Site linkt door naar sexpagina!

Discussie in 'Over deze site' gestart door Sammie88, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik heb steeds als ik zwp open en naar gebruikers instellingen ga dat ik word doorgelinkt naar een sexpagina.
    Dit is alleen bij zwp, zag namelijk dat er al een topic was maar deze was gesloten.
    Het is al een paar dagen zo, maar vandaag al een paar keer.
    Mijn telefoon loopt er vast van, kunnen jullie dit niet oplossen?
    Ik heb alle geschiedenis, cookies etc al gewist maar het helpt niet.

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    als t goed is zijn ze er mee bezig... zou t even afwachten. hier ook geschiedenis en alles gewist.. maar vanmorgen werd ik ook weer doorgelinkt.

3. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

4. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Ha dat had ik ook al :p alleen op mn telefoon. IK dacht al dat ik een virus op mn tel had ofzo..

Gelukkig dan maar ;)

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Sammie88,

We hebben de website uitgebreid getest en gecontroleerd. We hebben niks kunnen vinden wat dergelijke problemen zou kunnen veroorzaken.

Het feit dat sommigen het ook op andere websites hadden gaf eigenlijk al aan dat het niet aan Zwangerschapspagina.nl ligt.

We kunnen ons wel voorstellen dat het vervelend is en zijn wel benieuwd wat het nou wel is. Mochten jullie last blijven houden dan zouden we graag willen weten op welke pagina van Zwangerschapspagina.nl je was toen je werd doorgestuurd, naar welke website je werd doorgestuurd (URL) en welke browser je gebruikt. Je kunt ons dan het beste emailen op info@zwangerschapspagina.nl.

Probeer sowieso de tijdelijke internet bestanden, geschiedenis, cache en cookies te verwijderen uit je browser.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina