Hallo allemaal! Na weer een poosje te zijn weggeweest heb ik weer een beetje bijgelezen... Maar zie dat er weer een zwangere bij is, super Jinne! Hoop dat het bloed niets heeft betekend en dat je onbezorgd zwanger kunt zijn, heerlijk!! Mijn reden van weggeweest zijn was m'n ongi... Had een aantal dubbele gevoelens daarover: Was punt 1 nog helemaal niet de bedoeling dat ik uberhaupt zwanger zou zijn. Dus ongi was ergens wel welkom, maar... Punt 2 was hij 3 dagen te vroeg! (dus maar een LF van 8 à 9 dagen...) Punt 3 heb ik mega last van krampen gehad en was het een zeer matige ongi, 2 dagen gewoon bloed dat alleen kwam op het toilet. Wel handig, maar of het goed is? De andere 3 dagen wat oud bloed en nu helemaal niets meer. Twijfel er wel aan of het allemaal wel in orde is... Allemaal niet zo heel fijn, dus, maar goed, we gaan vrolijk verder! Kan niet echt zeggen met de hoeveelste ronde, dus hou het maar bij aan de hand van het aantal cyclussen zonder pil, ronde 5 dus! Vandaar weer beginnen met ovutesten, ben heel benieuwd! Trouwens soms echt hilarisch om jullie verhalen te lezen hoor! Ik hou jullie in de gaten! Liefs
Wist je wanneer je ei was Hen? MIsschien was je ei eerder en is je LF dus niet korter? Weet je zeker dat je ongi wel een echte ongi was? (maw: weet je zeker dat je niet zwanger bent?) Fijn dat je weer terugbent trouwens!
Hee juju! Als de ovutesten van het kv betrouwbaar zijn, heb ik mijn ei 26/12 gehad. Tenminste, toen testte ik positief, dus dan eigenlijk 27/12. Omdat ik natuurlijk erg nieuwsgierig was heb ik 3/1 een zw-test van sensitest gedaan, maar die was zoooooo wit! En prompt een paar uur daarna al een veegje bloed... Had nachtdienst en de hele nacht krampen en jahoor, net voordat ik m'n bed 's ochtends instapte, brak het door! Maar of mn ongi echt een ongi was... tja, alleen nog een test kan dat duidelijk maken, maar ik heb echt wel 2 dagen redelijk wat bloed gezien, dus ik denk het niet... Of zou het wel kunnen?
Good morning, @ Jinne...ik moest even teruglezen om het verhaal helder te krijgen, maar ik zie dat je weer gerust bent, gelukkig maar, hoop dat alles voorspoedig gaat.. @Hen: welcome back.. @ moppie & Deli:...thx...ik ben idd al enige tijd druk op zoek naar ander werk, maar ja lastige markt momenteel,..of die klik gaat komen betwijfel ik..maar ik kan mezelf in elk geval niets kwalijk nemen..ik doe mijn best..nu mijn baas nog... @ Julu: ...mijn vruchtbare dagen zijn inderdaad volgens mij ergens rond deze dagen..alleen ik heb nog geen goed inzicht in mijn cyclus, hij wisselt nogal van lengte...maar ik hou me keurig aan de "klus" @ macmaszy: kan me je frustratie heeeeel goed voorstellen....hopelijk is het gauw over... @ hier...druk weekend achter de rug, gewerkt, het huis kerstvrij gemaakt, uit eten geweest..en besloten dat we graag een kat in huis willen..dus al even op internet zitten zoeken en besloten dat we graag een kat uit het asiel willen halen.....leuk vooruitzicht.... een hele fijne dag gewenst allemaal...
Nou meiden kon het toch niet laten en heb vandaag getest maar helaas negatief, ik heb ook helemaal niet het idee dat ik ongesteld moet worden! Ik denk dat me cyclus gewoon nog in de war is van de mk. Zal woensdag nog eens testen en daarna maar elke week totdat de duivels komen. Volgende ronde ga ik dus wel mooi ovutesten gebruiken want hier word ik niet zo vrolijk van. En ik dacht wel me ei te hebben gevoeld rond kerst maar dat heb ik dan mis gehad.
