4 maanden

Discussion in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' started by annetje83, Jun 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annetje83

annetje83 Lid

Apr 22, 2012
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik maak me wat zorgen over mijn productie. Mijn meisje is nu 4 maanden en ik ben inmiddels al weer ruim een maand aan het werk. Ze gaat 4 dagen per week naar het kdv en krijgt daar gekolfde melk. Dat drinkt ze prima, iedere 3 uur 150 mll. Maar nu merk ik dat sinds een weekje het kolven moeilijker gaat (nog steeds ruim voldoende, maar wel echt minder dan daarvoor) en dat zij ook onrustiger bij mij drinkt. Aanhappen, snel weer loslaten, huilen, weer aanhappen, etc. Ze wil ook ineens soms weer een paar keer 's nachts drinken. Ik heb ook het gevoel dat mijn borsten minder vol zijn. Ik ben bang dat mijn productie terug aan het lopen is en ik straks misschien wel niet meer genoeg heb :(. Is dit normaal, kan ik er iets aan doen? Ze groeit tot nu toe trouwens prima, plast ook gewoon, heeft een poepluier per dag en is verder wel heel tevreden.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

het kan zijn dat ze regeldagen heeft. Op de dagen dat je thuis bent zou ik even niets anders doen dan haar bij je dragen en zoveel mogelijk aanleggen. Wrs trekt de productie dan heel snel weer aan. Heb je gelet op symptomen van spruw? Dat kan ook zorgen voor onrustig drinken en snel loslaten!

Mirjam

Share This Page