Hoi dames, Binnen niet al te lange tijd wordt onze kleine meid 2 jaar. Wij willen haar graag een pop met poppenwagentje geven, misschien nog wat toebehoren. Ze heeft al een Baby Born little pop, met zacht lijfje. Nu heb ik er een aantal leuke gezien, zoals de 'originele' Baby Born, baby Annabell (heb je ook weer meerdere varianten van), babypop van Bayer (ook verschillende). Welke raden jullie aan voor een 2 jarig meisje? Of welke vindt jullie kindje het leukste? Ik zie door de bomen het bos niet meer
Volgens mij maakt het allemaal niet gek veel uit? Ik ben begonnen met een ‘harde’ pop en koop er nu juist 1 met zacht lijfje (zachte popjes lijkt ze toch fijner mee te spelen). Deze kunnen alleen niet zelfstandig zitten. Maar goed dan kan ze in ieder geval afwisselen. Ik ben trouwens groot fan van Paola Reina poppen.
Mijn dochter vond op die leeftijd de zachte poppen van Haba het leukst. Ze had Mali en nog één die uit het assortiment is. Baby born van 43 cm heeft ze ook mee gespeeld, maar vond ze pas echt leuk als kleuter
Baby born was hier niet echt een succes. Ze ging eigenlijk meer aan de haal met de wat handzamere kleinere popjes (cm of 20-30) met een stoffen lijf. Die kregen dan ook kleertjes, gingen mee in de draagzak etc. met de "harde poppen" heeft ze dat nooit gedaan. Knuffelt ook niet zo lekker kan ik me indenken. Bespaar je alleen wel de ellende, neem er 1 zonder geluid.
Ik zou graag even inbreken want ook op zoek naar een pop: maakt het voor die kleintjes (1,5-3) uit of de ogen open en dicht kunnen?
Hier niet, hier werd alleen wel t mechanisme open en sluiten aandachtig nagekeken. Veel popjes liggen in de wandelwagen, dan is t wel zoet als ze allemaal blijven slapen maar het nodigt wat minder uit tot spelen (wij waren allicht wat fanatiek met slapende baby's (en poezen) niet wakker maken)
Hier niet. Dit is al maanden de favoriet van nr5. Dikke tranen toen de hand eraf was dus die heeft nu een pleister (met lijm eronder). We hebben er meer in dat formaat maar "BabyLotte" is is echt haar baby https://www.amazon.com.be/-/nl/TOI-Toys-02154A-babypop-draagtas-sterren/dp/B07P5T3J6J?language=nl_BE
Poeh, er zijn allerlei leuke Mijn meiden kregen beide voor hun tweede verjaardag een Baby Born met accessoires (poppenbedje, poppenwagentje, kleertjes).
Ik lees mee Ik ben benieuwd naar ervaringen over poppenwagens voor dreumes/peuter. Ik kan ze voor zulke kleine meisjes (18 maanden) niet echt vinden. tips?
Anouk vind de pop van zeeman heel fijn is ze steeds druk mee. En poppenwagen van smoby vinden wij leuk en fijn.
R en G sleepten met hele dozen duplo, als ze willen vinden ze altijd wel een manier. https://www.bol.com/nl/nl/p/paola-reina-babypop-sonia-oudroze-zonder-geluid-36-cm/9300000065267716/?bltgh=mw57kMii-JwbqJoL-YpDxg.2_15.17.ProductImage
haha, ja ze loopt nu wel eens met de poppenbuggy van haar broer maar die is net te groot voor haar. Ze kan er niet goed met sturen, die wielen steken teveel uit waardoor ze struikelt, enz.
Kregen ze toen de 'gewone' (43 cm) of de 'Little' (36cm)? Er staat dat die van 36cm geschikt is voor vanaf 2 jaar, en die van 43 voor vanaf 3 jaar. Maar of dat veel uitmaakt?