Clubje voor meiden die vanaf september 2009 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DeLi, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Jinne:
    Haha die reactie van jou broer!!!! Mannen zijn pas later volwassen als vrouwen, dat blijkt nu wel weer :p Veel plezier vanavond!

Vriendlief was er uiteraard bij :) Hij is veel nuchterder maar zat ook zo vreselijk te glimmen en wilde vanochtend de fotos nog eens goed bekijken, haha.
    Het koste 35 euro en duurde ongeveer 15 min (10 kijken naar de beeb en feitjes bekijken) niet zo lang maar er is ook nog niet veel te zien en ik hoefde alleen een vruchtje en ee hartje te zien ;).

Thanx juju :)

2. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Moppie; Als ik al op dag 28 zat, had ik al wel een test gedaan. Maar moet helaas nog een week wachten. Zit nl. op dag 21.

@Jinne; Leuk allemaal hoor. Ben benieuwd hoe je ouders gaan reageren. Is dit hun eerste kleinkind?

@Hier; Ik denk dat ik begin volgende week ga testen. Kan niet meer zo goed wachten eigenlijk. Ben alleen bang dat als ik te vroeg test, het zo'n teleurstelling wordt als het negatief is. Maar goed ik kijk wel hoe lang ik het nog vol kan houden om niet te testen. Wie weet ben ik dan al wel ongi. Ik hoop natuurlijk dat het positief is, maar ga er niet vanuit.
    Ben trouwens wel begonnen met temperaturen. Maar vind het erg lastig om af te lezen hoe het ervoor staat. Temp is nu alleen maar aan het stijgen.

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Het tempen helpt ook enkel om je ovulatie te herkennen :)
    Na je ovulatie is er niet zoveel spannends meer te zien, het enige is dat als je ongesteld moet worden dat de temperatuur een dag er voor, die dag of pas de dag erna weer daalt. Ik kon er niets aan zien, sommige meiden zien een naderende ongi al aankomen.. :)

4. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    Good morning,

@ loki: jakkes wat zul je geschrokken zijn, maar ook blij dat je zogezegde garnaaltje vrolijk aan het zwemmen is..mooie foto's!!

@ alle kattenliefhebbers..: gister waren mijn vriend en ik vrij en we hebben even gekeken in het asiel.......helaas was de rode kater al vergeven, maar we gaan nu zaterdag voor de 2e keer kijken..en dan een beslissing maken..we hebben in elk geval allemaal kattenspulletjes gekocht gister....dus de kat mag komen....

@ hier...ben niet helemaal fit...erg moe en steeds hoofdpijn en volgens mij zou ik dit weekend het meeste kans hebben op....duss ik hoop niet dat dit doorzet......

Een fijne dag allemaal

5. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Loki, ik ben nog helemaal niet misselijk. Ik had gehoopt dat dit niet meer zou komen, maar bij jou begon het pas vanaf zes weken??
    Verder weinig last. Wel aders op mijn borsten en mijn tepels zijn veranderd en natuurlijk de groeipijnen van mijn baarmoeder.
    Ik merk verder weinig en dat maakt me ook wel weer onzeker...
    Wel heb ik s avonds last van opgezette darmen en dan lijk ik behoorlijk zwanger hihi beetje jammer dat dat s ochtends weer weg is!!!

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hallo lieve dames!

Wat wordt hier toch precies genoeg gekletst: iedere keer wat te lezen maar geen 100 pagina's om door te spitten! (Sorry voor mijn blijheid, zit lekker in mijn vel :D)

@ Tutsje
    Wachten op NOD is altijd lastig.. Succes!

@ Suze
    Als jij je eerste echo krijgt wordt het ook vast allemaal echter.. Waarschijnlijk denk je over een paar weken weemoedig terug aan deze dagen zonder klachten ;)

@ Loki
    Nogmaals: prachtige beeb :) En helemaal niet duur: 35 euro. Heb een beetje rondgekeken maar als ik hier in de buurt een 3D echo wil laten maken ben ik veel meer kwijt helaas! (niet dat er nu veel te echo-en is natuurlijk ;))

@ Jinne
    Je moeder vindt het vast super :D Mijn voordeel is dat ik geen broers heb en ik heb een klein voorproefje van mijn zusje gehad (toen ik haar vertelde dat ik met de pil was gestopt begon ze al bijna te huilen van blijdschap) dus hier geen nuchtere reacties ;) Maar wieweet verrast je broer je nog!!

