Haha! Grappig zijn die fouten soms. Zoiets als jij noemt valt mij niet op want ik ben een medische leek maar ik heb bij Greys Anatomy wel eens moeten lachen om een keizersnede waarbij een snede werd gemaakt die aan de beweging te zien zowat van heup tot heup liep. Arme vrouw!
Op welke dag is de herhaling? Ik heb helaas deel 2 gemist, maar ben er nog niet achter gekomen of hij herhaald en waar en wanneer
Kijk nu de aflevering terug van zondag. Die vrouw die net een keizersnee gehad heeft, stapt zo haar bed uit. Knap zeg, ik kon niet eens zelf naar de wc 😂
Hahahaha, ik zei er ook al wat over tegen mijn man! Ik was heel snel weer op de been, maar zo uit bed stappen als zij deed, heeft toch wel enkele weekjes geduurd
Echt? Hier geen last van, bij KS1 en KS2 niet... Ontopic; Ik ben fan!! Op die kus zat ik al 2 weken te wachten hihi
Denk dat het opgenomen is toen Victoria echt zwanger was, dus kan best zijn dat ze dat niet gaat doen dit seizoen (sowieso zal ze ook eerst met verlof gaan voor ze gaat bevallen, of het moet zo'n dramabevalling worden die ineens begint).
Toen de serie begon, waren de opnames natuurlijk allang geweest hé? Ik heb gelezen dat ze juist wel zwanger was nog en daarom haar personage ook...
Dat bedoel ik eigenlijk ook. Toen de opnames begonnen, was zij kort geleden bevallen. Ik zag een interview op tv waarin zij dat vertelde
Ze schiet ook niet op met bevallen maar kan nu niet lang meer duren Ben wel benieuwd wie er achter de fraude zit!
Voor mij is dat eigenlijk wel duidelijk? Die man die boven haar staat, hoe heet hij ook alweer.. maar die niet naar de politie wil enzo. Zei in de eerste aflevering toen al dat het hem wel zou lukken CMC binnen een jaar dicht te krijgen.