Ik heb ook een co sleeper geregeld. Na mijn kzs had ik de baby in de kinderwagen naast m'n bed maar ik kon echt totaal nog niet zonder hulp opstaan dus dat was vrij waardeloos. Daarom deze keer een co sleeper. Ik leg de luiers en doekjes ook naast m'n bed dan kan ik 'm ook in bed verschonen. Ideaal.
Mijn derde en vierde kindje kwamen per keizersnede. En bij eerste ks had nog m'n gewone wiegje en inderdaad enorm lastig en pijnlijk om m'n baby uit de wieg te halen. Bij mijn vierde kindje dus een co sleeper aangeschaft (baby bay) en ontzettend blij mee geweest. M'n babietje sliep op een grote hydrofiel in de co sleeper en ik trok hem dan zo bij me in bed. Hoefde ik niet eens m'n hoofd voor op te tillen. Ik heb trouwens ook een boxspring en kon de cosleeper niet vastmaken. Oplossing was om de hele boel tegen de muur te schuiven. De cosleeper stond dus klem tussen de muur en het bed. Persoonlijk zou ik niet durven te vertrouwen op anti slip matjes
Wij hadden ook een co-sleeper na de keizersnede. Ik gebruikte de co-sleeper om mij aan op te trekken bij het opstaan uit bed. Erg handig, hoor! Verder lag natuurlijk ons meisje erin. Ik vond het toch wel onhandig dat gedraai op één zij. Ik kon eigenlijk niet goed bij ons meisje komen om haar goed te leggen of op te tillen. Al snel hebben wij haar verplaatst in een ledikantje op haar eigen kamertje, maar de co-sleeper heb ik laten staan als steun voor het in- en uitstappen van mijn bed.