Co-sleeper boxspring

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Bloemetje26, 22 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetje26

Bloemetje26 Actief lid

14 mei 2015
    133
    12
    18
    Hoi allemaal,

Wij hebben besloten dat een co-sleeper ons erg handig lijkt in verband met borstvoeding, maar ook omdat we onze baby dan lekker dicht bij ons hebben. Vooral de eerste paar maanden en daarna kijken we dan wel verder.

Ik las dat het het veiligst is als de co-sleeper helemaal aan ons bed kan worden vastgemaakt, maar wel dicht kan met een tussenhekje. Nu hebben wij een boxspring dus ik vroeg me af of er anderen zijn die ervaringen hebben met een boxspring en co-sleeper met tussenhekje? Kennen jullie merken die goed zijn?

Alvast bedankt!

2. Swinty

Swinty Actief lid

3 dec 2015
    138
    1
    18
    NULL
    NULL
    Zelf geen ervaring met boxspring maar bij verdiepen in een cosleeper voor mijn normale bed zzg ik dat de Troll co sleeper een goede schijnt te zijn voor boxsprings, helaas niet geschikt voor bed met ombouw.

3. Bloemetje26

Bloemetje26 Actief lid

14 mei 2015
    133
    12
    18
    Ja dat zag ik inderdaad! Ik las dat dit werkt met een anti-slib mat die je onder je eigen matras doet. Iemand ervaringen hiermee?

4. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.386
    113
    Vrouw
    Broek
    Ja ik heb er 1 aan onze boxspring. Heel blij mee. Ik heb de antislipmat niet maar heb hem met een spanband vastgezet aan ons bed omdat wij gestoffeerde matrassen hebben die zijn vastgeritst.

Deel Deze Pagina