borstweigeraar

Discussion in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' started by anoeska, Feb 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anoeska

anoeska Lid

Jul 20, 2011
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is nu bijna 2 maanden en een hardnekkige borstweigeraar.

Ze heeft na haar geboorte op de medium care gelegen vanwege een zware infectie en daar heb ik haar steeds na het aanleggen voeding bijgegeven met een flesje omdat ik te weinig voeding had.

Ik heb een keizersnede gehad en de borstvoeding kwam pas na 5 dagen een beetje op ging. Pas na 2,5 week was mijn productie zo opgelopen dat ik geen fv meer bij hoefde te geven. Ik kolf nu volledig maar merk dat de productie steeds meer terugloopt en het kost me 6 tot 8 uur op een dag wat begint op te breken.

Aan de borst wil ze echt niet, ze gaat hysterisch huilen tot ze paars aanloopt en draait haar hoofd weg.

Hebben jullie tips om of de productie op te krikken met kolven of haar toch aan de borst te krijgen?

2. Teddy

Teddy Bekend lid

Oct 20, 2011
    695
    0
    0
    Hoi,

Clusterkolven lijkt me bij uitstek de manier om weer meer melk te krijgen. Het is een paar dagen investeren, maar daarna heb je weer meer dan genoeg melk.

Succes.

3. anoeska

anoeska Lid

Jul 20, 2011
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga het de komende dagen proberen, dank je wel! Heb je ook nog tips om haar weer aan de borst te krijgen? Of moet ik dat gewoon vergeten?

Share This Page