hey meiden, ik had een lamp besteld bij de babydump van cools, alleen toen we gister erheen gingen en hem in het echt zagen vond ik hem niet mooi en hij kosstte 100 euro dus dat vond ik hem niet waard eigenlijk. Nu hebben we nog steeds een leuke stylvolle plafoniere/lamp nodig voor de babykamer , waar kan ik die vinden?? ik wil niet al te veel uitgeven? max 50 euro
Je koopt een mooie effen lampekap, liefst wit of een andere lichte kleur. En hierop plak je aan de binnenkant stickers. Babynaam (spiegelbeeld), bloemen, vlinders, sterretjes of auto's etc etc. . Eventueel nog in verschillende kleuren. Bij het bedrijf in interieurstickers Cut it Out is heel veel mogelijk, ook specifiek zo klein voor een lampekap! www.cutitout.nl
hey Hamis, ik zou ook niet persé alleen in babywinkels kijken, vind de lampen daar vaak gelijk zo duur, bij gewone lampenwinkels of bijv. bouwmarkten heb je ook hele mooie lampen die vaak veel betaalbaarder zijn
wij hebben gewoon een winnie de pooh lamp van de bouwmarkt hahaha. En op dochterlief haar nieuwe kamer hangt een elfje/prinsesen lamp.........van de gamma. daar heb je echt leuke dingen hoor!