Relacteren mbv kolf

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Blosje89, 10 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blosje89

    Blosje89 Fanatiek lid

    12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Na een mislukte bv bij de oudste (te weinig kracht ivm dysmatuur, gevoed met tepelhoedje, lk erbij gehad etc, uiteindelijk na uitdroging moeten stoppen), ben ik voor nr 2 gaan voorkolven en kwam de productie super snel op gang.
    Helaas binnen 2 dagen kapotte tepels en dagen erna alles gaan kolven en per fles gegeven.
    Door alle hormonen en geen mobiele kolf zag ik dat niet lang zitten en ben ik gestopt.

    Jullie raden het al, ik loop al dagen/ weekje te tobben en mezelf af te vragen of het mogelijk is en of het wenselijk is de melkproductie weer op gang te brengen mbv kolven...
    Ik zou dan een elektrische dubbele kolf met accu willen aanschaffen zodat ik ook mobiel ben tijdens het kolven.
    Ik kan manueel nog steeds een aantal cc afkolven en zelfs nog een korte tsr...

    Heb nu alleen een elektrische kolf waarbij ik gebonden ben aan t stopcontact...
     
  2. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.580
    1.203
    113
    randstad
    Ik heb 4 maanden gekolfd fulltime bij d3 oudste. Stopcontact is toch geen probleem? Ik zou ook zo veel mogelijk aanleggen en dan daarna kolven.en een lk bellen voor begeleiding
     
  3. Yasmientje14

    Yasmientje14 Fanatiek lid

    10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    is prima mogelijk maar dan moet je echt elke 2 uur kolven beide borsten, zo ontspannen mogelijk met foto van je baby erbij helpt ook. ook snachts trouwens. als aanleggen een optie heeft geniet dit echt de voorkeur trouwens..
     

Deel Deze Pagina