Hallo, Mijn naam is sterrr, Ik zal even kort vertellen waarom ik me dus een beetje zorgen maak. Ik heb dit jaar al 2x een miskraam gehad, kun je ook zien bij mijn handtekening.. Nu ben ik dus terug zwanger en het is standaard dat ik mijn hcg laat bepalen door de dokter om te zien of de stijging goed is, wat vorige keer al niet goed was bij de andere zwangerschappen. Lag toen veel te laag! Deze keer was mijn hcg waarde op 4weken en 4 dagen 1416 tweede bloedafname was 6 dagen later Deze keer was mijn HCG waarde op 5weken en 3 dagen 7066 Wat vinden jullie van die stijging? Biede bloedafnames zijn gedaan om hetzelfde tijdstip. Mijn gyn zei dat het een mooie waarde was voor 5 weken en 3 dagen, zelf best hoog. maar mijn dokter zei dat het oke was, maar had het hoger geweest was hij zeker meer blij... Ik had zitten rekenen en tellen dus na 6 dagen zou het om de 2 moeten verdubbelen wat dan uit zou komen rond 11 300 ongeveer.. dus met die 7066 was ik wat teleurgesteld en had ik wat schrik. Nu blijft dat hcg niet zo snel blijft verdubbelen als je over de 1000 hcg gaat? is dat zo? Liefs en bedankt voor je tijd.
Hoi Sterrr, geen schrik, het is prachtig. Ik heb nog een plaatje voor je gevonden, kun je het zelf zien! Uitleg grafiek: Weeks after LMP: weken na laatste menstruatie p5, p50, p95: minimum, gemiddeld, maximum. groetjes Brigitte
Oh dankje brigitte, wat lief dat je speciaal een plaatje opgezocht hebt! Erg leuk om te bekijken! Volgende dinsdag heb ik mijn eerste echo, Ben toch een beetje gerustgesteld hoor. bedankt! Vriendelijke groetjes!!!