Balen navlis, zo weet je helemaal niet waar je aan toe bent!! Ik vond de ovutesten van sensitest en matcare ideaal. Zo kun je ook nooit je ei missen...Ik hoop dat je toch nog positief test!!! Hier; ga vanmiddag de vk bellen. Ben benieuwd, vraag me alleen af of het niet te vroeg is met vijf weken. Dat hoor ik wel...
nou, nu kan ik (hopelijk) eindelijk zeggen dat de ongi over is! Op naar de volgende klusronde. Ben benieuwd hoelang mn cyclus dit keer zal zijn. Tot nu toe wordt hij elke maand korter. Gelukkig blijft de tijd na mn ei steeds 14/15 dagen. Mn nicht weet inmiddels ook dat we bezig zijn voor een kindje. Ze vroeg het heel direct aan me en kon niet liegen! Zal me niks verbazen dat binnenkort de hele familie het straks weet
Haha, die nicht van jou durft! Zo'n broer heb ik dus ook, heb geluk dat ik redelijk goed de schijn op kan houden!
Goedemorgen allemaal! @Hen: welkom terug! Vreemd dat je cyclus ineens anders is, maar het kan nog met het ontpillen te maken hebben. Je zou er voor de zekerheid een testje tegenaan kunnen gooien ivm korte bloeding die misschien een innesteling kan zijn? @Granta: katten zijn heerlijk! wij hebben er 3 waarvan 2 nog maar een half jaartje oud. Zou echt niet zonder ze willen. Een kat uit het asiel heeft voordelen en nadelen. Ik heb ze allemaal jong opgehaald via marktplaats, en ze dus zelf helemaal opgevoed. @Navlis: Jammer dat ie spierwit bleef. Nog eventjes geduld dus! Ik weet het, ons geduld wordt flink op de proef gesteld @Mac: Dat is een lange ongi geweest zeg! heb het ook wel eens gehad dat het een paar dagen stopte en daarna gewoon weer verder ging. Erg vreemd... Heerlijk als de hele familie meteen op de hoogte is door 1 persoon die zijn/haar mond niet kan houden... bah... @Hier: Ik heb heerlijk uitgeslapen vanmorgen, afgezien van het feit dat om 7u mijn vriend me wakker schudde omdat ie dacht dat ik moest werken haha... Mijn normale leventje begint weer. ma,di (evt wo binnenkort) savonds lesgeven en do,vr overdag op kantoor. Lekker onregelmatig dus, maar wel 3 ochtenden uitslapen haha! Vrijdag word ik 29, voel me spontaan ouder worden zeg! Ik heb mijn ouders en (tweeling)zus uitgenodigd om hier uit eten te gaan. Meer wil ik er ook niet aan doen. Zaterdag slik ik mijn laatste pil en - als alles volgens een normale cyclus verloopt - ben ik begin februari vruchtbaar, dus precies wanneer het weer mag na de tweede griepprik... *hoopt op een wondertje* Zow, nu eerst een ontbijtje...
Moppie; nog 5 pilletjes!! en dan WEG met die rommel... Granta; leuk! Een kat, heerlijk! Lijkt me super, maar manlief gaat eruit als er een kat inkomt... Heeft totaal niets met ze! We hebben wel een deal; als hij toch zijn motorrijbewijs gaat halen, mag ik een kat (zit hem dus flink te pushen!) Navlis; succes hè, duim nog steeds voor je, zolang er geen onig is, is er hoop! Mac; heb dit ook wel, alleen is dit bij mij dag 4 en dan komt er dag 5 nog iets. Heb eigenlijk dus niets te klagen wat dat betreft, bij jou is het minder leuk! Hier; Sinds ik gestopt ben, heb ik eigenlijk nog steeds dezelfde hoeveelheid bloed als ik ongi ben... Minimaal dus, maar wel twee dagen echt bloed, al is het niet veel. Misschien dat het inderdaad nog steeds ontpillen is! Het enige verschil is dat ik nu wel veel meer last heb van krampen de eerste dag en de 1-2 weken ervoor pijnlijke borsten. Zijn hier ook niet gewoon testen voor ofzo? Of je nog aan het ontpillen bent of niet Zo maar weer even een ovu-testje doen... Verwacht er niet veel van, maar ik volg keurig alle handleidingen! Spreek jullie!
