Hallo, Mijn kindjes schelen straks 17 maanden. Ik denk dat het dus handig is dat ik een duowagen aanschaf . Momenteel heb ik een bugaboo en ben ik super tevreden over. Een bugaboo duo lijkt me dus een goede optie, maar 1 nadeel lijkt mij dat hij zo breed is.. Kun je wel door het poortje van de AH? En door de gangen vh Kruidvat? Of is een andere wagen toch praktischer?
Hier een Donkey en ik pas gewoon in de supermarkt etc, Kruidvat is sowieso met een smalle wagen soms al een uitdaging, maar ik kan altijd wel een weg vinden door dat doolhof Poortjes en kassa’s van de AH echt geen probleem, meestal passen daar ook scootmobielen door, die zijn breder. Ik gebruik de Donkey voor oppaskindjes, die zijn even oud en naast elkaar vind ik dan veel gezelliger. Daarnaast was de mono-stand ook echt een voorwaarde, omdat ik ‘m ook voor de jongste alleen wilde kunnen gebruiken.
Ik heb nu een stokke trailz die is al breed. Mijn kids schelen straks 24 mnd en twijfel heel erg over een duowagen.
De breedte van de bugaboo donkey valt reuze mee. Ik kan me prima redden bij winkels. Supermarkten hebben vaak ook wel een breder pad voor rolstoelen en kinderwagens. Hele fijne wagen.