begin me een beetje druk te maken over het feit dat ik zoveel vocht vast houdt. ben op drie dagen 1700 gram aangekomen. ik ben trouwens de laaste 7 weken 8700 gr aangekomen! mijn bloeddruk en urine zijn goed . ben trouwens 36 weken zwanger. ik eet al zoutloos en suikerloos .(alleen fruit). lig overdag met me benen omhoog en ook 's nachts. wanneer hou je teveel vocht vast en wanneer moet ik me druk gaan maken? en nog tips om het vocht te beperken?
Hoi Ikke2004, Echt een laatste loodjes kwaaltje he... Vervelend, maar niet direct gevaarlijk hoor. Zolang je geen erge hoofdpijn hebt of je niet grieperig voelt, mag het wel. Bij degene met de vraag voo rjou heb ik net een hoop tips gegeven, dus daar kun je even bij kijken. Verder moet je wel echt veel blijven drinken hoor, lijkt tegengesteld, mar vocht houdt je circulatie in gang en dit is goed om oedeem tegen te gaan. Verder ook niet al teveel fruit eten, want in fruit zitten natuurlijke syuikers en die zetten net zo goed aan. Vraag bij je vk eens een dieet briefje. Je hoeft je er niet precies aan te houden, maar er staan tips op om wel gevarieerd te eten, en wat niet te veel calorieen bevat. Groetjes Brigitte