wat dragen jullie baby's thuis?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door , 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    ik laat mijn mannetje altijd lekker in een schoon pyjamapakje keutelen.....tenzij ik weet dat ik bezoek krijg dan kleed ik hem aan en natuurlijk als we naar buiten gaan

    wat dragen jullie kindjes thuis?
     
  2. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik kleed mijn kindje altijd aan....
    savonds wel vaak lekker vroe gin haar pyjamatje uurtje of half 6..
     
  3. jacoba

    jacoba Fanatiek lid

    6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Meestal draagt ze een yoggingpakje kan ze zich lekker vrij in bewegen.

    Jurkje zit volgens mij niet zo prettig in de box.

    En als we weggaan of visite krijgen kleed ik haar even om.
     
  4. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Ik kleed haar gewoon net als wij in geone kleding...savonds na de fles van 19uur gaat ze in der pyama.
     
  5. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Toen ze nog echt klein was 1-2 mnd oud, lieten we haar ook vaak lekker in pyamaatje of comfortabel pakje..
     
  6. mik2sept

    mik2sept Fanatiek lid

    19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    hier vaak ook een comfortabel iets, en als we weg gaan wat leukere kleertjes. Maar over het algemeen wel comfortabel alleen wat netter.
     
  7. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    tot haar middagflesje laten we haar lekker in haar pyamaatje spelen, dan normale kleding aan. Koop sowieso alleen kleding waarvan ik denk dat het comfortabel zit. Jurkjes staan leuk zolang ze netjes op hun plek zitten, maar bij ons kruipen ze binen no-time omhoog en dat vind ik geen gezicht. Ze heeft dus eigenlijk nooit jurkjes aan ;)
     
  8. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Tot na de fruithap kleed ik ze sowieso niet aan, heeft niet veel zin met dat geklieder :)

    Verder wel gewoon kleding, maar de mooiste kleertjes bewaar ik voor als we weggaaan of visite krijgen.

    En 's avonds voor de laatste fles weer in pyjama.
     
  9. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    altijd gewoon in zijn kleren. Na zijn fles van 18 uur in piama.

    Ik heb geen viste kleren ofzo.
     
  10. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Alleen de eerste maanden gewoon dag en ancht hetzelfde. Comfi pakjes. Nu gewone kleding en savonds kleed ik ze weer om. Ik let er wel op dat het lekker moet zitten en ze er in kunnen spelen. Jrukjes en rokjes heb ik voor mnd ochter pas gekocht toen ze kon lopen. Vind het naders geen gezicht om heel de tijd tegen die kont aan te kijken, dan is hel het model toch weg.
     
  11. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    Dano heeft ook gewoon zijn kleertjes aan. Als ik sommige kleertjes bewaar als visite kleding dan kan hij natuurlijk niet vaak aan. zo rouleren de kledingstukken mooi.

    Wel zo comfortabel mogelijk natuurlijk.
     
  12. Gul

    Gul Actief lid

    27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Ik trek hem na zijn 2'de luier (eerste is rond 6.30 dus net iets te vroeg) gewoon meteen comfortabele kleding aan.
    Ik probeer trouwens altijd leuke, maar ook comfortabele kleding te kopen. Zodat hij bij het bewegen (pogingen tot draaien en kruipen) niet wordt geremd.
    Als ik zeker weet dat ik die dag niet de deur uit ga, dan doe ik soms joging pakjes (die ik heb gekregen en toch in de kast staat) aan.
     
  13. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hier ook comfortabele kleding .. als we de stad in gaan of ergens heen of we krijgen bezoek dan kleed ik hem "echt" aan.
     
  14. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Tymen draagt overdag "gewone" kleren, net als ik. Vlak voor hij naar bed gaat krijgt hij zijn pyama aan.
     
  15. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik kleed Emme ook altijd aan. Idd comfortabele kleertjes zonder te veel gedoe. Jurkjes doe ik ook nog niet aan. Vind ik er niet uitzien als ze zo klein zijn. Als ze gaan lopen komt er pas model in de jurk.
     
  16. MamavanTim

    MamavanTim Actief lid

    6 mei 2007
    104
    0
    0
    Voor zijn eerste ochtendvoeding (variabel, tussen 8 en 9) doe ik Tim altijd een schone luier, vit k druppel en dan zijn kleertjes aan.
    Voor zijn laatste voeding (rond 10 uur 's avonds) doe ik hem in zijn slaapzak en dan is het afhankelijk van het weer of dat in alleen een rompertje is of in een lekkere pyjama.
     
  17. moontjejl

    moontjejl Bekend lid

    15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Rens krijgt ook gewone kleertjes aan...Heb alleen kleding die ik leuk vind en makkelijk zitten voor Rens.....En voor visite of weg gaan kleed ik mijn kindjes niet om...tenzij de oudsten in de modder ofzo hebben gespeeld.....
     
  18. wendyfardo

    wendyfardo Bekend lid

    6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    hier word tycho altijd aangekleed na het badderen rond een uurtje of 9
    (hij is al rond half 7 wakker en beneden)
    als hij wakker is gaan we eerst samen papa uitzwaaien na het werk en dan samen een broodje eten dan wat drinken douchen of bad en dan aankleden...

    rond 6uur na het eten gaat tycho weer wassen of bad en dan een lekkere schone pyjama aan tot half 8 en dan naar bed :)
     
  19. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    Kaye zit nu ook gewoon lekker in zijn pyjama ik ga nog niet naar buiten en geen bezoek dus dan moet die lekker kunnen kruipen en doen.
    Als ik weg ga dan krijgt die natuurlijk gewoon kleren aan.
     
  20. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Quinn slaapt op dit moment alleen in een romper en als hij wakker wordt gaat hij in zijn gewone kleertjes.
    Als ik niet meer weg hoef gaat hij na zijn middagslaapje in een joggingpakje.
     

Deel Deze Pagina