Clubje voor meiden die vanaf september 2009 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DeLi, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Deli:
    Ik heb ook 2 keer via sensitest besteld (1 keer behoorlijk wat, 24 ovulatie testen en 6 zwangerschapstesten) en dat paste gewoon door de brievenbus :) Ook heel netjes vepakt, niemand die er iets vanaf kon lezen ;)

Laat je kaartje eens zien? Misschien kunnen we ff meekijken? Als je vergelijk zoekt staan er in mijn fotoalbum ook nog 3 :)

Navlis:
    Moeilijk hoor! Je weet helemaal niet waar vanuit te gaan! Nog even doorbijten...

2. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    @Deli: gister was mijn temp gezakt met 0,2 graden en vandaag ook 0,2 graden lagen dan de temp van gisteren dus dat is voor mij echt een bevestiging dat de duivels er helaas aan komen :(. Ga zondagavond nog wel een MatCare Ultra doen (6 dagen voor NOD) tenminsten als ik dan nog niet ongi ben.

Het is een goed teken dat je temp hoog blijft. Is het een constante temp of schommelt het een beetje? En heb je voor de rest ook "klachten" of zoiets? En wann ben je van plan te testen dan?

Wat Loki en Hen idd al zei die testen gaan in een blanco envelop en kunnen gewoon door de brievenbus dus die kun je rustig bestellen.

Gelukkig bijna weekend!!!!!!!!!!

Liefs...

3. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    Good morning,

@ Deli: Hier ook een Sensi-test aanhanger, blanco envelopje pas perfect door de bus...dus niemand zal het zien...ideaal...

@ Navlis...ik hoop echt dat je dat gat in de lucht spoedig maken zult...dat afwachten is een crime!

@ Hen:.herkenbaar....dat zeurende gevoel in je buik ver voordat de duiveltjes komen...ik heb het bij nader inzien meestal een week of 2 voordat ik OG moet worden..maar wat het nu is..geen idee...het duurt meestal ook maar een dag en dan is het weer weg..

@ hier....ik sprong vanmorgen bijna een gat in het dak van mijn huidige werk..heb nl afgelopen woensdag een sollicitatie gehad, waar ik geen goed gevoel over had. Vanmorgen werd ik gebeld..ik mag door naar het 2e gesprek, samen met nog 1 kandidaat..spannend.....dus wie weet...
    Als het goed is dan heb ik dit weekend mijn belangrijkste dagen, dus genoeg te doen;)
    Morgen gaan we naar het asiel.. de rode kat is helaas vergeven, fijn voor het beestje natuurlijk..maar een beetje jammer voor ons...dus we gaan kijken of er een lieve tussen zit..
    Damessss een heeeel fijn, warm en gezellig weekend gewenst

liefs

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Tutsje:
    Had je een positieve ovutest gehad? Wanneer?
    Zou ook nog de innesteling kunnen zijn natuurlijk?
    Nog eventje afwachten, dan weet je het zeker...

Fijn weekend Granta :) Veel plezier met het zoeken naar een nieuwe huisgenoot ;) En super van de 2e ronde natuurlijk! Succes!

5. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    @Loki ik had 4,5,6 en 7 januari een positieve test en mijn Persona gaf aan dat ik 5 en 6 januari een ei teken in het schermpje, dus ik weet het echt niet?!?!?! Afwachten (en dan is zo ontzettend moeilijk :()

Liefs...

6. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Hallo allemaal!

Zit sinds gister ziek thuis met buikgriep... Bah zeg, dacht eerst dat ik last had van ochtendmisselijkheid toen ik gister uit bed kwam en direct over mijn nek ging. Toen ik echter ook continu naar de wc moest rennen bleek het toch wat anders. Gister de hele dag als een vaatdoek in bed gelegen, ik kon echt niets binnen houden. Zelfs water of thee was al te veel. Vandaag gaat het iets beter alhoewel ik me nog niet super voel, heb gister heel de dag niets kunnen eten dus dat zal ook wel meespelen. Hopelijk ben ik van het weekend weer opgeknapt en kan ik maandag gewoon weer aan de slag, daar ga ik in ieder geval wel vanuit.

Ik ben trouwens ook heel tevreden over sensitest! Aan de envelop is niets af te lezen en hij past gewoon door de brievenbus. Verder had ik de bestellingen altijd snel in huis en vond ik de tests opzich gewoon goed. Zeker een aanrader dus!

Spannend voor de dames die bijna mogen testen, het gaat nu echt opschieten!

@Granta: Veel plezier morgen met het uitzoeken van je nieuwe huisgenootje! En super dat je op 2e gesprek mag! Weet je al wanneer het is? Veel succes in ieder geval!

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    WOW wat typen jullie veel! Haha en ik maar proberen hier iets minder rond te hangen ;)

Hoop dat ik niemand oversla!

@ DeLi
    Zoals iedereen zegt: ze passen door de brievenbus. Het zijn vaak ook geen testen zoals je die in de winkel haalt maar meer 'stokjes': piepklein en daardoor passen ze makkelijk. Ik heb via testjezelf testen besteld en dat zijn normale, en ongevraagd via babyboom van die stokjes gekregen (had ovutesten besteld). Gewoon doen: je komt niemand tegen in de winkel, het is goedkoop en erg makkelijk. Vind het ideaal! (nu nog een testmoment creeren haha wieweet deze maand).

