Je hoort toch vaak dat het begin van een zwangerschap aan voelt of je ongesteld wordt. Dus je weet het nooit! Nou meid, succes. Laat je het morgen weten! Ben erg nieuwsgierig hoor.
Haha ja positief of negatief: ik laat het morgen weten We zijn elkaars trouwste fans dus hoe kan ik anders!
Het is toch te erg he! Zit te wachten of vriendlief die ergens een feestje heeft. Voelt wel stom hoor, ik de hele tijd onderbroekloeren, hij een beetje bier drinken
Ja joh. De mannen komen er weer makkelijk vanaf. Helaas voelen ze niet wat wij voelen. Misschien maar beter ook, blijft er nog iemand nuchter in deze soms zeer stressvolle, zenuwachtige periode voor ons (vrouwen).
Haha nou hij is nu toch ook wel heel zenuwachtig. Maar ik voel de steekjes en de prikjes. Nog steeds geen ongi.. nog 40 minuutjes!!!
Whahaha, nog 40 minuutjes. Je kan dan ook testen hoor. Schijnt helemaal niet persee te moeten met ochtendurine.
Ik ben over 35 (!!) minuutjes wel overtijd maar nog steeds pas 11 dagen na mijn eisprong, dus eigenlijk test ik dan nog wel heel erg vroeg. Liever met ochtendurine dus.
Tuurlijk joh, was ook een geintje. Maar vond het wel grappig dat je zei: nog 40 minuten! Zo mooi hoe we er mee bezig zijn! Succes he morgenochtend! Slaap lekker voor straks.
Haha ja ik zie mezelf al zitten en dan om 12 uur naar de wc rennen Jij ook slaap lekker en goed weekend alvast!! (nog 29 minuten!! )
Whaah ik ben overtijd!!! Een LF van 10 dagen!!! * viert feestje in haar eentje * (tot morgen allemaal )
Hey Juju hoe was je feestje in je eentje hihi hopelijk duurt dat feestje nog wat langer..Hoe is het, nog steeds niet ongi??? Ik hoop dat dat nog even duurt... Ga je nog testen vandaag??? Hier, zit al vanaf half acht met een kruikje op de bank en vannacht er ook uit geweest om een kruikje te maken hihi Vind het niet erg hoor hoort er waarschijnlijk gewoon allemaal bij... Gisteren ook vaag wat misselijk geweest, maar dat zal wel van wat anders zijn geweest, want dat kan toch bijna niet zo vroeg?
Moet gouw gaan maar wil even roepen dat iuk zooooo benieuws ben of we vanavond roze nieuws hebben!! Wel; testen hoor!!!!
Nou JuJu laat het ons alsjeblieft snel weten!! Spannend, word wel weer tijd voor wat roze nieuws! Duim voor je!
WHAAAH! Roze nieuws!!!! Heb positief getest! Helemaal door het dolle heen....erg spannend! Heb mijn vriendlief een klein minishirtje van AC/DC gegeven...hij zei (grappig bedoeld) dat past mij helemaal niet! Hij is ook helemaal gelukkig! Ook hebben wij het aan vrienden van ons verteld die dus al een kindje hebben van 5mnd. Zij waren ook helemaal door 't dolle heen! Echt geweldig... Werd trouwens meteen afgeremd door vriendlief! we gaan er pas met 6mnd over nadenken over babystuf hoor....hmmm dat gaat echt niet hoor...Zal nog een grote discussie worden!! JuJu: en, en, en? Worden we samen septembermama's??? p.s. haha, dat onderbroekloeren dat herken ik helemaal!!! Ben er nu nog mee bezig...het dringt nog niet helemaal door geloof ik...
Jinne geweldig!!! Dat kon ook niet anders na jouw engelengeduld!! Jij bent ons roze nieuws deze week, ik ben na een prachtige LF van 10 hele dagen vanochtend ongesteld geworden. Ik zag het al aankomen natuurlijk dus ben niet eens zo teleurgesteld. Kennelijk hebben wij meer nodig dan klussen op het juiste moment, volgende maand beter. Geniet er heerlijk van meid!!!