Bioscoopkamer Is betere kamer, in het begin slaap de baby toch in jullie slaapkamer enne een inloopkast is noodzakelijk, een bioscoopkamer een luxe Wat leuk dat je moeder zo reageerde!
@Jinne; Leuk dat je moeder zo enthousiast is. Moeilijk welke kamer je moet nemen. Misschien ook handig om naar de toekomst te kijken. Kan je in de kleine kamer een volwassen bed, bureautje e.d. kwijt? Anders moet je over een paar jaar als nog je bioscoop verhuizen. En de wasbak in die kamer is ook wel handig........ Hmmm aan allebei de kamers zijn eigenlijk voor- en nadelen als ik het zo lees. Blijft een moeilijke keus!! @Macmaszy; Super dat je ei is geweest. Nu duimen dat het raak is. @Hen; Wat vervelend voor jullie. Zou inderdaad maar even naar de huisarts gaan. Dan krijg je vast medicijnen/zalf en ben je er zo weer vanaf! @Marcha; Fijn dat je je weer beter voelt! @Moppie; EINDELIJK die laatste pil! Nu kun je er eindelijk voor gaan!! Succes hoor! @Hier; Het weekend is weer veel te snel voorbij gegaan! Vandaag in het huis bezig geweest. Morgen helaas weer werken. Weer 5 dagen voor de boeg en kan je zeggen dat ik weinig zin heb! Pfffff Werkse allemaal weer deze week! Ben trouwens alweer een beetje zenuwachtig of het raak zal zijn deze ronde. Al geloof ik zelf van niet. Maar dat weet ik pas zeker als ik ongi wordt!! Nu maar wachten.......
Hee Meiden, Hoe is het hier? Lees helaas nog geen rose nieuws en ik kan dat helaas ook niet melden. Vandaan zijn de duivels gekomen . Al wist ik dat het deze ronde niet raak was ivm temp die naar beneden ging baal ik wel, je kan het nooit helemaal los laten en er blijft altijd een sprankje hoop van misschien toch zwanger?!?! Maar nee zit nu officieel in ronde 4 en ga weer op zoek naar mijn ei. Liefs...
NOD januari 10/1 Butterfly22 (3) 10/1 Navlis (1 na mk) 20/1 Doritoo (Maar niet meer actief in dit topic) 21/1 DeLi (4) 23/1 Marv (4) 25/1 Granta(3) 26/1 SweetMiekie (4) (maar niet meer actief in dit topic) 26/1 Aankomendemama (4) 26/1 priscillaq(5) 27/1 Reintje85 (4) 28/01 Hen (4) 31/01 Macmazsy (4) NOD februari 06/02 JuJu (5) 15/2 Tutsje (4) NOD onduidelijk Moontjee (2) Jojogirl88 (2) Uitgestelde babyplannen Caitlin ZWANGER Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Loki09 (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) JuJu ik kom je vergezellen!!! Mijn NOD dag is op mijn verjaardag dus ik hoop op een extra mooi cadeautje dit jaar Liefs...
ik hoop het voor je tutsje dat je een geweldig verjaardags kado mag ontvangen! Hier heb ik nog steeds erg last van me borsten ik word er af en toe niet goed van, maar de testen blijven negatief. Ik weet gewoon niet waar ik aan toe ben, als ik dan niet zwanger ben laat me dan gewoon ongesteld zijn dan kunnen we weer verder.
Even een ego berichtje meiden... Ons kleintje is er niet meer.... Afgelopen zaterdag net voor het slapen gaan inneens heftig bloedverlies. Al snel enkele stolsels erbij en hevige buikpijn. Verloskundige gebelt en die zou de ochtend erop komen kijken wat ze zag aan de stolsels. Na die nacht niet meer gebloed en de stolsels konden nog 2 kanten op, het was nog geen vruchtje. Een dag zonder bloed leek positief maar vanochtend barste het ineens weer los en verloor ik een hele grote prop, lijkend op vruchtzak met kindje.... Vanmiddag spoedecho, maar ik weet zelf genoeg. Hopelijk stoot de natuur zelf alles af en blijft er niets zitten.. En dan moeten we, na bijna 7 en een halve week, weer leeg verder. En dat is precies hoe ik me voel, leeg.... Waarom mocht het niet zo zijn? We waren zo intens gelukkig, zo blij na het hartje en vooral zo blij dat we die enge fase al voor 2/3e doorstaan hadden... Nou ja, het is niet anders... Hopelijk wacht er over niet te lange tijd nieuw geluk voor ons...
Oh Loki wat verschrikkelijk!!!! Heb de tranen in de ogen bij het lezen van je bericht, heb er geen woorden voor!!! STERKTE meid!!!! Liefs...
Loki, wat vreselijk! Juist nu je het hartje had zien kloppen en je een beetje gerust gesteld was! Ik leef met je mee en duim voor je voor een nieuw klein wondertje!
Ook ik ben in september gestopt met de pil na deze ruim 10 jaar gebruikt te hebben. Wij zitten nu in ronde 5 voor een klein wondertje... Ik zou graag met jullie mee willen kletsen over alles wat we meemaken... @Loki: heel erg veel sterkte meid!! Echt verschrikkelijk!
Even snel een berichtje vanaf mijn werk: @ loki... Wat verschrikkelijk.... Ik wens je heel veel sterkte toe...
