Zoontje 3 maanden haren op balletjes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Shirleytje26, Dec 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shirleytje26

Shirleytje26 Actief lid

Mar 4, 2012
    443
    0
    0
    Rotterdam
    Wie herkent dit of heeft het welleens gezien
    Mijn zoontje van 3 maanden heeft haartjes op zn ballen en geen donshaartjes echt zwarte lange haren en wel meer dan 10 stuks
    Ben bij het cb geweest en die had het nog nooit gezien dus raadde mij aan om even langs de huisarts te gaan maandag
    Dus ben benieuwd of nog meer mensen dit herkennen

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    nooit van gehoord? Geen hormonen-iets misschien?

3. SelleBel

SelleBel Lid

Dec 12, 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat apart, geen idee. Mijn dochtertje heeft wel haartjes op haar oortjes en haar onderrug... zijn wel een beetje donshaartjes maar daar stond ik ook van te kijken. Idd misschien een hormoon dingetje, ben benieuwd wat de ha zegt..

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Die domshaartjes zijn normaal hadden ze hier ook die vallen gewoon uit....

Maar zwarte haartjes nog nooit van gehoord.....

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,242
    16,619
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Donshaartjes zijn normaal.Mijn zoon had die als baby ook al bij zijn piemel en balletjes.Nu is hij bijna 9 jaar en het is nog steeds donshaar.Maar als het echt lange zwarte haren zijn vind ik het wel een beetje vreemd moet ik zeggen.Ik denk niet dat de huisarts het zal weten en het eerder een vraag is voor de kinderarts.Misschien kan de huisarts het telefonisch overleggen met de kinderarts.
    Zal vast niets heftigs zijn maar wel even laten uitzoeken.

Gr Ingrid.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh Anouk dus bij jouw'n kindje zitten ze er nog?
    Hier waren het echt lange haartjes op de oortjes...best grappig hahaha maar die zijn nu weg....gelukkig...stel je voor

7. Shirleytje26

Shirleytje26 Actief lid

Mar 4, 2012
    443
    0
    0
    Rotterdam
    Bedankt allemaal voor de reacties
    Ik kan ook niet zoveel vinden erover idd mischien een hormoon probleempje.
    Ik zal hier zowiezo even komen updaten maandag als ik bijde huisarts ben geweest
    Heb zelf ook wel het idee dat het niks bijzonders is hoor maar de mevrouw op het cb wou dat ik tog even langs zou gaan nou oke prima

8. ivfje

ivfje Bekend lid

Feb 25, 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het doet mij denken aan Pubertas praecox, al vind ik de leeftijd van 3 maanden wel extreem vroeg.... ik zou niet het hele internet afspeuren (beetje inlezen -opzoeken kan geen kwaad) maar gewoon afwachten. Wel zou ik je laten doorverwijzen naar een kinderarts...

9. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ik las je titel en dacht huh!, of nee ik zei dit hardop. Maar goed hier heb je niks aan natuurlijk. Dus zou gewoon naar de huisarts gaan ;) ben wel benieuwd naar de uitkomst. Denk dat het inderdaad met hormonen te maken zou kunnen hebben.

10. Shirleytje26

Shirleytje26 Actief lid

Mar 4, 2012
    443
    0
    0
    Rotterdam
    Haha huh inderdaad dat dacht ik ook toen ik het zag
    Ik dacht dat er een lange haar van mezelf opzat en ik trek en de kleine man begint te huilen ik trek nog een keer dacht dat hij vastgeplakt zat en toen zag ik zijn huidje meegaan
    Huh gelijk mn vriend geroepen en die vond het ook heel erg raar

11. Shirleytje26

Shirleytje26 Actief lid

Mar 4, 2012
    443
    0
    0
    Rotterdam
    Nou heb de dokter vandaag gebeld en kreeg haarzelf ook even aan de lijn ze heeft geen idee wat het kan zijn
    Woensdag een afspraak want ze wilt het tog even bekijken
    Ben benieuwd

12. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ben benieuwd wat eruit komt! Hier had mijn dochter ook lange, donkere donshaartjes op haar schoudertjes en bovenarmen, maar dat is vanzelf uitgevallen.

13. Kylietje

Kylietje Actief lid

Dec 15, 2011
    367
    0
    0
    Wetteren
    Ik heb het al eens gezien bij mijn neefje 2 jaar geleden. Bij hem is het rond 11 maanden gewoon uitgevallen en nooit meer teruggekomen.
    Ze hebben toen nogal onderzoek gedaan in het ziekenhuis, maar hebben niets gevonden. Zelfs hormonaal was alles in orde.
    Ik zou me geen al te grote zorgen maken.

Share This Page