Hallo! Over een paar maandjes verwachten onze tweede spruit. Nou wil ik graag een co sleeper aanschaffen, alleen zag ik zo te denken... Heb je er wel wat aan tijdens de kraamtijd? Ons bed is van zichzelf al vrij hoog (70 cm), en na het verhogen voor de kraamzorg 80 cm. Ik hoop dat jullie tips hebben
de cosleeper kan je in hoogte verstellen, dus ik vermoed dat de 80cm wel haalbaar is, check dit even in de winkel. Verder hebben wij ook een vrij hoog bed en hoefde dit niet nog hoger tijdens de kraamweek. Klossen hebben we dus nooit gebruikt. Fantastisch ding trouwens, de cosleeper.
Hier kon co sleeper niet zo hoog. En bed moest opgehoogd van kh (ondanks al hoog van zichzelf was. Maar net 5cm lager dan norm. Dus met klossen heel hoog) Maar co sleeper kon ook als wieg en heeft in kraamweek als wieg gestaan. Vond ik achteraf niet erg want moet toch beetje naar beneden schuiven om mijn bed uit te komen en was eerste week wel gevoelig ivm hechtingen. En ook met controle van kh elke dag dan zou co sleeper in de weg staan. Heb wel zodra kh vertrok de cosleeper aan m'n bed gemaakt. Maar tijdens kraamweek dus niet.
Ik ben niet thuis bevallen en onze boxspring was voor de Kraamzorg hoog genoeg. Hier dus gewoon normaal laten staan.
Ik ben in het zkhs bevallen en had het bed niet verhoogd. Voor evt controles van kraamhulp of vk had ik een extra matras liggen die ik op het bed kon (laten) gooien zodat de werkhoogte voor hun goed genoeg was. Cosleeper stond vanaf dag 1 naast mijn bed en nu nog steeds.
Wij hebben een babybay en in de kraamweek toen ons bed op klossen stond, stond de babybay op dezelfde klossen. Geen enkel probleem dus. Ik ben onwijs blij dat we hiervoor gekozen hebben. Vind het heerlijk om mn kindje zo dichtbij te hebben. En dat ik er s nachts niet uithoef, maar hem zo bij me kan nemen voor een voeding is extra prettig Wij hebben onze babybay via Amazon Duitsland bestelt, dat was het goedkoopste.