Wauw moppie, ben jij gewoon al 4 kg kwijt? Netjes zeg! Doe je wel rustig aan? Te veel in een te korte tijd is ook niet goed hoor! Hoe is het met de stoppers? Overleven jullie het een beetje? Balen Navlis, hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid. Ben al enkele dagen niet zo lekker dus ik hou me een beetje rustig. Voor de eerste keer in 1,5 jaar op dit werk blijf ik gewoon thuis morgen, ppff...
Granta, Leuk man een poes, wij hebben er zelf 2 een blauwe britse korthaar en een huis tuin en keuken poes van 10wk oud. Echt zo schattig!!
Hey meiden, Had een pendel aangevraagd en die kreeg ik net binnen, die zegt jan. 2010 dus misschien dat ik deze week nog een positieve test krijg en anders in feb als ik de pendel moet geloven
Dat zou mooi zijn Navlis! Weet niet of ik in de pendels mag geloven, ze liggen bij mij zo ver uit elkaar, en volgens 1 zou ik al zwanger zijn hihi... onmogelijk dus! @Loki: de laatste 2 kilo die erbij zijn gekomen was op 2 en 3 januari toen ik net gestopt was met roken. Alles lijkt dan stil te staan. Die waren er op dag 3 weer vanaf toen mn lichaam weer ging werken. Nu nog een kilootje eraf dus ben wel tevreden met het resultaat van 1 weekje. Eigenlijk dus maar 2 kilootjes kwijt. Alleen moet ik gokken, want mn weegschaal heeft een draaischijf, zo'n ouderwetse hihi... Truste all! Nog 3 weekjes de tijd voor roze nieuws dus hoop dat er nog flink getest gaat worden!!!
Hallo Meiden, Allemaal een leuk, lekker weekend gehad? @Navlis en en... weet je al meer? Wann ga je weer testen. Duim voor je dat je een positive test in handen hebt dan!!! @Granta ik ben opgegroeit met katten en toen ik ging samenwonen met mijn vriend destijds miste ik gewoon iets dat als je thuis kwam dat dan het huis helemaal leeg was en niemand je kwam begroeten dus na een paar maanden had mijn vriend een jong katje in huis gehaald echt heel lief beestje ook lief van mijn vriend want die in allergisch voor katten maar moet zeggen dat hij daar nu aardig overheen in gegroeid @hier is eigenlijk niet zoveel te melden alleen dat ik het gevoel heb dat het deze ronde niet raak is, heb niet het gevoel dat ik zwanger ben en heb ook nergens last van dus ik wacht tot de duivels komen. Liefs...
hey.. Ik geloof de pendels ook niet zo hoor maar vind het wel grappig! Ik ga morgenochtend nog een testje doen en als die weer negatief is en ik ben aan komend weekend nog niet ongesteld dan ga ik toch maar weer de kruidvat 2v5 kopen en die het weekend nog een keer doen. fijne dag allemaal! liefs...