@ Deli
    Ik vind temperaturen handig omdat je precies je ovulatie kunt zien (nauwkeuriger dan met ovutesten) en het verloop van je cyclus. Ik zie mijn ongi ook wel aankomen, al weet ik ook niet hoe mijn kaartje eruit ziet als ik niet ongi wordt ;) Ik ben ermee begonnen omdat ik wilde weten of ik een eisprong heb en nu is het gewoonte geworden :)
    (oh en stijgende temp is beter dan dalende temp)

@ Granta
    Tip: zoek de liefste uit die je kunt vinden! Wij gingen voor een grijze, een rode of een lapjespoes want we hebben al een zwarte. De poes die het geworden is is zwart wit en puur gekozen op haar karakter.
    Enne.. veel plezier alvast dit weekend :)

Hier gaat alles zijn gangetje, zitten in de stiille dagen voor de eisprong :) Dit weekend komen vrienden over met hun twee kinderen (en een in de buik) dus dat wordt erg druk. Ben erg benieuwd hoe mijn cyclus deze keer gaat verlopen, houd jullie op de hoogte!

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik had ook geen zogenaamde 3d echo hoor, gewoon 2D en ze heeft het 1 keer voor de foto omgezet naar 3d (de techiek heeft ze toch) een gewone 3d van je kindje kost daar ook 75 euro maar dat is veel langer en uitgebreider en met meer foto's/film?, dat is vrij gemiddeld wat ik gezien heb. Maar de meeste die vaaf week 6/7 doen hebben daar een speciaal tarief voor. :) Al kreeg ik toch ook mooi een dvdtje met zo'n 7 foto's!

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ah dat verklaart het. De echobureaus hier in de buurt doen pas echo's na 12 weken :(
    Ja ik weet het ben nog lang niet zwanger maar ik ben graag voorbereid ;)

9. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Hallo Meiden,

Ik baal een beetje want heb echt het gevoel dat ik ongi ga worden heb enorm last van mijn buik, rugpijn en hoofdpijn :(

Heb net 2x zwangerschapstesten van Mat Care Ultra besteld daarmee kun je teste 6 dagen voor je NOD, mijn banner geeft aan dat ik over 6 dagen kan testen en in de grafiek van FF staat dat ik mijn eisprong had 8-1 dus dan is mijn NOD pas 23-1. Als mijn eisprong echt 8-1 was dan hebben we niet goed geklust :(

Afwachten maar weer :(

Liefs...

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Moed houden Tutsje; je hoort wel gekkere verhalen op dit forum!

11. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Nou we zullen en dit weekend wel zien want dat zal ik wel zo'n Ultra test gebruiken (als de duivels er dan niet zijn?!)

Iemand hier ook wel een getest met Mat Care Ultra, 6 dagen voor NOD?

Liefs...

12. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @ granta; kijk inderdaad vooral naar het karakter van de kat, klikt het goed dan moet je ervoor gaan.
    Wij hadden een kater uit het asiel, zochten naar een lieve kat (geslacht maakte niet veel uit) maar moest wel nog jong zijn, omdat dat makkelijker te introdruceren was bij de hond. Na veel katten gezien te hebben hadden we nog niet echt een klik. Tot we bij de ziekenboeg kwamen. Daar zat een kater van 6 maanden, gitzwart met groene ogen, prachtig beest om te zien! Zodra het deurtje open ging sprong hij eruit en kroop in de nek van mn man, helemaal spinnend en wilde niet meer weg. Op dat moment waren we helemaal verkocht!

@hier; ben steeds onwijs moe, kom gesloopd thuis na het werken. Zit te wachten op mn ei, maar duurt nog even. Mn heeft per 1-2 een nieuwe en betere baan, maar zijn werkgever waar hij nu nog zit doet moeilijk. Hij zit nu dus steeds met chagerijnig thuis :x Al had hij iets gepland voor vanavond, dus wie weet...

13. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi,

Juju ik ben blij dat ik nog geen echte kwaaltjes heb. Maar mochten die wel komen dan is dat zo. Hoort er nu eenmaal ook bij..

Tuts, ik heb 4 dagen voor mijn NOD met sensitest getest. Ik denk dat matcare wel vergelijkbaar is..Ik hoop dat je niet ongi wordt.
    Ik wil je geen hoop geven maar ik had vanaf mijn ei al vage ongikrampen...Dus zolang je geen bloed ziet is nog alles mogelijk!!!

Liefs Suze

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Tutsje:
    Mmh vervelend dat je je zo voelt. Lijkt me ook wel erg moeilijk in te schatten na 2 zulk verschillende cyclussen! Toch heeft FF het wel vaak bij het rechte eind als jij je temp goed bijgehouden hebt, daar zou ik het meeste op vertrouwen. Heb je in die dagen niet geklust? Ships :(.

Matcare zegt me niets, ik heb ook met sensitest getest 4 dagen voor mijn nod (11DPO) en ook kv 2voor5. Maar neem aan als ze aangeven dat het kan dat je dan 1 of 2 dagen later zeker wel wat zou moeten zien :).

15. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Oeff... Je moet ook helemaal niet 2 dagen niet op dit forum kijken!
    Veel te veel berichtjes om in 1 keer op te reageren en zo ben ik bang dat ik sommigen tekort doe... Sorry daarvoor!

