ik zat net een topic te lezen (over de apk) en ik lees daar een reactie van whitesaber en daar valt mij mond echt van op de grond (om het netjes te houden) het kan toch niet waar zijn dat dit gewoon mag?? tuurlijk het bericht is weg gehaald maar veel mensen hebben het wel gelezen. ik vind het echt ronduit schandalig en dan druk ik me nog netjes uit om dit zo hier neer te zetten en dat er niets gebeurd! het gaat om dit bericht. en eerlijk gezegd vind ik het echt niet sporen sorry.ik moest het even kwijt ook omdat ik graag antwoord wil op mijn vraag of dit zomaar mag.tis hier toch geen puberforum volgens mij. Verwijderd
lotte heeft het bericht al verwijderd hoor maar ik las dat5 en ik schrok er echt even van daarom dit bericht eigenlijk
What the f*ck.... Iemand heeft hier een flinke steek los in haar bovenkamer volgens mij . My god zeg, wat is dat voor taal?!
Ik vraag mij idd ook af hoe het komt dat whitesaber nog geen (tijdelijke) ban heeft. Ik denk dat er anderen voor minder geblokkeerd zijn.
Dames, we hebben contact gehad met haar, hebben alle reacties verwijderd en hebben het account in overleg verwijderd. Lotte
Gebruiker waar dit over gaat kan, voor zover ik kan zien, niet meer posten. Er is dus gewoon wel actie ondernomen. Dit topic doe ik dicht. Edit: Lotte en ik waren tegelijk...sorry!