Ik ben op zoek naar een fijne stoel voor borstvoedingsmomenten voor op de babykamer. Het kamertje is niet zo groot, dus een bescheiden maar comfortabele stoel zou fijn zijn. Voor onze dochter heb ik een Ikea poang, maar die vind ik iets teveel schuin naar achter zitten. Plus ik heb altijd kussens nodig voor de armleuningen. Waar hebben jullie positieve ervaringen mee?
Hier heb ik de schommelstoel van childhome. https://www.baby-dump.be/product/schommelstoelen/1383/childhome-schommelstoel-gliding-chair-rond/47852/childhome-gliding-chair-rond/47853/childhome-gliding-chair-rond-inclusief-voetenbank-wit-wit-frame/104199/?gclid=EAIaIQobChMIyKH2l9Ce6QIVZbR3Ch3H6AKvEAQYAiABEgIWb_D_BwE
Die ziet er vrij groot uit vind ik, denk niet dat zoiets bij ons gaat passen op het kamertje. Hoe bevalt het schommelen van de stoel je? Ik weet nog niet zo goed of ik dat zou willen of niet namelijk.
Zal je straks een foto sturen hoe hij in de kamer oogt. Schommelen is enorm fijn. Met voetbankje ideaal zodat je amper bewegingen zelf moet maken.