4 maanden dip tweeling??

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door marieke24, 27 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marieke24

marieke24 Actief lid

10 nov 2014
    486
    1
    16
    Hoi dames! Ik heb een probleem.

Ik geef nu bijna 4 maand bv..

Sinds een paar dagen gaat het gewoon minder.
    Lang verhaal maar met mijn ene zoontje enorm veel ziekenhuis in ziekenhuis uit gelopen.. Heel veel obstipatie en verborgen reflux.

Mijn andere zoontje weigert sinds 2 weken ineens de fles en wat we ook proberen het werkt niet.
    En gisteravond wou ik mijn andere zoontje de fles geven accepteerd die hem ineens ook niet meer.

Het loopt maar te mieren aan de borst dat ik begin te twijfelen of ik nog wel genoeg melk heb.. Krijg het idee dat ze extra voeding vragen maar ze zijn ook nog eens 6 weken te vroeg geboren.

Nu in een ander topic werd ik gewezen of de 4 maanden dip,
    Kan iemand hier mij daar meer over vertellen?

2. Ger

Ger Actief lid

3 jan 2014
    246
    0
    0
    Hoi Marieke,

Van de 4 maanden dip kan ik het volgende vertellen: het gaat weer over. Het kan zijn dat de interesse in de borst wat minder is omdat ze de omgeving ontdekken. Misschien dat hij daarom aan het "mieren" is. De remedie is vaak blijven aanbieden. Ik denk altijd iedere keer een klein beetje is ook een hele hoop. Bij mij duurde het ongeveer een weekje. Rust is het toverwoord. Ik droeg m'n meisje in een draagdoek. Ook omdat ze toen erg onrustig was. Naar mijn idee hielp dat. Allen het flesje drinken bij de opvang is nooit echt meer goed gelukt. Ze doet er echt heeeeeel lang over haha. Maar s Avonds haalt ze het gelukkig weer in.

Succes ermee. Weet je als je hier niet het bevredigende antwoord krijgt zou ik gewoon een LK raadplegen. Ze hebben zulke goei tips!

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Niet bijvoeden, maar vaak blijven aanleggen!
    Dan komt het vanzelf weer goed.

Deel Deze Pagina