stel ik mijn vraagje.... Lach me niet uit, alsjeblieft! Mijn oudste drinkt nog zo'n twee keer per dag bij mij. Nu heeft ze al ruim een week luieruitslag en tot nu toe werkt geen enkel crèmetje. Morgen ga ik het nog even proberen met Maizena. Mocht dit nu niet helpen dan ga ik naar de huisarts. Misschien dat het een schimmeltje is, spruw dus. Tegen spruw wordt voor zover ik weet Miconazol voorgeschreven. Nu mag ik zelf absoluut geen Miconazol, omdat ik Acenocoumarol slik. Daar komt mijn vraag...... Nogmaals, lach me niet uit! Kan ik die Miconazol binnen krijgen als ze bij mij drinkt? Via de borst dus? Het zal toch niet?
Volgens mij niet hoor. Lijkt me wel heel ver gezocht. Maar als je er niet gerust op bent zou ik het even navragen ergens, hoewel ik me afvraag of ze dat bij bijv een apotheek zouden weten (of ben ik erg wantrouwend nu tegenover apotheek personeel )
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk tenzij je haar met haar blote net ingesmeerde bips tegen je aan houdt, maar dan loop je de kans om nog wel onder meer dingen te komen zitten.
Nee, ik zal er dan niet met mijn neus in zitten, hihi! Ach, eerst even wachten of de Maizena aanslaat, zo niet, dan naar de dokter en als het spruw mocht zijn dan zal ik uit voorzorg het aanbrengen met plastic handschoentjes aan. Dank!