Clubje voor meiden die vanaf september 2009 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DeLi, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    hey meiden

hier weer onzekerheid. ERG vervelend!!!! Gisteren na het sporten weer een klein beetje bloedverlies. Het is nu weer gestopt maar elke keer als het gebeurd geeft het weer die onzekerheid en een hoop spanning. Heb gisteren niet veel kunnen slapen erdoor..nu behoorlijk hoofdpijn.. de klachten van misselijkheid waren vorige week iets minder geworden...nou ze zijn nu iig goed aanwezig! het kan ook goed zijn dat ik nu een brok in mijn keel heb door gisteravond en me daardoor zo misselijk voel.
    oh waren die eerste drie maanden maar voorbij! De tijd schiet echt niet op nu.

Lichtpuntje Wat een mooi zonnetje vandaag en ik hoor een mereltje hier erg vrolijk fluiten!

2. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Hallo dames.

Ik kreeg te horen dat ik hier al lang niet meer gezien was.
    We zijn heel erg druk geweest met verhuizen en verbouwen, maar heb af en toe wel even bijgelezen en het nod lijstje bijgewerkt.

Ik heb helaas nog geen roze nieuws, maar zie al wel steeds meer roze nieuws in het clubje. Hoop dat het snel voor iedereen roze is.

@ Alle zwangere dames gefeliciteerd en geniet ervan.
    En de rest van de dames heel veel suc-6.

3. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    NOD januari
    10/1 Navlis (1 na mk)
    20/1 Doritoo (Maar niet meer actief in dit topic)
    21/1 DeLi (4)
    23/1 Marv (4)
    25/1 Granta(3)
    26/1 SweetMiekie (4) (maar niet meer actief in dit topic)
    26/1 Aankomendemama (4)
    26/1 priscillaq(5)
    27/1 Reintje85 (4)
    28/01 Hen (4)
    31/01 Macmazsy (4)

NOD februari
    03/2 Butterfly22 (4)
    06/2 JuJu (5)
    15/2 Tutsje (4)
    16/2 Nieke84 (5)

NOD onduidelijk
    Moontjee (2)
    Jojogirl88 (2)

Uitgestelde babyplannen
    Caitlin

ZWANGER
    Jos1981 (november 09 positief getest)
    Linnie82 (november 09 positief getest)
    Simone81 (december 09 positief getest)
    Fynn (december 09 positief getest)
    Marcha (december 09 positief getest)
    Loki09 (december 09 positief getest)
    Jinne1982 (januari 10 positief getest)

Zo moet het geloof ik weer kloppen?!?!

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Eventjes snel reageren ;)

@Navlis: JIPPIE!!!

@Granta: JIPPIE!!!

@Jinne: toch maar weer even de vk bellen voor een checkup? misschien een gesprongen adertje door het sporten?
    Heb ook gehoord dat als je placenta voor of dichtbij de baarmoedermond ligt, je constant bloedingen kan blijven houden.
    Op zich wel fijn trouwens dat de misselijkheid er is, toch? ik hoop voor je dat de komende weken snel gaan, en dat je ook vlug in het volgende trimester zit!

@Hier:
    Vandaag ongi geworden (laatste pil bloeding) dus we gaan ronde 1 in!!
    NOD: 17 februari - uitgaande van de perfecte cyclus ;)

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    @ Moppie
    Ik voel altijd vanalles rond mijn ei en denk ook steeds: dit was 'm! Maar dat blijk (adhv ovutesten en temp) dus niet zo te zijn. Dus voelen is niet 100% zekerheid (wat mij betreft dan).
    Haha ja vet spannend nu voor het echie! Die bibbers zijn nu wel over moet ik zeggen, nu ben ik een soort gelaten geworden ;)

@ DeLi
    Ha ik miste je al! Spannende dagen! Hoop dat je je weer beter voelt?

@ Tutsje
    Ja ze zeggen dat je LF minimaal 10 dagen moet zijn om een eitje te kunnen laten innestelen. Ik had LF van 9 en laatste LF was 10 (nu 11? ;))
    Ik wil ook beginnen met ovutesten maar heb er nog 'maar' 10 en mag er nu dus 5 gebruiken zodat ik de volgende cyclus niet nieuwe hoef bij te kopen :) Ben trouwens nog niet misselijk en dat ben ik normaal een paar dagen voor mij ei wel. Hm..

@ Navlis
    Duidelijkheid! Nou goed het was het wachten waard als alles nu gewoon weer lekker werkt!

