Hij ligt hier al een tijdje in de kelder, dat zegt genoeg denk ik... De wielen blokkeerden om de haverklap en zeker in een winkel met tegelvloer is dat een drama. Ik heb hem in de kelder gelegd en een goede (helaas ook dure) MacLaren gekocht die prima voldoet en echt super rijdt!
Ik vond hem erg lang. Dat is wel heel fijn als je groot bent, maar hij paste daardoor niet in de kofferbak van de auto (opel corsa).
hier speciaal gekocht juist omdat ie langer is, en heeeerlijk!!!!! |hadden eerst een mac laren maar mijn man en ik liepen dan steeds met onze voeten tegen de buggy aan. Hema buggy geen last van! als ie niet in de kofferbak past (hebben wij gelukkig geen last van) kun je hem achter de voorstoelen leggen of de bijrijdersstoel. Ik ga er ook wel eens mee in een toyota aygo en dat gaat prima hoor! Kwaliteit is mac laren vast beter (en duurder) maar als je wat langer bent is de hemabuggy fijn!
Oke bedankt voor jullie reacties!!! Ik heb uiteindelijk een buggy bij de blokker gehaald.. Die van de hema was op en ik had er gister echt 1 nodig. De wandelwagen had een lekke band en ik moest met mijn dochtertje naar het ziekenhuis. Haar dragen was echt te zwaar dus ff snel 1 bij blokker gekocht. Maar die rijdt echt heerlijk!! Groetjes