Goede morgen allemaal! Navlis; hoop dat je eindelijk een keer duidelijkheid krijgt, zou er ook wanhopig van worden! Tutsje; Stom hè, is dat gevoel dat het niet raak is... Dat had ik de eerste twee keer ook zo sterk en eigenlijk verwacht ik er van deze ronde ook weinig van... Bah, wil niet zo pessimistisch zijn, maar kan het soms niet helpen! Heb net ff zitten berekenen wanneer ik op z'n minst zwanger zou moeten zijn om kerst en oud&nieuw niet te hoeven werken, haha, nou als ik in april zwanger wordt heb ik nog kans! Dat betekent (als mijn cyclus zo blijft als hij nu is, wat ik eigenlijk niet verwacht, maar goed...) dat ik nog 6 kansen heb! Ach ja... waar je je allemaal niet mee bezig houdt! Maar heb op het moment echt hersenloos werk te doen, dus kan het niet helpen! Ook allemaal een fijne dag!
Good morning, @ alle katten-liefhebbers.......op de site van het asiel hier in de buurt zagen we een prachtige rode kater staan, dus we gaan m zaterdag even bekijken..spannend...begin het idee ook steeds leuker te vinden... @ hier....vanmorgen opgestaan met een onbestemd gevoel dus ik ben benieuwd wat de dag gaat brengen. wens jullie allemaal een hele fijne dinsdag...liefss
Goedemorgen allemaal! Even kijken of ik op iedereen kan reageren hoor.. @ Moppie * duimt mee voor Moppies wondertje * @ Hen Is wel hele korte bloeding, zou nog even wachten tot 2 weken na je ei en dan rustig ?) nog een testje doen. Misschien was het wel een innesteling! Enne ontpillingstesten zijn er geloof ik niet @ Granta Wij hebben 2 poezen: een uit het asiel. Het beste dier ooit! Voordeel is dat ze gecastreerd zijn, ingeent en een chip hebben (en daarmee goedkoper dan een gratis poes) maar vooral dat ej ze ook op karakter uit kunt kiezen. Wij hebben de liefste knuffelpoes ooit gevonden daar. En het voelt ook of je iets goeds doet (zijn toch vaak dieren met een verhaal). Onze poes is zwervend gevonden met kittens en doet nu niets liever dan bij ons op schoot liggen te kroelen en spelen met knuffels. Maar goed, niet zo relevant allemaal. Krijgen we wel een fotootje te zien van de nieuwe aanwinst? @ Navlis Hopen dat je test net zo positief wordt als je pendel @ Mac Haha een directe aanpak dus Ik ben wel blij dat niemand het weet behalve mijn zusje en vrienden van mijn vriend. Die waren natuurlijk in ronde 1 zwanger (zucht) en nu moet ik steeds allerlei 'tips' aanhoren (enige tip is: geduld, dat heb ik haar al eens gezegd). @ Loki Wat schiet het al op meid.. je gaat gestaag naar je eerste echo toe. Vervelend dat je je niet zo lekker voelt: hopelijk voel je je snel beter! @ Tutsje Rustig afwachten.. wie weet! Volgens mij heb ik iedereen gehad! Hier gaat alles prima: ongi is zo goed als afgelopen dus onze ronde gaat weer van start!
Pfff... Ze zeggen dat kinderen geld kosten, maar voordat ze er zijn kosten ze al een fortuin! Al die ovu en zw-testen... Ik denk dat ik dan ook nog maar even geen test ga doen, wacht gewoon af tot m'n volgende NOD. Op de een of andere manier denk ik namelijk dat het gewoon echt een ongi was. Ook omdat het dezelfde ongi was sinds ik met de pil ben gestopt. Kan net zo goed zijn dat het dan nu wel een innestelingsbloeding geweest is, maar ik wacht het af. Liever onzekerheid dan teleurstelling! Meiden, leuk al die kattenverhalen! Zou er zelf ook graag 1 willen hebben om mee te knuffelen! Maar goed, ben allang blij dat mijn man een baby'tje wil om mee te knuffelen, want dat gaat dan toch echt voor! Zit hier in een bedompt hok nog steeds hersenloos werk te doen, wat ik hélemáál niet gewend ben, dus hoop dat jullie me een beetje opvrolijken met jullie verhalen!