@ Granta
    GEFELICITEERD!!! :D:D:D

@Jinne
    He naar dat bloedverlies.. Ik hoop dat jullie kleintje lekker blijft zitten!!!

@ Butterfly
    Ja ik miste je! Leuk dat je weer even langs bent gekomen :)

Ik had bijgewerkt dat JoJogirl PCO heeft (las ik in een ander topic) en dat is er nu weer af. Zal ik weer even op de lijst zetten!

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    NOD januari
    10/1 Navlis (1 na mk)
    20/1 Doritoo (Maar niet meer actief in dit topic)
    21/1 DeLi (4)
    23/1 Marv (4)
    25/1 Granta(3)
    26/1 SweetMiekie (4) (maar niet meer actief in dit topic)
    26/1 Aankomendemama (4)
    26/1 priscillaq(5)
    27/1 Reintje85 (4)
    28/01 Hen (4)
    31/01 Macmazsy (4)

NOD februari
    03/2 Butterfly22 (4)
    06/2 JuJu (5)
    15/2 Tutsje (4)
    16/2 Nieke84 (5)
    17/2 Moppie1981 (1)

NOD onduidelijk
    Moontjee (2)
    Jojogirl88 (PCO)

Uitgestelde babyplannen
    Caitlin

ZWANGER
    Jos1981 (november 09 positief getest)
    Linnie82 (november 09 positief getest)
    Simone81 (december 09 positief getest)
    Fynn (december 09 positief getest)
    Marcha (december 09 positief getest)
    Loki09 (december 09 positief getest)
    Jinne1982 (januari 10 positief getest)

7. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Hallo allemaal!

Ik lees dagelijks alles bij hier maar helaas niet iedere dag tijd om zelf te reageren ;) op het werk heb ik niet eens internet, ik lees alles dus bij op mijn iphone.

Hier alles goed. Gelukkig ben ik goed opgeknapt van mijn buikgriepje. Ik ben alleen vre-se-lijk moe na een dag werken... Vandaag weer van 08.00 - 17.30 gewerkt en ik ben echt gaar.... Moet zo nog even de deur uit maar ben van plan om rond 22.00/22.30 echt in bed te liggen... Voel me net een ouwe taart haha!

Eindelijk maandag voor de eerste keer naar de VK! Alhoewel er nog niet veel staat te gebeuren kijken we er toch naar uit! Ben benieuwd wanneer ik nou eindelijk een echo ga krijgen. Begin echt ongeduldig te worden! Ik heb met mijn vriend afgesproken dat we even wachten maar anders zelf (betaald) een echo laten maken. Gelukkig is hij net zo ongeduldig als ik :D

@ jinne: Pff, kan me voorstellen dat je ongerust bent! Zou je voor de zekerheid toch niet even naar de VK bellen? Doe maar lekker rustig aan in ieder geval....

@Moppie: Toen wij echt begonnen zeg maar vond ik het ook allemaal super spannend hoor! Ik dacht opeens dingen als ''kan ik dit wel?'' ''zal ik wel een goede moeder zijn'' etc! Ik denk dat dat normaal is. Ik hoop dat je direct een nette cyclus hebt!

@Granta: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super zeg!!

Ik zag wat voorbij komen over ovulatietesten en wanneer deze nou positief zijn of niet. Bij mijn ovutesten is de streep nooit net zo duidelijk geweest als de controlestreep. Het lag er wel in de buurt maar toch net niet zo dik. Toch heb ik toen wel mijn eisprong gehad, ik weet dus niet of de strepen perse even dik moeten zijn.... In mijn album is het helaas niet zo goed te zien.

8. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    hey meiden

update: De vlos zei dat het waarschijnlijk gaat om een contactbloeding....een vaatje dat gesprongen is. Aangezien mijn cyclus ook wat onregelmatig was, heb ik een formulier mogen ophalen voor een echo!!!
    Helaas hebben ze pas volgende week tijd om naar me te kijken dus het blijft nog even afwachten.....maar ik ben al heel blij dat ik er naar toe mag.

@moppie: zelfs als je zwanger bent twijfel je nog hoor!
    @opvang: Had dus al een kinderdagverblijf geregeld maar aangezien ik nog geen echt vaste baan heb zijn ze nu een beetje moeilijk aan het doen....maar als ik geen opvang heb dan kan ik ook moeilijk gaan solliciteren! Kan moeilijk zeggen nou ik ben pas over een jaar beschikbaar hoor anders moet ik mijn kind meenemen!

