Wat goed indylynn have fun Hier dikke zwangerschapstest vrijdsg. Morgen controle gyn en navraagmdoen....
Jeetje Molensteen, nog steeds ja? Wat ontzettend kut zeg! Je wilt toch het liefst zo snel mogelijk weer verder. Ben benieuwd wat er morgen uit komt. Elisah fijn dat je weer een eisprong hebt gehad! Spannend weer.. Succes morgen Suze en Molensteen!
Nog steeds molensteen? Wat duurt dat lang zeg! Is je hcg nog hoog? Of gaan ze dan bloed prikken en een echo doen? Succes vandaag!
Hoi dames, Mag ik ook helaas meekletsen . Ik heb sommige van jullie ook "gevolgd" op het uitgerekend in mei clubje... Op de een of andere manier me niet willen aanmelden omdat ik al die weken al een onbestemd gevoeld had... En inderdaad dat gevoel is uitgekomen. Na twee goede echo's bleek het hartje te zijn gestopt met 8weken. Hele teleurstelling. Na cytotec uiteindelijk toch nog een curettage nodig gehad en nu beetje aan het bijkomen van alles. We hebben al twee kinderen en daardoor is de reactie van de omgeving niet echt opbeurend te noemen..: zaken als: je hebt toch al twee gezonde kinderen en je gaat het nu zeker niet nog eens proberen maken het niet beter. Dit kindje was namelijk heel erg gewenst. Wat rot om te lezen dat velen van jullie ook nog steeds HCG hormonen hebben die soms zelfs nog oplopen. Ik had dat ook en wilde absoluut geen curettage maar ben blij dat ik het toch heb gedaan. Het voelde namelijk direct beter. Groetjes, Fely
Ow jeetje ik heb weer heel wat berichtjes van jullie gemist zie ik. Zo te zien zijn we allemaal nog steeds aan het afwachten in de hoop dat er eindelijk een keer iets positiefs zal gebeuren. Wat Annie en Indy inderdaad ook al zeggen herken ik ook heel erg. Steeds maar weer wachten en hopen op van alles. Susan: ik ga voor je duimen meid! Hopelijk gaat het allemaal goed en zal je die ellende van weer een punctie bespaard blijven. Suze: wat een gedoe he, ik hoop echt dat je hcg snel zal dalen. Het is echt zo frustrerend als je er geestelijk weer aan toe bent om zwanger te worden, maar dat je lichaam er nog niet klaar voor is Indy: Wauw! En nu hopen op een positieve test over 2 weken Ik ga vanaf vrijdag beginnen met de ovu testen (ook voor het eerst) en hoop dat ik zo mijn ei kan ontdekken. Fely: welkom op het forum. Jij hebt ongeveer hetzelfde als ik meegemaakt. Het is enorm heftig en het kan echt helpen om hier je verhaal kwijt te kunnen. Onbegrijpelijk hoe mensen uit je omgeving kunnen reageren he? Het is een groot verlies en blijft erg verdrietig allemaal. Wanneer heb je de curettage gehad?
2 okt beginnen met bloedingen, het was mijn 1e zwangerschap.. Hoe weet ik wanneer ik weer vruchtbaar ben? Moet ik 2 okt als 1e dag cyclus tellen? Wanneer zal mijn vermoedelijke eisprong zijn?!
Hier nog steeds aan t wachten. Aan t aftellen tot de operatie. Gelukkig erg drukke maand oktober dus verl afleiding. Ik ga morgen naar zkh voor de bloedonderzoeken. Ben benieuwd of daar iets uit gaat komen.. Zondag was de uitgerekende datum van de 2e zwangerschap. Had nu waarschijnlijk al wel de twins in m'n armen gehad Wordt t dan toch 2016? Moeilijk te geloven af en toe. Eerst was t 2014 getrouwd en zwanger. Toen werd t dan 2015 Nu hoop voor 2016?
Afgelopen vrijdag... Op zich heb ik wel het idee dat het goed is gegaan. Maar ja wat ik inderdaad ook zo irritant vind is het wachten die onzekerheid. Zal het lukken of niet, als je nou zou weten wanneer . Dan zou het veel rustiger zijn. Merk dat het mentaal wel weer beter gaat ook met de hormonen die langzaam uit mijn lijf vertrekken. Dat vind ik dan ook wel weer confronterend dat je echt niet meer zwanger bent....
Nouja zeg, dat meen je niet! Wat onbeschoft zeg van mensen! Dat zijn hopelijk geen mensen die dichtbij jullie staan? Echt, hoe sommigen soms kunnen reageren dat snap je toch niet!! Hopelijk kunnen jullie het een beetje naast jullie neerleggen, want dat zijn toch niet echt normale reacties. Wat raar zeg, ik heb precies hetzelfde als jou. hcg blijft rond de 500, stijgt steeds een heel klein beetje licht. Ik heb voor het weekend cytotec gehad, maar dat heeft niet geholpen. De vrucht ben ik al ruim 2 weken geleden verloren maar schijnbaar zit er toch nog een restje weefsel. Ze dachten eerst dat het bloed of bm slijm, was maar omdat ik blijf bloeden en mijn hcg niet daalt is het waarschijnlijk toch weefsel. Morgen krijg ik een curretage, ik zie best op tegen de vaginale verdoving, maar verder hoop ik dat het daarna maar snel weer allemaal in orde is want dat doorkwakkelen is toch ook niets... Ik mocht kiezen; wachten, curretage of een of ander gif middel wat de celdeling tegengaat. Een soort chemo iets, wat ook voor reuma wordt gebruikt. Mocht dan in ieder geval 3 maanden niet zwanger worden. Curretage wilde ik in eerste instantie ook echt niet, maar dit is toch de beste oplossing. Hoe is jou hcg daarna gegaan? Wel gedaald? Poeh, al die mensen die zo naar je reageren niet teveel aandacht geven hoor. Dat zijn ze niet waard.
Helaas waren de reacties van heel dichtbij ook beroerd . Gelukkig wel een paar hele lieve van familie en vrienden. Maar echt zelfs van echt hele goede vrienden super rare reacties... Ik probeer er maar niet op te reageren anders ontplof ik haha. Het is echt een hele bewuste keuze een derde kindje en de onzekerheid of het ons dus nog gegund is is groot na de miskraam... En dat staat uiteraard los van hoe blij ik ben met wat ik al heb! Maar voor mijn gevoel mag mijn verdriet er dus niet echt zijn. @ Suze de curettage is mij 100% meegevallen ik had ook een plaatselijke verdoving. Het was niet prettig maar viel mee. De opluchting dat alles weg was dat was echt heel fijn. Mijn HCG na de cytotec steeg ook nog steeds en was nog 2500. Nu nog maar lichte test. Heel veel succes morgen, hoop ook dat het voor jou meevalt!!
Tjee Zonnetje, dat is dan wel even moeilijk he! Je moet maar denken 3x is scheepsrecht toch? 2016 wordt gewoon jullie jaar!! Dat is in ieder geval positief Molensteen, heb je ook al bloed laten prikken?
Nouja echt belachelijk! En je mag echt absoluut verdrietig zijn. Dat gevoel moet je gewoon toelaten. Zeker als het kindje zo gewenst was, dan mag je daar echt verdrietig om zijn en om rauwen. Sorry dat ik het zeg, maar als die mensen die dichtbij je staan zo raar reageren, en niet eens jouw gevoel en verdriet respecteren dan zou ik dat echt zeggen tegen ze. Gewoon hoe je je er echt onder voelt, en hoe je je erbij voelt hoe hun daar op reageren. En anders kom je gewoon hier je verhaal doen, wie weet lucht dat op. 2500 is wel heel hoog zeg! Bij mij blijft het rond de 500, dus dat valt dan nog wel mee.
Zonnetje: wat een geduld moeten jullie hebben!!! Hoop dat het snel goed komt *knuffel* Suze: veel sterkte vandaag!!
Sorry meiden dat ik jullie zo verwaarloosd heb, zal mijn best doen om het weer bij te houden. Kunnen jullie mij snel even bijpraten van de belangrijkste nieuwtjes? Ik ben sinds vandaag eindelijk gestopt met de progynova en utro, nu is het wachten op de ongi en dan moet ik weer starten met de progynova. Heb een heel schema met hoeveel pilletjes op welke cyclusdag moet slikken. Dan op cd 14 de echo, op cd 15 de nep eisprong en hopelijk dit keer 4 dagen later wel een terugplaatsing. Zal door de vorige keer nu extra nerveus zijn, hopelijk zit er tussen de laatste 4 wel in ieder geval 1 goede embryo...
Suze, das echt rot zeg Nee geen bloedtesten. Ik kijk deze week nog aan met de zwangerschapstesten en dan trek ik wel weer aan de bel.
Mag ik me ook aansluiten bij jullie club? Ik ben Nienke, 30 jaar en in april heb ik een MA met 8 weken gehad (gevolgd door cyotec en diezelfde dag curettage). Vorige week een positieve test in handen maar vanmorgen weer bloedverlies en krampen. Wij hebben nog geen kindjes.
Welkom Nienke, natuurlijk mag je mee kletsen! Wat rot dat jij nu je tweede miskraam lijkt te hebben, heb je veel bloedverlies met stolsels en erge krampen?