Co-Sleeper + 2 aerosleep!

Discussie in 'Kinderkamer en accessoires' gestart door Daydreams, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daydreams

Daydreams Actief lid

31 okt 2010
    270
    1
    0
    Noord-Brabant
    #1 Daydreams, 2 jun 2013
    Laatst bewerkt: 2 jun 2013
    Te koop mooie Co-sleeper ( aanschuifbedje) van Troll.
    Voor de eerste maanden is het superfijn als je je kleine zo dicht mogelijk bij je hebt maar toch de veiligheid van een eigen bedje wil. Ook heel fijn bij borstvoeding!
    Er zit 2 x een aerosleep topper bij en 3 x een aerosleep hoeslaken. Deze zijn uitwasbaar op 60 graden. Omdat baby's in het begin nog wel veel willen spugen is het fijn om altijd verschoning te hebben vandaar 2x de aerosleep topper!
    Het bedje is ook in hoogte te verstellen met een inbussleutel. Je kunt ook 1 kant hoger zetten als je baby bijvoorbeeld last heeft van veel spugen.
    Verder een DR Lubbe air matras, deze is uiteraard vlekvrij omdat er altijd de aerosleep op heeft gelegen. Uitwasbare tijk eromheen.
    Plus 2 lakentjes en een dekentje.
    Nieuwprijs hele set is meer als 362 euro.
    Bieden vanaf 150 euro. Bij een bod van 175 euro is de set verkocht.
    Omgeving Rosmalen.

Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!

Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!

Deel Deze Pagina