toch wel een beetje bang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

kent iemand dit?
    ik heb gelukkig nog nooit een miskraam gehad en toch ben ik er ontzettend bang voor,...bij de eerste had ik dit niet zo extreem,..herkend iemand dit?

2. Niet meer actief

er zijn zeker niet veel vrouwen online op zaterdag?

3. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    hoi hoi zeker kan ik dat gevoel ik heb wel een miskraam gehad maar heb ook een gezonde dochter van 5.ik heb een miskraam gehad met 13 wkn dus ik vind het nu ook nog erg spannend maar ik heb met dik 8 wkn wel een echo gehad en toen was alles ok!met de zwsch van mijn dochtertje heb ik daar nooitr over naged8 maar nu dus wel..... :oops: ;)

4. Niet meer actief

bedankt voor de reactie

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ook ik ben erg angstig, we hebben zolang moeten wachten voor we zwanger waren en zijn nu al 2 dagen druk bezig met plannen, verzinnen etc... Ik heb 2 x getest, weet 200% zeker dat ik zwanger ben, maar ben erg bang dat het mis gaat...

6. Niet meer actief

athina wat leuk dat je zwanger bent,...de angst is best klote idd

7. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Ik heb het ook wel wat gehad hoor....angsten voor wat er mis zou kunnen gaan.
    Misschien omdat het bij een eerste kindje nog allemaal erg nieuw is en je er bij een volgende meer bij stil staat bij wat er fout kan gaan.
    B.v., bij mijn eerste zwangerschap kende ik dit forum niet, ik had nog niet eens een computer of internet, pas sinds een jaar!
    En nu ik wel op een forum als dit zit......tja dan lees je natuurlijk vanalles....de zonnige verhalen maar de nare verhalen......en dan bedenk je je ineens dat het allemaal niet maar zo vanzelfsprekend hoeft te zijn!

8. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    I kwas er ook heel bang voor vooral toen ik krampen kreeg ( is ds normaal tijdens de zwangershap) .... niet te veel aan denken meid geniet gewoon!

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    had ik ook hoor.
    En nu ik richting de 20 weken echo ga, krijg ik weer andere angsten.

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jep, hier ook een angsthaas!
    Na genoeg meegemaakt te hebben bouw je toch een soort van bagage op denk ik.....maar ook zonder nare ervaringen kun je dat natuurlijk heel goed hebben.
    Het proberen van je af te zetten is het enige wat je kan doen denk ik.
    Elmo

11. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Met de eerste had ik het haast niet, met de tweede al een heel stukje meer.
    En deze keer wist ik het pas zeker toen we 10 weken waren, de eerste week leefden we in grote blijdschap in een roze roes, en pas toen we het beseften, dat het ECHT waar was, waren de gevaarlijkste 11 weken al voorbij.
    Ben achteraf heel blij dat ik het al die eerste weken niet geweten heb, dus de angst van miskraam is deze keer grotendeels langs me heengegaan.

Een miskraam lijkt me heel erg, eerst zo blij en dan zo helemaal verdrietig. Je kunt het niet veranderen, het is zo definitief.

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik had het met de eerste ook eigenlijk niet... En nu veel meer...
    Ik heb met de tweede keer ook een miskraam gehad...
    Dan is een volgende keer natuurlijk nog meer beladen... en ik had ene bbz de derde keer...
    Kweet niet hoe het gaat zijn een evt. vierde keer...

Maar ik denk dat je al eens zwanger geweest bent je er op een of andere manier anders mee bezig bent...

Deel Deze Pagina