@onze verloren meiden: Welkom terug!!

9. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Jinne; Wel super dat je nu voor een echo langs mag gaan. Geeft toch een prettig gevoel denk ik?!

@Marcha; Spannend volgende week!!!

@Granta; Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Gaan jullie wel door met zwanger worden of wil je eerst een vast contract in je zak hebben?

@Navlis; Fijn dat het nu eindelijk doorgekomen is.

@Hier;
    Ik heb vanmiddag een test gedaan, maar die was witter dan wit! Dus helaas deze ronde is het niets! Nog geen ongi, dus die wachten we nu maar af. Hoop wel dat het snel komt, want dan kunnen we weer verder!
    Ik had altijd foliumzuur van ETOS. Daarnaast slikte ik altijd nog (De gangbare) vitaminetabletten. Nu lees ik overal dat er in die vitaminetabletten teveel aan vitamine A kan zitten. De foliumzuurtabletten zijn bijna op, dus dan ga ik naar speciale zwanger worden tabletten op zoek. Maar heb ook geen zin om 2 x per dag wat in te moeten nemen, dus zal geen Etos worden denk ik.....

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Jullie hebben zijn best gepost! Gezellig :D

@ Moppie:
    Jaaa het is zo ver!!! Super hoor! Volgensmij hebben alle mannen veel minder haast als wij. We moeten het dan maar op onze sluwe-vrouwelijke manieren doen om het toch te krijgen zoals wij graag willen, hahahaha! :p

@ DeLi
    Jammer dat het er waarschijnlijk niet in zit deze ronde! Toch iedere keer weer spannend zo die laaste dagen he??

@ Tutsje
    Ja ze zeggen dat je LF minimaal 10 dagen moet zijn om een eitje te kunnen laten innestelen. Ik had LF van 9 en laatste LF was 10 (nu 11? ;))
    Ik wil ook beginnen met ovutesten maar heb er nog 'maar' 10 en mag er nu dus 5 gebruiken zodat ik de volgende cyclus niet nieuwe hoef bij te kopen :) Ben trouwens nog niet misselijk en dat ben ik normaal een paar dagen voor mij ei wel. Hm..

@ Jinne:
    Bloed maakt zo vreselijk onzeker! Ik had ook ee nacht niet geslapen na mijn eerste keer bloedverlies (stelde wat dat betreft ook helemaal niets voor maar bloed is bloed!) en lag de hele nacht te voelen :(
    Hopelijk heb je snel echo, dat is toch het enige wat je gerust stelt, zo simpel is het! Wel fijn als het pas met 6,5 week is, dan klopt het hartje ook en ben je die kl*te onzekerheid ook meteen kwijt! :D
    Overigens: Ik ga met je mee in winterslaap tot 12/14 weken, hoor....

@ Granta
    Geweldig!! Gefeliciteerd! Hopelijk kun je snel switchen!

@ Marcha:
    Gelukkig weer beter! :) Misschien gaan ze volgende week al hartje luisteren? Bij mij deden ze dat gister niet omdat ik pas 8 weken ben en dat is 'veilig' vanaf de 10 weken :)

@ Ovutesten:
    Ook ff kwijt wie het vroeg :)
    Ik had ook sensitest maar mijne werden ook zeker niet iedere keer zo donker als de controle streep en volgensmij had ik wel gewoon een eisprong hoor. Niet al te druk om maken, komt goed!

Hier is moeders voor moeders geweest gister en ben nu dus ook een potjes pieser :)
    Moet vandaag helaas al overslaan want heb weer bloedverlies. Gelukkig was met al verteld dat er nog 'ballonetje' zaten dus voor de afwisseling niet meteen in de stres ;). Hopelijk ontstaan er geen nieuwe balonnetjes en kunnen we hierna ongestoort genieten....

11. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Nou, zelfs als je elke dag kijkt en bijschrijft, dan nog is het moeilijk om alles bij te houden! Wel heerlijk om na een dag er even lekker voor te gaan zitten als manlief er niet bij is (zit je nou alwéér op dat forum?)

Jinne;
    Gelukkig was het maar een vaatje! Wel lekker dat je eerder voor een echo kan!

Navlis;
    Eindelijk! 'Geniet ervan'! Met een schone lei weer verder!

Granta;
    Super gefeliciteerd!!

Marcha;
    paar dagen lekker vroeg naar bed! Hoop dat je daar een beetje van opknapt meid!