Je ei is geweest als je temp stijgt met 0,3 graden en dan 3 dagen of langer hoger blijft dan de starttemp. Volgens het boekje dan :) Waarschijnlijk is je ei dus wel geweest.

@Navlis
    Zou super zijn zeg.. Geen bloed geeft moed zeggen ze altijd dus ik duim voor je!

@ Tutsje
    Als je temp zo zakt is het meestal een ongi dus houd daar maar rekening mee. Het hoeft echter niet perse.. dus aan de andere kant ook blijven hopen! Misschien stijgt ie wel opeens weer.

@ Granta
    Super spannend!!!! Hopelijk gaat je gesprek goed!!!
    (en Mac: hopelijk draait de baas van je vriend snel bij!)

@ Marcha
    Dat klinkt niet goed meid :(, hopelijk voel je je snel beter!

@ Hen
    Ik weet heel veel, dat is echt zo. Dat komt omdat ik de behoefte heb om alles te weten. Vrienden van ons zijn zwanger en zij wist niet eens hoe haar lijf werkte: wanneer je kon testen, hoe het zat met bevruchting ed. Ik zat met mijn mond vol tanden. Ik kan dat gewoon echt niet. Is mijn manier om een gevoel van controle te houden denk ik. Maar het haalt mijn eigen onzekerheid niet weg hoor ;)
    Ben me nu aan het verdiepen in het gebruik van kruiden trouwens hihi.

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Anders zakte ie zo weg.. Sta trouwens vet eenzaam in februari :(

NOD januari
    10/1 Butterfly22 (3)
    10/1 Navlis (1 na mk)
    18/1 Tutsje (3)
    20/1 Doritoo (Maar niet meer actief in dit topic)
    21/1 DeLi (4)
    23/1 Marv (4)
    25/1 Granta(3)
    26/1 SweetMiekie (4) (maar niet meer actief in dit topic)
    26/1 Aankomendemama (4)
    27/1 Reintje85 (4)
    28/01 Hen (5)
    31/01 Macmazsy (4)

NOD februari
    06/02 JuJu (5)

NOD onduidelijk
    Moontjee (2)
    Jojogirl88 (2)
    Priscillaq (5)

Uitgestelde babyplannen
    Caitlin

ZWANGER
    Jos1981 (november 09 positief getest)
    Linnie82 (november 09 positief getest)
    Simone81 (december 09 positief getest)
    Fynn (december 09 positief getest)
    Marcha (december 09 positief getest)
    Loki09 (december 09 positief getest)
    Jinne1982 (januari 10 positief getest)

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ben benieuwd of Butterfly22 nieuws heeft :) Ze heeft na het aanpassen van de lijst niet meer op dit forum gereageerd..

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Het wordt duidelijk tijd voor nog wat meer roze nieuws deze maand!!

11. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Granta;
    Fijn dat er iemand is die mijn verhaal herkent! Het is bij mij nu ook over. Zit twee weken (als het goed is) voor m'n nod, dus hoop dat het gewoon een voorloper van een ei is ofzo? :(
    Super dat je voor een tweede gesprek mag, duim voor je dat het wat wordt!
    Succes bij het asiel morgen!

Tuts;
    Ben je dan nu met temparaturen en ovulatietesten bezig? Dan snap ik dat dat wel verwarring brengt, als ze allebei wat anders zeggen!Moet zeggen dat ik 0,0 ervaring heb met tempen... Heb nogal een onregelmatig leven (waar ik overigens wel helemaal aan gewend ben, dus zou niet anders willen) dus temperaturen is voor mij niet echt handig... Dan maar een berg centen uitgeven aan ovutesten, maar dan heb ik wel zekerheid! Hoop dat dat voor jou ook snel komt!

Marcha;
    Hoop dat je je snel weer veel beter voelt! Wel goed blijven drinken hè! Goed voor je beebje... ;) Eten maakt nu even niet zoveel uit, dat komt best wel weer!

Juju;
    Dat gevoel van controle willen hebben herken ik wel, haha! Daar bestaat mijn leven uit... 8) Nee dat is wel heel dramatisch, maar het laat me wel lekker in mijn vel zitten! Niet dat ik er wel minder onzeker van wordt hoor, wan dat is helaas niet zo...

Ik zou het ook echt niet kunnen begrijpen dat mensen niets van 'zwanger worden' afweten... Ik speur bij alles wat ik wil weten, meteen internet af hoor! :D
    Slik nu sinds het begin van deze cyclus teunisbloem capsules van de Etos.... Kan nog niet echt zeggen of het helpt, maar ik vind dat ik eerst 2 maanden geslikt moet hebben, voordat ik daarover iets kan zeggen!

Hier;
    Over half uurtje werken... En dan lekker weekend! Hoef vanavond maar tot 22u, dus ben lekker op tijd thuis! :)

Spreek jullie morgen weer!
    Goed weekend alvast!

12. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Juju;
    bij mij is het eigenlijk ronde 4. Maar er staat 5 achter mijn naam. Ik heb namelijk 1 ronde niet 'meegedaan'!
    Moet ik het zelf veranderen in de lijst in deze topic? Ik weet namelijk even niet zo goed hoe ik in de lijst moet komen...

13. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    NOD januari
    10/1 Butterfly22 (3)
    10/1 Navlis (1 na mk)
    20/1 Tutsje (3)
    20/1 Doritoo (Maar niet meer actief in dit topic)
    21/1 DeLi (4)
    23/1 Marv (4)
    25/1 Granta(3)
    26/1 SweetMiekie (4) (maar niet meer actief in dit topic)
    26/1 Aankomendemama (4)
    27/1 Reintje85 (4)
    28/01 Hen (4)
    31/01 Macmazsy (4)

NOD februari
    06/02 JuJu (5)

NOD onduidelijk
    Moontjee (2)
    Jojogirl88 (2)
    Priscillaq (5)

Uitgestelde babyplannen
    Caitlin

ZWANGER
    Jos1981 (november 09 positief getest)
    Linnie82 (november 09 positief getest)
    Simone81 (december 09 positief getest)
    Fynn (december 09 positief getest)
    Marcha (december 09 positief getest)
    Loki09 (december 09 positief getest)
    Jinne1982 (januari 10 positief getest)

Zag dat er nog een verkeerde datum bij mij stond die heb ik even aangepast en ik heb jou ronde ook aangepast Hen.

Liefs...

14. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    @Hen ik temperatuur alleen door de week want ik ga in mijn weekend de wekker niet zetten om te temperaturen en ik temperatuur met een oormeter en ik heb wel eens verhalen gehoord dat dat helemaal niet goed is en dat de temperatuur dan niet naukeurig genoeg gemeten word :(

@Marcha rustig aan en net wat Hen zegt je moet wel goed blijven drinken en wel proberen iets te eten. Hoor rond deze tijd wel meer mensen die niks binnen kunnen houden.

@JuJu ja ik ben ook benieuwd naar Butterfly of die misschien rose nieuws heeft? Ik probeer ook zoveel mogelijk info te vinden en te lezen over zwanger worden en zijn maar op internet heb je zoveel verschillende verhalen daarom is het prettig wat we dit forum hebben.

Hoe gaat het verder met de zwangere meiden?!?!

Liefs...

15. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Zozo weer even bijgelezen!

Ik heb het idee dat mn ei er aan zit te komen. Heb sinds gisteren weer veel last van afscheiding, al is het nu echt superdun! Heb weer het gevoel dat ik steeds leeg loop. Als ik dan even een veeg doe daar beneden is het helemaal vochtig. Mn man maakte al weer de opmerking 'heb je zin dan?' Maar zo voelt het niet en er zit absoluut verschil in (vind ik dan). Loop maar weer met een inlegkruisje in, anders wordt het elke halve dag broekies vervangen :x
    Dat wordt dit weekend in ieder geval goed klussen!

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hm ja steeds als ik ergens lees dat iets goed is voor de vruchtbaarheid(frambozenblad bijv om je baarmoeder klaar te maken voor de innesteling) lees ik ergens anders dat het ook uitdrijvend werkt.. Net als bijvoorbeeld Aloe Vera oid. Denk dat ik voorlopig maar van de kruiden ed afblijf ;)

Teunisbloem is met name om ongemakken rond je menstruatie te verminderen wat ik begrijp. Die heb ik gelukkig niet :D

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    @ Mac: klinkt goed ;) Ik ben altijd verschrikkelijk tijdens mijn vruchtbare dagen hoop voor vriendlief dat dat deze maand wat meevalt ;)

18. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Stiekem zou ik willen dat ik er niet zoveel over gelezen had en van wist, denk dat je dan een veel makkelijker leven hebt :).
    Maar zo ben ik ook niet ingesteld.. Als ik iets wil of leuk vind moet ik er alles van weten...

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Zie nu pas dat je ziek bent Marcha. Beterschap!!

20. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Marcha beterschap meid. Hopelijk voel je je gauw weer beter.

Gaan jullie nog wat leuks doen het weekend?
    Hier erg druk, zondag word me zoontje 3 jaar oud alweer. En volgende week moet ik hem al opgeven voor school:(. Het gaat zo verschrikkelijk hard!!
    ze zeiden altijd tegen me toen ik zwanger was en hij nog zo klein was "goed genieten hoor want ze zijn zo groot" en dan denk je van ja maar dat doe ik ook wel, en nu denk ik ohh had ik er maar meer van genoten dat ie zo klein was. De tijd is voorbij gevlogen!

Nu druk bezig met boodschappen en traktaties maken en etc. morgen gaat me man een grote cars op het raam schilderen die vind ie helemaal leuk. Doen we trouwens elk jaar op het raam schilderen elk jaar een ander thema.

Ohh helemaal vergeten, test was negatief. We gaan gewoon door naar volgende week maandag of dinsdag.

Deel Deze Pagina