Co-sleeper was voor ons ook een perfecte uitkomst! Bij de telefonische intake aangegeven bij kraamzorg dat het bed om die reden niet op klossen kon en dat was geen probleem. Heel veel profijt van gehad!
Hier ook een cosleeper gehad, en straks komt hij er weer te staan. Ik vind het ook ideaal! Je kunt makkelijk bij je kindje zonder al te veel gedoe, verschonen doe je gewoon lekker op bed en als je kindje honger heeft en je geeft borstvoeding schuif je je kindje zo tegen je aan om aan te leggen. Kun je zelf ook een beetje doorsuffen ipv geheel wakker te worden omdat je je bed uit moet iedere paar uur. Ik kreeg dus uiteindelijk, toen bij ons de huilperiode voorbij was(veel problemen gehad de eerste maanden die veel eerder opgelost hadden kunnen worden achteraf), meer slaap dan toen onze dochter naar haar eigen kamer ging. En ik heb gemerkt dat het luier verschonen niet eens zo heel lang duurt. Maar een paar weken, en dan hebben ze toch vaak al de luier iets langer aan. Wij hebben hem gebruikt tot 5 maanden ongeveer. Hoop dat ook met ons tweede kindje weer te gaan halen, want vond het echt ideaal. We hadden ook een petit amelie, de variant die je ook met een boxspring kunt gebruiken dan. Anders paste het niet qua hoogte van ons bed. Daar moet je dus wel even naar kijken bij de aanschaf.