Wie herkent dit of heeft het welleens gezien Mijn zoontje van 3 maanden heeft haartjes op zn ballen en geen donshaartjes echt zwarte lange haren en wel meer dan 10 stuks Ben bij het cb geweest en die had het nog nooit gezien dus raadde mij aan om even langs de huisarts te gaan maandag Dus ben benieuwd of nog meer mensen dit herkennen
Wat apart, geen idee. Mijn dochtertje heeft wel haartjes op haar oortjes en haar onderrug... zijn wel een beetje donshaartjes maar daar stond ik ook van te kijken. Idd misschien een hormoon dingetje, ben benieuwd wat de ha zegt..
Die domshaartjes zijn normaal hadden ze hier ook die vallen gewoon uit.... Maar zwarte haartjes nog nooit van gehoord.....
Donshaartjes zijn normaal.Mijn zoon had die als baby ook al bij zijn piemel en balletjes.Nu is hij bijna 9 jaar en het is nog steeds donshaar.Maar als het echt lange zwarte haren zijn vind ik het wel een beetje vreemd moet ik zeggen.Ik denk niet dat de huisarts het zal weten en het eerder een vraag is voor de kinderarts.Misschien kan de huisarts het telefonisch overleggen met de kinderarts. Zal vast niets heftigs zijn maar wel even laten uitzoeken. Gr Ingrid.
Oh Anouk dus bij jouw'n kindje zitten ze er nog? Hier waren het echt lange haartjes op de oortjes...best grappig hahaha maar die zijn nu weg....gelukkig...stel je voor
Bedankt allemaal voor de reacties Ik kan ook niet zoveel vinden erover idd mischien een hormoon probleempje. Ik zal hier zowiezo even komen updaten maandag als ik bijde huisarts ben geweest Heb zelf ook wel het idee dat het niks bijzonders is hoor maar de mevrouw op het cb wou dat ik tog even langs zou gaan nou oke prima
Het doet mij denken aan Pubertas praecox, al vind ik de leeftijd van 3 maanden wel extreem vroeg.... ik zou niet het hele internet afspeuren (beetje inlezen -opzoeken kan geen kwaad) maar gewoon afwachten. Wel zou ik je laten doorverwijzen naar een kinderarts...
Ik las je titel en dacht huh!, of nee ik zei dit hardop. Maar goed hier heb je niks aan natuurlijk. Dus zou gewoon naar de huisarts gaan ben wel benieuwd naar de uitkomst. Denk dat het inderdaad met hormonen te maken zou kunnen hebben.
Haha huh inderdaad dat dacht ik ook toen ik het zag Ik dacht dat er een lange haar van mezelf opzat en ik trek en de kleine man begint te huilen ik trek nog een keer dacht dat hij vastgeplakt zat en toen zag ik zijn huidje meegaan Huh gelijk mn vriend geroepen en die vond het ook heel erg raar
Nou heb de dokter vandaag gebeld en kreeg haarzelf ook even aan de lijn ze heeft geen idee wat het kan zijn Woensdag een afspraak want ze wilt het tog even bekijken Ben benieuwd
Ben benieuwd wat eruit komt! Hier had mijn dochter ook lange, donkere donshaartjes op haar schoudertjes en bovenarmen, maar dat is vanzelf uitgevallen.
Ik heb het al eens gezien bij mijn neefje 2 jaar geleden. Bij hem is het rond 11 maanden gewoon uitgevallen en nooit meer teruggekomen. Ze hebben toen nogal onderzoek gedaan in het ziekenhuis, maar hebben niets gevonden. Zelfs hormonaal was alles in orde. Ik zou me geen al te grote zorgen maken.