan dus ook niet met ochtendurine. Ik heb nu met mezelf afgesproken dat ik pas dinsdag mag testen als de duivels nog niet zijn geweest.
hoi dames! Voor alle dames die bijna mogen testen. Ik duim voor posi testen! Hier alles weer rustig. De pijn in mn nek is zo goed als weg. Alleen met plotselinge bewegingen voel ik hem nog. Mn ongi is er nog steeds, gelukkig wel minimaal nu.
Nou meiden vandaag dag 3 na NOD...nog steeds geen ongi Ik durf alleen nog niet te testen dinsdag is nog maar zo kort geleden. Ik zit nu op 12 DPO. Nog steeds zo'n vol en verstop gevoel en misselijk! Als het echt raak is beloofd dat wat!! Mijn moeder had al gewaarschuwd, ze was alleen maar misselijk. Bovendien hebben we allebei behoorlijke migraine wat veroorzaakt wordt door hormonen dus het feestje kan niet meer stuk..... Ik denk dat ik vanavond laat of morgen vroeg nog eens ga testen. Wat spannend! Wat betreft sauna val ik ook met de neus in de smurrie ben een enorme saunagek en heb me suf gespaard op de optimelbonnetjes. Ik zou binnenkort met mijn moeder gaan maar weet dus nu helemaal niet wat ik ermee zal doen. Zodra ik het af zeg weet ze genoeg...moet dus met wel een hele goede smoes komen.... Navlis niet getreurd het is nog te vroeg om te testen he...nog ff wachten.
Juju: Aah wat vreselijk spannend!! Bij mij gold dat hoe minder ik voelde hoe beter het was Nog even volhouden! Tutsje: Ik teste zelf op 11 DPO positief met sensitest en op dezelfde dag met middag urine met KV 2 voor 5. Normaliter is dat dus beide 4 dagen voor nod Beide dus erg gevoelig! Macmaszy: Gelukkig doe je het weer een beetje Prettig altijd als de ongi weer weg is, dan komt er weer een periode waar je zelf iets mee kunt Navlis: Uggs zijn echt belachelijk duur ja.. Ik heb 1 paar maar ik vind ze vreselijk lopen. Krijg er echt pijnlijke voeten van! Suze: Voor mij niet herkenbaar, misschien gewoon de VK eens bellen? Hier me ook aangemeld bij moeders voor moeders. Hoewel het misschien niet mee gaat vallen met een fulltime baan maar het voelt toch als een soort verplichting, je gunt immers iedereen het geluk van een kindje. We zullen zien!
Wat goed van je Loki, ik wil ook zeker meedoen. Dan maar alleen met ochtend en avondurine, wil mijn plasje bijdragen .. Ik lig al 2 avonden met honger in bed dus besloten vanavond maar eens koekjes te maken. Ben niet misselijk, wel steken in buik. Net hard gehuild bij vriendlief (zonder reden) en daarna had ik zin in sex, en nu ben ik gewoon vrolijk. Hij begreep er helemaal niets van, volgens mij komt het gewoon door de spanning! We zullen morgen wel zien. Anders gaan we zaterdag (11 DPO) testen met kruitvat 2 voor 5.. Duim voor me! Jij ook Jinne, als ik jou was zou ik testen!!! Vet spannend! Morgen lekker de hele dag weg en 's avonds naar vriendinnetje dus waarschijnlijk horen jullie zaterdag weer van me. Groetjes!
Nou JuJu als dat geen zw verschijnselen zijn dan weet ik het ook niet meer hoor! Zaterdag gewoon roze nieuws brengen hier! Ik duim voor je!
Hallo meiden, @Juju; Ik duim voor je! @Jinne; Succes met testen! Knap van je dat ze zo'n geduld hebt. Ik had al lang getest! @Suze; Zal inderdaad wel pijn zijn van het oprekken van je baarmoeder. Maar je kan natuurlijk voor de zekerheid bellen met de vk of ha. Als je je er niet lekker bij voelt, moet je dat zeker doen. @alle andere meiden die binnekort mogen testen; succes!!!! @Hier; Zit rond mij eisprong, denk ik (tenminste als ik kijk naar mijn laatste cyclus). We hebben om de dag geklust. Maar moet zeggen dat je op een gegeven moment een beetje klusmoe wordt. Het is zo'n "moetje" rond je eisprong. Hebben jullie dit ook? Ik heb een paar dagen last gehad van wat bloed. Maar dat is nu gelukkig over. Misschien was dat mijn eisprong? Ik voel van alles. Steekjes onderin mijn buik, buikpijn, af en toe een kramp. Maar het is zo moeilijk om te achterhalen wat de gevoelens betekenen. Nog zo'n 2 weken afwachten. Ben erg benieuwd wat deze maand ons oplevert!
Update: Nog steeds lage temp, maar nog steeds geen ongi (maar ik word altijd 's avonds ongesteld). Weet nog niet zeker of ik morgen ga testen hoor.. twijfel zo.. Wat betreft klusmoeheid: ik heb er zelf niet zo'n last van maar mijn vriend wel: die heeft na de eisprong echt een week geen zin meer en daarna is hij bang dat hij het eventuele eitje beschadigd (ja ik weet het, mannen denken altijd dat ze groter zijn dan ze werkelijk zijn -> flauw grapje). Meest ontspannen sex is dus vóór de eisprong.
Nou ik herken het wel hoor, de druk is niet prettig! Moet zeggen dat het nu weer stukke beter is, nu de druk ervanaf is en het kan wanneer je wil en niet wanneer je moet!
Haha ja is het toch meer ontspannen! Update: nog steeds niet ongesteld! Over iets meer dan een uur is mijn LF officieel 10 dagen!!! Jippie!
Nou inderdaad. Het is beter als je het doet als je er "gewoon" zin in hebt en niet wanneer je zin moet maken. Maar goed je moet er wat voor over hebben!! Haha @Juju; ik duim voor je hoor. Spannend, spannend. En morgen testen?
Ja als ik morgen nog niet ongi ben en mijn temp gelijk of hoger is dan vanochtend.. Maar heb zoveel steken en gerommel in mijn buik dat ik dat niet verwacht
Ik merk ook dat die LF van 10 dagen erg belangrijk voor me is. Heb een heleboel afscheiding (sorry) die ik echt voel lopen en ik ga dus ook de hele tijd plassen om te checken wat ik nou voel (is het bloed of niet). Zou het heel fij vinden als mijn LF wat langer zou zijn. Zou nog fijner zijn trouwens als ik morgen positief test maar dat is uiteraard logisch