clusteren?

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door niva, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niva

    niva Fanatiek lid

    16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Hallo,

    Ik ben deze vraag al wat vaker tegen gekomen, maar het antwoord lag meestal in verband met Flesvoedingen.

    Ik geef mijn dochtertje Devin bv op verzoek. Ze heeft ene vreemde manier van voeden..s nachts kan er gerust 5 uren tussen zitten, dus bijvoorbeeld van 01:00- 06-00 vervolgens komt ze vaak drie uren later weer. Om daarna heel vaak en erg onregelmatig te vragen. Soms om de anderhalf uur en dat tot een uur of half 2 s middags..dan slaapt ze weer zo'n 4 uren achtereen, drinkt ze rond half 6 en rond half 8 nog een keer en hebben we tegen de avond hetzelfde 'ritueel'(dus veel en vaak vragen)

    Ze huilt echt 'moord en brand'en zoekt en hapt en zuigt op haar vuistje ls ik niet geef. Speentje werkt niet.
    Vooral s avonds tussen 8 en half één s nachts is een ramp. Ze is dan erg wakker en huilt veel en vaak.
    Doordat ik bv geef heb ik geen idee hoeveel ze nou echt binnenkrijgt.

    Ze woog bij geboorte 3340 en zat een week na de geboorte op 3360
    Nu weegt ze 3955

    Kun jij me 'helpen'de oorzaak van haar huilen te vinden?

    Ik hoorde van iemand dat Devin "clustert" En tijdens die momenten huilt ze dan ook steeds. Verder slaapt ze veel en is ze ontzettend rustig.
    Maar ik kan toch niet 2 keer op een dag zo'n 5 uren lang elk uur Devin aanleggen?
     
  2. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Vaak is het enige wat je kan doen eraan toegeven. Probeer eens contact op te nemen met een lactatiekundige. Die komt dan bij je kijken en voorziet je van advies.

    Ilja
     
  3. niva

    niva Fanatiek lid

    16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    waar vind je een lactatiekundige dan? bij het CB?
     
  4. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Het Cb kan je een adres/ telefoonnummer geven. Meestal zit er wel een lactatiekundige bij je in de buurt.

    Ilja
     

Deel Deze Pagina