Loki&Marcha;
    ik vroeg het over de ovutesten! Fijn dat jullie 'dezelfde' testen had als ik, jullie zijn toch zwanger geworden, dus waarschijnlijk was er dan wel een ei, ondanks de niet helemaal duidelijke strepen!

Deli;
    hoeveel dagen voor je NOD zit je nu?

Moppie;
    Op naar de 17e, joepie!

Volgens mij mis ik een paar mensen, maar de site doet vandaag zo raar, dat ik sommige pagina's heel niet kan lezen...

Hier;
    Rustig! Geen pijn in de buik oid... Wel sinds maandag weer last van mijn borsten, precies hetzelfde en op hetzelfde tijdstip als in m'n vorige cyclus! Nu maar aftellen naar de 10+ (gekke zin..)

Fijne avond en tot morgen allemaal weer!

12. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @jinne; mooi dat je eerder een echo krijgt. Zou zelf ook denk ik niet kunnen wachten hoor om de kleine te zien.

@deli; jammer van de nega test. Nu dan maar hopen dat de ongi snel komt zodat je weer verder kan naar de volgende ronde.

@moppie; ik had heel veel twijfels, vooral financieel. Mn man zeurde al een heel jaar dat hij wilde beginnen aan kinderen (normaal is het andersom!) Ik was er toen gewoon nog niet klaar voor. Hij vond het jammer, maar heeft heel netjes gewacht tot het eindelijk zover was. Hij heeft letterlijk de rest van de pil (de strips die nog over waren) weg gegooid en de zak in de container gedaan, hij was bang dat ik ze er weer uit zou halen. Op dat moment kwam de onzekerheid wel weer even kijken, maar denk dat iedereen dat wel heeft. Nu nergens last van (gelukkig).

@hier; Ben weer helemaal kapot. Dit heb ik de hele week al. Na het eten in slaap gevallen op de bank. Wordt ook echt moe wakker, kan mn bed niet uitkomen terwijl ik 's nachts super slaap! Op mn werk weet ik het gotendeel te verdringen, maar rond 4 uur stort ik gewoon bijna in!

13. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens

Zo ik sta ook weer op de wachtlijst van feb.
    Hopelijk binnenkort weer wat roze nieuws, want daar word het toch wel weer tijd voor.

14. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hihi 17 feb roze nieuws whahaha, zou toch absurd zijn he...

@Hier: ik ben doodsbenauwd voor zondag, dan zou ik normaal gesproken weer een pil nemen, maar nu dus niet! Of toch wel? of toch niet? Twijfel zo enorm!
    Ben ik hier klaar voor? Kunnen we het financieel inderdaad aan? Kan ik het lichamelijk aan (dat blijft de grootste vraag) en daarna weer BEN IK ER ECHT KLAAR VOOR??

Denk dat ik gewoon klaar met het wachten ben, ik wil niet meer wachten, wacht al zo lang!! Maar ben echt doodsbenauwd dat ik straks zwanger ben... Want ik ben als de dood om te spugen! Ook weer zoiets vreemds... Sinds mn 16e niet meer gedaan, altijd tegen gehouden wat spugen is zooooo vies! En dan zwanger worden... zucht... maar misschien "groei" ik er dan over heen ;)

15. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Hen; Volgens mijn FF kaartje (zie hieronder in de link bij m'n handtekening) zou ik vandaag op 10 DPO zitten. Maar volgens voorgaande cyclus is het vandaag mijn NOD.
    Dus mijn ongi zal er wel aan komen hoor.
    De test was echt spierwit. Geen heel klein verkleurinkje te bekennen.

@Moppie; Is het nog niet zeker dan dat je echt stopt?
    Zijn er twijfels?

16. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    goede morgen lieve dames..

Bedankt voor al jullie felicitaties..ben heel blij met deze nieuwe baankans..enn we gaan gewoon verder met zwanger proberen te worden...

ik heb helaas geen tijd om op alles te reageren..baas zit op mn nek..alleen ik had een vraag..
    Gebruiken jullie de sensitest zwangerschapstesten?
    Ik heb gister heel stom een klein testje gedaan omdat ik ergens las dat ze vaak vals positief geven..dus ik dacht laat ik het nu doen want ik kan niet zwanger zijn..maar nu keek ik en zag ik een miniscuul 2e lijntje...iemand ervaring hiermee?

ik moet snel gaan hijgende baas in mijn nek...en die weet nog niet dat ik wegga..

Liefsssss

Deel Deze Pagina