Super! Fijn he steeds iets beter, hier 6 maand bij ons in bed (was niet de bedoeling hoor) nmaar die eerste paar uur in eigen bed voelde echt als een overwinning Succes, t komt goed!
nr 1 heeft altijd veel geclusterd, nr2 deed dat haast niet. En nr 3 wilde gaan clusteren maar zorgde dat ik een volle voeding had (desnoods afgekolft flesje). Eerst s avonds bad dan volle voeding en dan knock out... lekker slapen. Ja sorry, maar hoefde dat gecluster wat ik bij nr 1 had niet weer. Slopend vond ik het. Je kan niks doen en je word letterlijk leeggezogen. Dus ik heb hem gewoon niet de klans gegeven om het te gaan doen (oooow wat erg...) Maar met 8 weken sliep hij alwel klokje rond, of dat er wat mee te maken heeft weet ik niet...
Ik denk van wel. Mijn oudste is vrij zelfstandig en vraagt weinig aandacht en heeft ook weinig geclusterd. Maar mijn jongste moet ik echt stukje bij beetje losweken van zijn mama. Heel vleiend natuurlijk hahaha. Maar goed hij moet toch ooit zelfstandig worden en dat begon bij ons met een uurtje bij mama vandaan zijn, slapen náást mama in plaats van op mama, slapen in de wieg naast mijn bed, daarna slapen in de kamer naast de mijne... Spelen naast me, spelen aan de andere kant van de kamer en zo gaan we langzaam door. Hij kijkt ook steeds naar mij wanneer hij van plan is iets te ondernemen of wanneer een vreemde iets van hem vraagt. De oudste loopt met iedereen mee en kijkt niet eens meer om.
Ah toch wel he, ik dacht het al. Grappig om te lezen. Zo verjaardagsfeest en benieuwd hoe DL het doet! Tot een tijd terug alleen maar bij mij zitten. (Heb al een tijd geen verjaardag oid gehad vandaar). Appelsientje, werkt niet voor iedereen denk ik. Sommige babies blijven huilen ondanks een plens melk. Willen gewoon mama en borst