bedreigingen ben een beetje verbouwereerd

Discussion in 'Over deze site' started by Amfy, Feb 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

#1 Amfy, Feb 8, 2012
    Last edited by a moderator: Feb 8, 2012
    ik zat net een topic te lezen (over de apk)

en ik lees daar een reactie van whitesaber en daar valt mij mond echt van op de grond (om het netjes te houden)

het kan toch niet waar zijn dat dit gewoon mag?? tuurlijk het bericht is weg gehaald maar veel mensen hebben het wel gelezen. ik vind het echt ronduit schandalig en dan druk ik me nog netjes uit om dit zo hier neer te zetten en dat er niets gebeurd!

het gaat om dit bericht. en eerlijk gezegd vind ik het echt niet sporen sorry.ik moest het even kwijt ook omdat ik graag antwoord wil op mijn vraag of dit zomaar mag.tis hier toch geen puberforum volgens mij.

Verwijderd

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

??
    Ik log net in... moet er eerst induiken.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

lotte heeft het bericht al verwijderd hoor maar ik las dat5 en ik schrok er echt even van daarom dit bericht eigenlijk

4. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,647
    0
    36
    Overijssel
    Ik ben ook wel benieuwd waarom deze persoon nog niet geband is?

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

What the f*ck.... Iemand heeft hier een flinke steek los in haar bovenkamer volgens mij :(. My god zeg, wat is dat voor taal?!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik verwijder wel het gekopieerde stukje (Lotte heeft het niet voor niks verwijderd).

7. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ik vraag mij idd ook af hoe het komt dat whitesaber nog geen (tijdelijke) ban heeft. Ik denk dat er anderen voor minder geblokkeerd zijn.

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

das geen probleem maar dan ik het bekend welk bericht het over ging

9. tulip

tulip Niet meer actief

ik versta amfy volledig, dit is ook zeker niet de eerste keer dat het gebeurd.

10. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,283
    2,984
    113
    Dames, we hebben contact gehad met haar, hebben alle reacties verwijderd en hebben het account in overleg verwijderd.

Lotte

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gebruiker waar dit over gaat kan, voor zover ik kan zien, niet meer posten. Er is dus gewoon wel actie ondernomen.
    Dit topic doe ik dicht.

Edit: Lotte en ik waren tegelijk...sorry!

Share This Page