Vanaf wanneer ging jullie kindje echt 'veel' lachen? Ik denk namelijk dat ik te veel verwacht van mijn dochtertje. Ik had gedacht dat ze al regelmatig zou lachen Ik had zeker gedacht dat ik haar wel een paar keer per dag zou zien lachen, maar dat valt toch wel tegen
Echt lachen, dus lachen als hij ons ziet, dat ging vanaf een week of 10 echt komen. Voorheen was het dan gewoon af en toe een glimlachje.
Vanaf een week of 6 (geloof vanaf de uitgerekende datum) beginnen de meesten af en toe te lachen als ze een bekende (of favo knuffel) zien. Maar echt veel kan best nog wel eventjes duren, geloof vanaf 3 maand ofzo?
Je kindje is waarschijnlijk nog te jong. De een is er ook iets sneller mee dan de ander, volgens mij was mijn zoontje 8 weken. Hij lacht best vaak en ook met schattige geluidjes.
ergens sinds deze week dat hij bewust lacht als er iets is, dus als ik tegen hem praat, kietel, muziekje enzovoorts. Maar ook niet altijd nog hoor. Hij is nu ruim 8 weken.
Ons zoontje lachte de eerste keer met geluid toen hij ongeveer een week was (Weet niet meer precies hoe oud, maar weet dat de kraamhulp er nog was, want die vond het erg bijzonder om zo'n kleine friemel echte "hihi" geluidjes te horen produceren, ik wist niet eens dat ze dat niet allemaal deden. ). Vanaf toen deed hij dat regelmatig, maar natuurlijk nog niet echt gericht tegen iets/ iemand. Toen hij een week of 4-5 was lachte hij ook echt naar iemand of om iets. Het is nu nog steeds een echte lachebek die iedereen om zijn vingertje draait.
Ja ze is nog iets te jong! mijn zoontje lachte voor het eerst gericht met 6 weken, daarna steeds meer!
Hier vanaf een week of 6, maar dan nog maar af en toe. Ze is nu 6 maand en nu lacht ze echt heel veel. Vooral van die big smiles. Als we haar kietelen bij het omkleden lacht ze echt hardop, echt zo'n aanstekelijk schaterlachje. Of als we heel gek doen. Maar meestal is het gewoon zo'n apekoppie wat ze trekt
hier begon ze regelmatig te lachen toen ze net 2 maanden was gok ik , de eerste weken lachte ze wel, maar dat was in dr slaap! nu is ze 3 maanden en lacht ze heel veel over de dag heen. heel soms ook een schaterlachje al.
hier de eerste "glimlachjes" al vanaf dag 1 en meestal in zijn slaap maar de gerichte glimlachjes vanaf 5 weken en nu begint hij soms te lachen met geluid hij is nu 10weken