Loki, Ik wil jou en je man/vriend heel veel sterkte wensen met dit vreselijke gebeuren. Wat verschrikkelijk voor jullie net nadat je het hartje hebt gehoord. Hier kan denk ik morgen de vlag uit, vanmiddag had ik een beetje bruin verlies dus ik ga er van uit dat het vannacht of morgen doorzet.
@Tutsje; Wat toevallig. Ik ben op dezelfde dag jarig als jij! Als dat geen geluk brengt voor je! Zal in ieder geval aan je denken op die dag! @Nienke; Welkom hier hoor. Heb je ons hele topic al gelezen?
@loki; hey meis zie ik nou in je onderschrift dat alles toch goed is?? Of loop ik nu te hard van stapel? (Duimt voor je dat het inderdaad toch gewoon niks is) Dan even een vraagje aan alle werkende meiden onder ons... Hebben jullie al nagedacht over wat je gaat doen met je werk als je een kindje heb. Ga je dan minder werken of stop je of geen van beide? Zit er zelf namelijk heel erg aan te denken.
hehe, nee ik heb niet het hele topic gelezen... Dat is wel erg veel! Maar ik lees al wat langer mee dus het een en ander heb ik wel gezien. Ik wil wel minder gaan werken als we een kindje hebben.. Hoeveel uur weet ik nog niet precies denk 24 of 28 uur als dat gaat lukken. Ik werk nu 36 uur in de zorg.
Meiden... Ons kindje leeft!!!! Ik kan het haast nog niet geloven... Om kwart over 4 de afspraak bij het diagnostisch centrum. Mijn ogen rood en gezwolle, verdrietig kijkend naar een jonge meid met dikke buik. Waarom mocht het voor ons niet zo zijn? Het enige wat ik nog durfde te hopen was dat er geen curretage nodig was en mijn lichaam het zelf kon. Meer hoop was er niet. En als je mijn bloedverlies gezien zou hebben, zou níemand meer hoop gehad hebben... Een tampon per uur was niet genoeg, het lekte gewoon door in het maandverband. Om nog maar niet te spreken over de vieze, grove stolsels die meekwamen, bijna zo lang als een wc papier velletje!!! Excuses, hopelijk houden jullie je eten binnen.... We kwamen binnen en de echoscopiste vroeg "Een beetje bloed verlies, zag ik?" "Uhh, een beetje? Dit is goed voor 3 menstruaties, ik denk dat ik leeg ben...". "Gaan we eerst even uitwendig kijken, en als het niet duidelijk is inwendig". Ái, dat wordt ene genante, bloederige partij, zei ik nog, grappig proberend..... Ik ging liggen, gel er op en ze ging zoeken. Ik vertelde dat we een week geleden een kloppend hartje hadden gezien (in de hoop dat ze me zou geloven als ze nu niets meer zag, die inwendige echo zag ik écht niet zitten...) en ze zei "Die zie ik nu weer!" Het was dat ik lag, anders viel ik van mijn stoel. "Kijk maar" en een fel kloppend stipje van ons kleintje verscheen in het scherm. Ik heb onbeschamend een partijtje gehuild van blijdschap en ze kreeg het door mijn huilend geschok maar niet voor elkaar een meting te doen Nadat ik wat rustiger werd en een grote glimlach op mijn gezicht had vertelde ze dat de meting perfect was. Er was geen 'schade' meer te zien waar het bloedverlies door veroorzaakt was, dat kon al wat ouder zijn en opgehoopt (vandaar de stolsels). Het bloeden zal nog even aanhouden want ze zag nog 2 'ballonnetjes' bloed die er nog aankwamen maar dit zat niet bij het kindje in de buurt. "De kamer waar het kindje in zit is helemaal veilig". Goed, snappen doe ik het niet maar wel op mijn blote knieen danken dat onze kleine er nog is!!!!!! Zal zo de nieuwe eho plaatsen in mijn fotoalbum (die ik al helemaal leeggegooid had ) BTW: Heb mezelf voorgenomen dat ik enkel nog hier alles bijlees en post. Ik wordt vreselijk onzeker van al die verhalen dat het fout gaat op dit forum... Jullie vind ik een fijn clubje en wil ik niet missen, dus dat doe ik ook niet .
Ohhh meid, wat een goed nieuws! Gelukkig dat jullie kleintje zich zo sterk vasthoudt in je buikje!! Weten ze niet waar de bloeding nu vandaan komt? Wat het veroorzaakt? Hopelijk blijft nu alles goed gaan!!
Nee dat is onduidelijk... De VK kon me er gister al geen antwoord op geven toen ze de stolsels zag en de echoscopiste vandaag ook niet. Enige wat ik steeds hoor is "De baarmoederwand is nu extra doorbloed en gevoelig, dus dan kan er een bloeding ontstaan". En de echoscopiste van de pretecho zei dat ik een 'mooie lange' weg had naar 'de uitgang'. Misschien is het daar 'blijven hangen' ipv steeds een beetje gekomen? De ene vrouw heeft niets en de andere heeft het tot de 20ste weken. Evenals hoe erge en bloeding is. De ene voelt niets en heeft dan onwetend een MK waar ze met echo pas achter komen en de andere verliest bloed voor 10 en niets aan de hand . Wát een ervaring, zwanger zijn Morgen nog eens vragen aan de VK maar voor de komende dagen iig weer gerust gesteld . Deze heftige bloeding heeft niets met de kleine gedaan/te maken en daar ben ik al zó blij om (misschien ga ik wel dood door al het bloedverlies maar ach, dat is punt 2 ) Zo, nu ga ik lekker op de bank liggen