Ik heb flesjes in de koelkast staan waar mijn zoon als baby niet of misschien 1x uit gedronken heeft. Ga ik die hergebruiken als ik alles goed heb uitgekookt en een nieuwe speen erop heb gezet of gooi ik alles gewoon weg?
Die kun je toch gewoon hergebruiken met een nieuwe speen. Snap niet waarom je die weg zou moeten gooien?
Ik heb de flesjes van mijn zoon allemaal weggegooid en nieuwe voor deze baby gekocht. Maar had de flesjes ook wel intensief gebruikt. Maar als je het niet of nauwelijks hebt gebruikt, zou ik er alleen nieuwe spenen op zetten!
Wij kregen een paar losse nieuwe flesjes van familie, maar die hebben we helemaal niet gebruikt en uiteindelijk weg gegooid. Voor nieuwe baby koop ik een nieuwe set dr brown, de oude waren zoveel gebruikt hihi
Heb ze altijd hergebruikt totdat ze lelijk werden. Zou niet weten waarom je ze niet opnieuw zou kunnen gebruiken.
Ik zou ze gewoon voor de baby gebruiken. Misschien alleen een nieuwe speen kopen, maar zeker niet een hele fles. Als je ze uitkookt zijn ze gewoon schoon.
Ik zou ze ook hergebruiken. Doe ik met de niet versleten flesjes van mijn dochter ook. Nieuwe speen erop en ze kunnen nog mooi een ronde mee.
Waarom moet er een nieuwe speen op? Die kun je toch ook gewoon uitkoken? Of zie ik iets over het hoofd?
Speen moet elke 6 weken worden vervangen. Hij is misschien niet veel gebruikt in het geval van ts maar na 2 jaar is het wel zo fris en veilig om hem te vervangen.
Ik weet natuurlijk niet welke fles de baby’s pakken, bij mijn zoontje was het ook pas de 3e fles (uiteindelijk dr brown).