Hoihoi! Ik ben al een tijdje opzoek naar de perfecte co-sleeper in ledikant-formaat. Ik heb nu in wieg-formaat die van Petite Amelie en dan de variant Alain. Die is ideaal! Alleen te klein aan het worden. Het liefst heb ik precies dit systeem maar dan dus in ledikant-formaat. Heeft iemand tips? Het liefst klus ik niet zelf iets in elkaar. Een iets ander systeem mag eventueel ook maar liever niet. Liefs.
Je kan een IKEA ledikant gemakkelijk ombouwen tot cosleeper. Is te vinden als je op google zoekt naar IKEA cosleeper ledikant.
Inderdaad zo omgebouwd. En anders op marktplaats kijken. Even op verschillende termen zoeken cosleeper, co-sleeper, co sleeper.
Ja die van Petite Amelie is fantastisch hè! Zo jammer dat ze die niet in ledikant formaat maken. Misschien kunnen we ze die tip geven Ik lees dat meerdere tippen om een ledikant om te bouwen maar dan heb je nog niet wat die van Petite Amelie kan; het hekje ook weer dichtmaken. Dat vind ik nou juist zo handig. Als iemand daar nog tips voor heeft, lees ik graag mee
https://www.baby-walz.de/p/roba-room-bed-60x120-cm-16300-3p148-99927/?variantId=16300-3P148_99927_234556164 Wij hebben deze in 2014 gekocht, erg tevreden over. Jongste ligt er nu nog in, straks gaat de baby er in. Alleen toen kon het nog via babywalzNl
Die ziet er goed uit! Kan die ook naar beneden gezet worden voor als baby kan zitten/staan? En kan hij nu niet meer besteld worden dan?
Geen idee of je via de duitse site kan bestellen. Hij kan wel versteld worden maar hij kan niet zo laag als het gewone ledikantje wat we ook hebben. Al is dat met 4 extra gaatjes maken zo opgelost