Zal eerst even vertellen wat voor een werk ik aan het doen was... Achter de computer zat ik... en voor heel veel mensen is dat misschien een hele goede bezigheid, maar het is totaal NIETS voor mij... Ben zó snel afgeleid! Normaal gesproken werk ik lekker met de handen, dus ben het ook helemaal niet gewend.
    Voor een ander zal het misschien geen geestdodend werk geweest zijn, maar voor mij dus wel!
    Afgelopen twee dagen wel weer lekker m'n ding kunnen doen, dus zit nu wat beter in m'n velletje!

Loki; echt super schrikken. Snap dat je even totaal in paniek was! Maar dat is de opluchting des te groter als je een kloppend hartje ziet!!! Hopen dat dit niet meer gebeurt!

Mac; hopen voor je man dat de problemen snel opgelost zijn! Mijn man heeft een jaar geleden hetzelfde gehad, maar heeft het nu gelukkig super naar z'n zin bij z'n nieuwe baan!

Tuts; duim voor je dat je ongi voorlopig niet komt! Wat Juju zegt; hoor soms hele gekke verhalen, dus wie weet!

Juju; vind het echt grappig om te lezen hoeveel jij weet! Doet me een beetje aan mezelf denken. Ik probeer iedere keer maar weer te ontkennen dat ik er helemaal niet zo mee bezig ben, maar daarvoor ben ik teveel op zoek naar weetjes over zwanger worden en zijn! Manlief wordt er soms een beetje gek van en vindt dit forum ook maar helemaal niks!

Maar goed, bij jullie kan ik wel lekker m'n ei kwijt!

Zal komende dagen weer wat vaker komen kijken...
    Liefs

16. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    BTW; heb vandaag al de hele dag last van een zeurend gevoel onderin m'n buik. Herken dit gevoel wel, maar snap nog steeds niet waar het vandaan komt... M'n ongi komt hopelijk nog lááng niet, liever eerst m'n ei, want die heb ik ook nog niet gevonden!

Iemand anders ervaring hiermee?

17. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Goedenavond meiden,

@Tuts; Mijn situatie is een beetje hetzelfde als bij jou.
    Mijn banner geeft ook aan dat ik over 7 dagen kan testen, maar FF zegt dat ik mijn eisprong later had en dus nog niet kan testen :(
    Ben bang dat wij ook niet goed geklust hebben als mijn ei echt later was. Had eigenlijk ergens anders op gerekend. Maar hopen voor ons dat FF het verkeerd heeft. De laatste dagen is mijn temp wel steeds hoger. Hoe is dat bij jou?

Beetje gekke vraag misschien. Ik lees dat veel van jullie testen bestellen via internet. Ik werk tijdens kantooruren en ben bang dat er een pakketje bij de buren bezorgd wordt. Kun je aan het pakketje aflezen wat erin zit? Wil nl. niet dat iemand weet dat we hiermee bezig zijn......

18. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    #1678 DeLi, 14 jan 2010
    Laatst bewerkt: 14 jan 2010
    @Juju; Ik ben pas later in mijn cyclus begonnen met tempen. Was toch wel benieuwd wat daar uit zo komen.
    De laatste dagen loopt mijn temp alleen maar op. Ik begon bij 36,4 en zit nu op 37,1. Dus mijn ei is sowieso geweest. Toch?

19. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Deli; Bij www.sensitest.nl gebruiken ze blanco enveloppen. En ook verschillende per keer (heb zelf al 2 keer besteld).
    De buren zullen dus aan de buitenkant niet kunnen zien wat erin zit!
    (volgens mij staat het ook ergens, dat ze het in een blanco envelop versturen, als je de bestelling plaatst)
    Succes!

20. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Hey meiden!

volgens me banner ben ik 4 dagen overtijd en heb nog steeds geen gevoel dat ik ongi ga worden. Heb het idee dat mijn borsten ook een beetje pijnlijker zijn maar kan mezelf ook gek maken.
    Morgenochtend ga ik nog een test doen.
    Heb trouwens nog even nagekeken in me agenda en nu kwam ik er dus achter dat ik 7 dec begon ik weer te vloeien en dat ik de donderdag erna dus 10 dec nog heb getest om te kijken of het hcg al weg was en toen had ik nog een licht positieve test dus dat verklaard waarschijnlijk dat ik nu overtijd ben en negatief test want als je nog hcg bij je heb rijpt er geen eitje bij mijn weten en heb ik dus me eisprong later gehad.

ik had dus die donderdag nog licht positieve test. Nu ga ik er dan vanuit dat het die maandag daarna weer wel weg was (heb daarna niet meer getest).

Nou morgen test ik gewoon en ik ga nergens vanuit dan valt het altijd mee, al spring ik wel een gat in de lucht natuurlijk als hij positief is:D maar dat doet iedereen natuurlijk;) en hopelijk kunnen we binnenkort allemaal een gat in de lucht springen:D

liefss

Deel Deze Pagina